Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 513 ggr
meränförut
2016-07-31 22:09

Kär i en av mina bästa vänner..?

Jag vet att hon litar på mig, jag är den enda hon pratar med om t.ex sitt självskadebeteende och jag var den första hon berättade för att hon är gay. Jag är så förvirrad över mig själv, vet inte om jag är kär på riktigt, om det är bara att jag är väldigt rädd om henne eller att jag har "inbillat" mig. Jag är också tjej och det känns nytt för mig att tänka mig att jag kanske är bi/gay. Hur som helst, vi bor i olika delar av landet och har bara träffats 3 gånger förut, men jag ska troligtvis åka till henne i typ 3-4 dagar nu i augusti. Jag vet inte om jag vågar berätta att jag kanske har känslor för henne. Och om jag skulle, hur säger man det?

Annons:
meränförut
2016-07-31 22:25
#1

Jag blir glad om jag får några svar, tankar, fakta, vad som helst. Behöver all hjälp jag kan få!

Honestyisdead
2016-08-01 00:50
#2

Tycker du ska avvakta eftersom du är så osäker. Se hur det går med vänskapen först och se om du känner kärlek som vän eller mer.

Linn Is The New
2016-08-01 18:31
#3

Precis som Hera säger tycker jag du ska avvakta tills du har lärt känna henne mer.  Fortsätt prata med henne och se vart det leder, om du har samma känslor för henne som du har nu någon tid framåt så tycker jag du kan säga det till henne! Vem vet, hon kanske hyser samma känslor för dig?

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Upp till toppen
Annons: