Annons:
Etikettövrigt
Läst 580 ggr
Gambino19
8/1/16, 2:24 PM

sårat en vän?

jag ska börja sjuan i höst o har redan blivit bra vänner me några av de som ska gå i min nya klass. Men en dag så skrev jag med en kompis som körde sanning o konka me henne o då frågade min kompis henne om hon tyckte en kille var snygg,och då svarade hon ja och kompisen skickade screenshot på det och då skrev jag ''va?''och så skickade han de t henne och hon skrev vadårå?och då förklarade jag att den killen hade varit dum mot mig (vi gick i samma klass jag o killen i 7 år) och då tog hon illa upp eftersom han fanns där för henne när hennes pappa dog. Jag har bett om ursekt och mår jättedåligt över det  och förklarat att jag visste inte att han betydde så mkt för dig.  Hon verkar inte vilja förlåta mig!alla gör misstag!!

Annons:
[rumelle]
8/1/16, 2:26 PM
#1

Vänta nu lite. Hon tog illa upp över att han hade varit dum mot dig och nu är det ditt fel på något sätt? Verkar väldigt konstigt och rörigt.

Gambino19
8/1/16, 2:27 PM
#2

förlåt för rörigt men det jag mnenar är att hon tog illa upp för hon trodde jag snacka skit om honom men egentligen så berätta jag sanningen

[rumelle]
8/1/16, 2:36 PM
#3

Har du sagt sanningen så har du ju ingenting att be om ursäkt för. Tycker det verkar som att hon överreagerar. Bara för att han har varit snäll mot henne betyder det ju inte att han inte kan vara dum mot andra.

Gambino19
8/1/16, 2:40 PM
#4

presic,jag vil bara bli hennes vän igen

Gambino19
8/1/16, 2:40 PM
#5

precis*

Corgitok
8/6/16, 9:49 AM
#6

Vad konstigt att hon blir sur för det? Du får nog förklara att det inte alls är för att vara elak utan att det är ren fakta. Han har varit dum mot dig och det borde inte såra henne? Det är dig killen sårade

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

Annons:
Gambino19
8/6/16, 1:18 PM
#7

Hon och jag är vänner nu o hon är mer sur på den andra killen som skapade själva problemet för han ska alltid skicka bilder på vad han o hon skriver o nu är jag trött på honom,så jag och han är inte vänner längre

Upp till toppen
Annons: