Annons:
Etikettkänsliga-rummet
Läst 9956 ggr
[134643]
8/1/16, 8:41 PM

(X) Skriva av mig #11

Ny skriva av sig tråd då den senaste inte går att kommentera på längre 🙂

Annons:
[unicarl]
8/1/16, 8:54 PM
#1

Hon gör mig så jävla glad! Vill bara ha henne hos mig, hennes läppar mot mina. Fyfan. Ja, man kan ju drömma.

Linn Is The New
8/1/16, 9:20 PM
#2

Inte mitt fel att jag tänder på en kille som inte gillar tjejer…

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Mysan_
8/1/16, 9:27 PM
#3

Jag älskar dig mer än du tror, mer än jag visar och mer än du kan föreställa dig.
Tack för att vi träffades och för att du finns i mitt liv. Du är bäst, för mig är du faktiskt det, och det hoppas jag att du förstår också. Du betyder verkligen allt och lite till för mig, det är sant. Utan dig hade jag säkert inte funnits längre, jag hade gett upp. Men du får mig att fortsätta. Jag är verkligen så tacksam över att jag mötte dig. Du har gjort allt för mig. Tack för att du alltid är där för mig, min ängel, min hjälte, mitt allt. God bless you. ❤️

Vänta, måste det man skriver av sig om vara dåliga/ledsna saker? Eller kan det vara bra också? Annars får ni radera mitt inlägg och så ber jag om ursäkt 🤐

[Horse24]
8/1/16, 10:23 PM
#4

Herregud, jag borde inte dricka kaffe… Haft skrattanfall nästan hela tiden och innan skakade jag i hela kroppen!!🤪

tiger tok
8/1/16, 10:40 PM
#5

#3 det är helt okej att kommentera glada saker också, vilken härlig känsla det låter som!

Lizelda
8/2/16, 7:23 AM
#6

Jag älskar honom så oerhört mycket… Det finns ingen som tittar på mig som han gör, de där mjuka ögonen som ser ut som att jag är det enda som spelar någon roll… Jag har fallit stenhårt för honom och han faller mer för mig för varje dag, fortare och fortare. Längtar orimligt mycket tills jag får kyssa honom igen…

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Annons:
tiger tok
8/2/16, 12:39 PM
#7

Idag försvinner Mimmi upp till himlen och, vännen sedan tio år tillbaka… Och jag kan inte ta farväl :(😫😭😥 Vila i frid älskade vännen lilla, och hälsa Musse från mig, sköt om er!😘😚😗😙

ipopuma
8/2/16, 10:02 PM
#8

varför kan man bara inte gråta? Blir inte glad av det som borde göra mig glad o har bara gråtklumpen o den försvinner men jag kan inte få ur mig tårar

hund_katt
8/3/16, 2:01 AM
#9

Depression och ångest… man blir paranoid och rädd att folk, sina vänner, inte gillar en och man går runt och tänker på allt personerna sagt/betett sig och klurar på om det betyder att dom gillar en eller inte. eller om dom bara låtsas gilla en för att vara snäll..

och när det går så långt så man blir paranoid över att min egna valp inte gillar mig.

 även om han blir glad så fort jag kommer tillbaka från toan/duschen och studsar och gnäller av glädje. men blir så svartsjuk varje gång han visar stort intresse för andra människor. kan vara främlingar på stan som hälsar och han blir väldigt glad. eller en vän, eller min syster, till och med min mamma. som den jag är och som hundägare tycker jag det är jättekul att han är så glad i andra människor. men min depression och ångest tycker att det är något helt absurt att han är glad i någon annan än mig själv…

sen ska vi ju ha en liten glad tanke också. efter 16 år, så har jag äntligen fått min egna hund. har längtat så mycket! min högsta dröm har gått i uppfyllelse. ända sedan jag lärde mig läsa så har jag läst allt jag kommit över om hundar!

i höst börjar jag även hundgymnasium, och flyttar in på internat tillsammans med min EGNA hund <3 och även en ganska ny vän men som jag gillar något enormt ska börja där också. han gillar mig minst lika mycket också. längesedan man hade en så bra vänskap med någon. gillat rätt många människor, typ som crush och sånt, men aldrig den nivån som detta. jag är inte det minsta kär, och det känns så skönt att kunna vara vän med någon utan att det är så stelt pga att man har crush på personen. detta är även den enda person som min depression och ångest inte har någon makt över! har inte en enda gång på flera månader ens funderat på om han ser mig som en vän eller inte. så fuck you Depression och Ångest! ni ska se att jag kommer få bort er kontroll på allt annat i mitt liv också!

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

JuliaMG
8/3/16, 2:27 PM
#10

Om en timme och femton minuter kommer jag att sitta inne i kyrkan på min första begravning. Mormor kom in och frågade mig för två minuter sedan om jag tyckte tröjan hon ville ha, skulle gå att ha på sig. Den var svart med grå blommor på. Jag hoppas att jag gjorde rätt i att säga att den passade utmärkt och att hon absolut kunde ha den på begravningen, så att hon inte känner att hon ångrar sig sen.

Idag kommer jag att få se mänskor som jag aldrig sett gråta gråta, och det kommer att göra ont. Jag har försökt förbereda mig men jag tror inte att man kan förbereda sig för det som väntar. För första gången kommer jag att gå helt klädd i svart, och verkligen känna innebörden av det faktumet hänga i luften. Jag tror inte att jag kommer kunna ha på mig den här klänningen någon mer gång.

Jag har så ont i magen just nu. Är det fel av mig att jag känner mig nervös? Att den där elaka rösten i bakhuvudet väser åt mig att det är bättre att jag bara stannar hemma och undviker det här? Är det fel av mig att jag är rädd för att andra kommer att se mig gråta, att jag är rädd för att sätta mig på fel plats i bänken, att jag är rädd för att gå fel inuti kyrkan? Är det fel av mig att jag är livrädd för att gå fram och lämna rosen på kistan? Att jag inte vet om jag hittar tillbaka? Att jag inte vet hur jag ska klara av fikat i lokalen efteråt, för att jag är rädd för att träffa så mycket nytt folk under nya och hemska omständigheter?

Är det fel att jag tänker på mig själv och min ångest och att jag kanske kommer att göra bort mig, när andra behöver mig? Visserligen kommer jag att gå. Jag kommer försöka bita ihop och verkligen be till en gud jag inte tror på att jag inte kommer att bryta ihop totalt av ångest. Jag får försöka tvinga undan rösten i bakhuvudet så länge det går och hoppas att det är tillräckligt. Det måste vara tillräckligt.

Snälla, snälla, snälla låt det bara vara tillräckligt. Andra behöver mig nu.

Jag återkommer när jag har något bättre att skriva.

tiger tok
8/4/16, 12:05 AM
#11

Det är inget fel i att vara rädd, nervös och förvirrad! Det kommer gå bra och det är okej att vara ledsen och att gråta! Du klarar det här, det vet jag, för bara man vill så går det! 😊 💖 💞

tiger tok
8/4/16, 12:05 AM
#12

#10 var mitt tidigare inlägg riktat mot!

Mysan_
8/4/16, 1:29 PM
#13

Dagarna i ända sitter jag, gråter blod, för att ni inte bryr er för jag är en sån person, för att jag är nån som inte skrattar varje dag, bara för att jag har blivit ensam kvar 💔

Annons:
Galopptjejen_98
8/4/16, 1:59 PM
#14

Varför just du älskade häst?..

Det du gör idag kommer du vara tacksam för i framtiden

Galopptjejen_98
8/4/16, 1:59 PM
#15

Varför just du älskade häst?..

Det du gör idag kommer du vara tacksam för i framtiden

Aleya
8/4/16, 11:18 PM
#16

#10 man kan inte gå fel på en begravning. Du kommer bli tilldelad en plats och sen följer du dom som du sitter bredvid fram till kistan och lägger rosen. Så inget konstigt. Men man är väl mer nervös för sin första begravning. Men det lär gå bra.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

ipopuma
8/4/16, 11:56 PM
#17

känns som jag aldrig kommer hitta någon. Vem skulle vilja ha mig? Vem skulle stå ut med mig och mitt liv? Vem skulle tycka att jag ser okej ut? Vem skulle jag inte bara fucka upp med? Vem skulle vilja röra mig? Vem skulle kunna älska mig?

Lizelda
8/5/16, 9:16 AM
#18

#17 Hela mitt liv är kaos. Jag var sex år första gången jag hade en tanke på att ta mitt liv, sju första gången jag försökte. Extrema kroppskomplex och rent allmänt väldigt jobbig att ha en relation med. Men jag hittade en. Jag som knappt vill att folk tittar på mig när jag har kläder på låter honom begrava sitt ansikte mellan mina ben och sällskapar ofta med honom i duschen. Du kommer hitta nån och när du hittar rätt så kommer allt falla på plats.

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Turast
8/6/16, 7:34 PM
#19

vill inte bo i lägenhet. Jag exploderar snart av att vara i detta minimala utrymme.. Jag vill bo på landet i hus igen.. :( Men snart så… jag och sambon ska bara spara ihop till handpenning för lån för ett litet hus med ok stor tomt … sen så!

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Lizelda
8/13/16, 10:44 AM
#20

Inte gravid och det är så jävla skönt! Inte jätteavancerat att lösa efteråt men fan så mycket enklare om man inte behöver lösa det…

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Annons:
[Horse24]
8/13/16, 12:41 PM
#21

Stressande att alltid märka hur föräldrarna tycker man äter för mycket onyttigt skit, mår redan jävligt dåligt över att jag antagligen kommer ha gått upp i vikt när jag ställer mig på vågen idag. Har redan gått upp ett kilo och trots att jag inte borde bry mig om ett ynka kilo känns det förjävligt.

Mysan_
8/14/16, 5:12 PM
#22

Varför är det så jävla svårt att respektera att jag är så blyg?
Jag önskar verkligen att jag inte var det.
Men blir knappast bättre om ni stressar mig.

tiger tok
8/14/16, 6:24 PM
#23

Kan inte alla bara förstå hur mycket djuren betyder för mig,och sluta i fråga sätta det?!

Rheen
8/15/16, 6:59 PM
#24

Stinker bränt djurlik i hela huset. Usch. Kan jag bara få bli gammal nog att flytta hemifrån, tack?

~ Rheen.

Lizelda
8/15/16, 8:35 PM
#25

Hux flux får nu hela min familj veta om vårt förhållande.. Helvete! Detta var så långt från planen man kan komma! Ja, visst skulle de få veta men under lite mer kontrollerade former…

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Kadoor
8/15/16, 11:50 PM
#26

Orkar inte med det här mer.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Wowy
8/15/16, 11:54 PM
#27

#24 Lider med dig.

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

Annons:
Mysan_
8/16/16, 3:33 PM
#28

Jag är trött på att vara någon som gråter för att hon finns, som känner smärta hela tiden och vars liv är ett misstag. Låt nästa person döden tar vara mig.

Lizelda
8/16/16, 3:47 PM
#29

Båda mina systrar motarbetar och tänker göra allt de kan för att förstöra mellan oss… Kan jag inte bara få vara lycklig en enda gång?

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

tiger tok
8/16/16, 7:40 PM
#30

Styrkekramar till er som har det jobbigt, tänkte att det kanske hjälper att ni bara vet att det finns någon som tänker på er och tror på er! 😘

Linn Is The New
8/16/16, 7:55 PM
#31

Känner mig tjock… Vill bara gå ner och ner i vikt… Står inte ut med alla elaka tjejer i skolan, så dryga…

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

ipopuma
8/17/16, 9:02 AM
#32

#31 känner igen mig i din text <3 

Har panik om 2 h sitter jag på bussen på väg till skolan jag vill verkligen inte. Finns inget bra med det. Stress över prestation och vill inte träffa alla igen. jag VILL INTE det. Hatar det såååå mycket. Ingen är väl elak men är ändå en större grupp med människor och alla vet hur det blir…

Mysan_
8/17/16, 9:32 AM
#33

Jag vill inte ljuga om att allt är okej för dig, jag vill verkligen inte. Du betyder ju allt för mig. Men jag vill inte att du ska må dåligt av att jag inte är okej.

Lizelda
8/17/16, 12:16 PM
#34

#33 Något jag själv kunnat skriva.. Det värsta är när personen inte kan hantera det på något bra sätt så båda blir frustrerade och mår sämre.. Det räcker med att jag mår dåligt av min skit, alla andra måste inte ta del av det…

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Annons:
Linn Is The New
8/17/16, 4:19 PM
#35

Tjejerna var så dryga… Snackade bara skit om andras utseende… Vågar man ens gå till skolan utan smink…?

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

hundtok
8/18/16, 8:15 PM
#36

Träning ska hjälpa in my ass. Kan inte andas av all panik jag har inom mig. Jag sitter nu efter 2 km inte trött inte andfådd bara ett tryck över bröstet som så jävla ont. hatar skola som får mig att känna så här efter 2 dagar

hemmahosassar
8/18/16, 9:13 PM
#37

Jag känner mig så tacksam och lyckligt lottad. Att jag fick vara hans matte, att jag fick dem föräldrarna och dem syskonen! Jag vill inte vara deprimerad längre, jag vill börja leva mitt liv. Ändå vill jag dö hela tiden.

tiger tok
8/19/16, 8:32 AM
#38

När man verkligen inte har tid att vara sjuk!

Mysan_
8/20/16, 2:40 PM
#39

Varför ska allt vara så komplicerat? Jag orkar inte mer. Nya problem hela tiden, det ena värre än det andra. Jag vill inte vara en person som skulle föredragit döden framför livet. Men det är svårt att tänka positivt efter allt som har hänt. Alla sår finns innanför och utanpå kroppen, dom aldrig kommer läka helt. Inte jag heller, men jag vill ändå fortsätta kämpa och se framåt, även om det känns riktigt lönlöst för det mesta av tiden.

Turast
8/21/16, 11:26 AM
#40

Mitt liv existerar inte. Jag har ingen mening med mitt liv. Jag önskar inget? Jag har inga mål? Jag bara tickar på, inte ens det dock då jag håller på att gå sönder. 

Jag har inte ens kvar min mamma. 

Ingen som har betytt något för mig vill prata med mig längre. Den enda jag har kvar är min sambo, men att vara med någon 24/7 är rätt uttröttande.. Man går tillslut varann på nerverna om man ska prata med varann hela tiden. Finns ju saker som jag vill prata om som han inte tycker är kul osv, man kan inte ha lika intresse i allt. 

Sen har vi pappa, pappa som ringer ibland, smsar ibland och träffas ibland. Men det är bara ytligt. Han snackar lite skit, jag snackar lite skit och så är det inte mer med det. Jag kan inte prata med honom om vad jag verkligen känner, han klarar inte det. Han klarar inte känslor, inte att prata om dem iaf. 

Sanningen är att jag känner mig utanför exakt allt. Jag sa upp mig från jobbet för att jag inte klarar av det med min kropp, det är för tungt. Men jag har inget annat, jag letar jobb men jag vet inte vad jag håller på med. 

Jag går under. 

Idag sa jag upp det med det sista lilla hoppet om vänskap. Fick ett 3 mil långt meddelande från hen inatt. Det var som jag trodde, så varför gör det ändå ont? Jag vet att jag inte betyder något för hen, men när det är det sista lilla kontakt med något socialt man kan ha så spricker ändå något. Sen kom "kram gumman". Den jävla översittarattityden. Fan vad arg jag blev. Så arg att mina förbannade tårar kom, som de alltid gör när jag känner starka känslor. Kände att jag inte orkar mer av det. Jag orkar inte köra samma rejs med den här personen, som vi alltid gör. Hen slutar svara, blir kall och kort - jag släpper det och tänker att det var väl inte menat - hen skriver ett mils långt meddelande med förklaring varför hen gjort som hen gjort och blah blah och att hen ska ta tag i saker - jag tänker okej jamen visst, alla har vi dåliga perioder. Om och om igen. Det finns ingen annan utväg på den relationen, inser du inte det? Du kommer säkert se detta men det skiter jag fullständigt i, det blir aldrig något med oss ändå så varför försöka? Antar att den här gången var det för att du ville veta mer om psykvården, vad är då bättre än att fråga en som just var där? Tack. 

Jag fattar. Ingen vill vara med en som hatar sig själv, som mår dåligt. Även när man gömmer det så är det fel. Jag är fel. Varför blir det fel? 

Och här sitter jag, på ett tonårsforum nästan 20 år gammal och skriver i en "skriva av mig"-tråd. För jag kan inget annat, mina skrivböcker är redan fulla av mina tankar och känslor, som jag inte kan prata med någon om och jag vet inte längre vad jag ska ta mig till. Jag är fan patetisk.

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

tiger tok
8/21/16, 1:00 PM
#41

Du kan alltid pma mig Turast, så kan vi prata, men bara om du vill förstås!! 😊☺

Annons:
Lizelda
8/21/16, 2:59 PM
#42

Jag vet inte om jag kommer kunna blogga mera… Igår så mådde jag så fruktansvärt dåligt och skrev ett långt inlägg för att skriva av mig och fick sedan ett meddelande av min mamma där hon skrev att hon fick ont i magen av det jag skrev.. För att jag mår så dåligt.. Jag vill inte att hon ska må dåligt av något jag gör, utsätter henne redan för så mycket skit..

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Linn Is The New
8/21/16, 5:24 PM
#43

Hatar skolan av hela mitt hjärta, fyfan asså.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

thea_thea
8/21/16, 11:16 PM
#44

Mår så jävla dåligt över skolan imorgon… Skjut mig????

Kaninhoppare
8/22/16, 6:15 PM
#45

Idag fick jag stå mellan beslutet att betala flera tusen för fortsatta undersökningar på en av mina älskade kaniner, eller att snabbt avsluta hans lidande på veterinärkliniken. Jag valde det senare, och jag känner mig så skyldig. Tänk om jag gjorde fel val? Tänk om jag bara inbillade mig att han led? Skulle jag lagt alla mina besparingar på honom och fortsatt kämpa? Jag har sett djur dö förut, men nu var det jag som valde. Det känns hemskt. :(

Medarbetare på Jättekanin

hundtok
8/22/16, 7:10 PM
#46

Jag hatar det av varje sekund. Jag tror att de skrattar åt mig, de gillar inte mig, jag är utanför. Jag har inget att se fram emot. Gymnasiet var det som höll igång mig i högstadiet o nu vet jag inte längre. Jag vill inte, får panik o börjar nästan gråta ibland på lektionerna av allt skit o stök. Jag skäms. Jag fattar nu i alla fall, vart jag än hamnar är det så här. Det är något fel på mig som jag inte kan ändra. I skolan fantiserar jag ibland på hur jag kan dö. Det är som en trygghet. Ju mer jag tänker på det fattar jag inte vad jag har att leva för i detta liv? vrf plåga mig själv i ytterliggare 2 år för att lida mer sen? Det är så många som jag vill bara slå ned i min klass. Spotta i ansiktet på dem. En känsla jag aldrig kännt innan. Det skrämmer mig. Jag avskyr falskheten. Jag vill bara skolka men ändå inte. Jag gillar ju skolan o lektioner förutom att lektionerna är kaos. Lärarna är bra eleverna är dumma i huvudet. jag orkar inte mer Hur fan ska man orkar mer? Jag känner mig så utsatt. Men ingen gör något fel. Mitt fel är det också. Jag stänger in mig själv. Ibland, skulle det vara skönt att bara omedvetet få ett skott i nacken. Livet suger sen dör man. Ha den som hade sån tur.

Linn Is The New
8/22/16, 7:24 PM
#47

Jag orkar inte se alla falska ungdomar i skolan, och höra hur dom pratar skit om andra människor. Jag vill inte skolka, men jag har ljugit och sagt att jag har varit sjuk och stannat hemma. Är det fel för att jag är oskuld? Är det fel för att jag inte kan skryta om hur många jag har legat med? När dom pratar skit om min mamma, kommer jag slå ner dom och göra något som inte borde hända. Bortskämda elaka tonåringar…

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

tiger tok
8/22/16, 8:38 PM
#48

#45 tror absolut du gjorde rätt val,du verkar vara så mån om dina kaniner!!

Annons:
Kaninhoppare
8/23/16, 2:46 PM
#49

#48 Tack, jag hoppas du har rätt! 🌺

Medarbetare på Jättekanin

Turast
8/23/16, 4:51 PM
#50

Så jävla cray cray dag på jobbet idag… Lägg sen på extrem förkylning.. Mår fan bajs.. Känns asdumt att skjukanmäla imorgon men jag vet inte… mår ju förjävligt och varje svep på jobbet gör ont :(

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

hundtok
8/23/16, 11:53 PM
#51

Jag vill inte mera. Jag vill inte. Jag orkar inte. Snälla nån låt mig inte få vakna upp imorgon. Kanske är inte livet något för mig? Jag vill gärna testa på något nytt. Helt nytt

ipopuma
8/24/16, 8:27 AM
#52

653 dagar till att få andas på heltid

Turast
8/24/16, 11:46 AM
#53

Låg i köldfrossa halva natten, svettades halva natten… Mår så sjukt pissigt..! Sjukanmälde mig såklart, inte en chans att jag hade klarat att jobba när jag mår såhär.. ligger i ett kallt bad nu för att få ner temperaturen lite, jag brinner upp !!

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Linn Is The New
8/24/16, 4:21 PM
#54

Fan! Hästen har fått tappsko igen….

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Wowy
8/24/16, 10:56 PM
#55

Tankarna om meningen med livet har hunnit ikapp mig… Detta skolår kommer att bli bra, när jag inte ser någon mening med saker och ting.

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

Annons:
Turast
8/24/16, 11:02 PM
#56

vill bara ha någon i min stad att umgås med utöver pojkvännen. så jobbigt att inte känna någon..

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

tiger tok
8/26/16, 7:17 AM
#57

#56 vilken stad bor du i?? Finns säkert någon här som vill bli vän med dig?!

Turast
8/26/16, 7:31 AM
#58

#57 Uppsala Har kollar i "vänsökartrådar" här men alla är så himla unga 😂 jag känner mig jättegammal om jag ska umgås irl med en 16-17 åring liksom, jag fyller 20 om en månad typ 😐

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Linneahorse12
8/26/16, 9:37 AM
#59

Har satt mig i den värsta och bästa situationen. Alla dessa problem som har uppstått av att dejta en så mycket äldre kille, men alla dessa underbara stunder med honom. Hur äckligt dåligt han har fått mig att må utan att hans ens försökt vara elak, men så så jävla uppskattad han får mig att känna mig :3

ipopuma
8/26/16, 9:49 AM
#60

fan vad dum i huvudet jag är. Fan vad dålig hubdägare jag är. Det lät säkert som jag klagade över henne. Men ändå är jag stolt över henne. Vem måste jag bevisa saker för! Det var inte meningen. Nu mår jag skit. Slutade med tårar på kvällen o jag pappa pratade, jag skrek på honom o han fick veta allt eller inte allt. Viftade bort hur jag kände mig i skolan fast jag använde ordet ångest vilket jag ej har så han hade rätt där. O hela tiden du måste tänka efter, måste försöka JAG GÖR DET REDAN vilket fick mig att må ännu sämre. Mår så jävla mycket sämre av att ha fått säga allt att jag ångrar mig. Fan mamma är mycket värre o hon kommer säkert få reda på allt idag o det vill jag för allt blir mkt tyngre. Varför måste jag bli bekräftad hela tiden annars tror jag att jag gör fel eller är pinsam. Men det är väl nt mitt fel om man har fått höra "tycker du verkligen det?" eller blivit skrattad för mysiksmak m.m av familj o vänner. Jag har kommit fram till att jag mår bäst när jag ej är så mkt med människor. Jag vill skolka men ändå inte vara hemma. Det är som jag avskyr de båda ställena

ipopuma
8/26/16, 9:55 AM
#61

Började morgonen med att gråta. Gröten blev dålig så fick värsta utbrottwt o skvätte gröt över hela bordet. Kunde inte äta efter det. Det gick bara inte att äta. Var inte hungrig före heller all mat kändes att bara äckla mig. framgångar gör mig inte glad längre kanske känns som en lättnad och är det inte perfekt kan jag inte känna mig lättad. Hallå min debut var på 99/100 ändå störde jag mig på den ena poängen! Liksom va fan! Skärp dig. När jag lyckas är det liksom en utandning när jag misslyckas är det som att falla från månen till jorden.

astridn
8/26/16, 2:05 PM
#62

Skolan tar död på mig

Annons:
Mysan_
8/26/16, 2:59 PM
#63

Jag är trött på att vara ensam, blyg och hatad. Ibland undrar jag på riktigt varför jag finns. Hela jag och mitt liv är ett misstag, på allvar alltså. Jag tycker synd om min mamma som fick en så hemsk dotter, min släkt, mina syskon och alla i min omgivning.

Mysan_
8/28/16, 6:21 PM
#64

Jag borde nog gå ner i vikt sa Mysan_ och tog en till kaka…

Wowy
8/28/16, 7:23 PM
#65

Om jag var någon jag kände skulle jag vara livrädd för mig själv. Min mani, min ångest och mitt ständiga gnällande skulle skrämma mig så. Vem vill egentligen umgås med mig?

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

[Horse24]
8/28/16, 7:25 PM
#66

Aldrig haft så mycket nedtryckt ångest. Försöker gömma det, skrattar, ler, går till och med ut ur huset… Men när jag stänger dörren till mitt rum, då rasar muren jag byggt upp. Jag faller ner på knä, gråter tyst. Det gör så ont i själen, kan jag inte få sova ett par år? Eller kan jag få sova livet ut?

Sedan inser jag att jag inte får ha ångest, slår mig själv, säger "skärp dig din idiot! du får inte gråta!" och reser mig upp igen. Andas ut. Låtsas som att jag mår bra… Humörsvängningarna har aldrig varit riktigt såhär jobbiga. Vet knappt vad jag känner längre, allt känns så oklart. Min ångest driver mig för fan till vansinne.

Lizelda
8/31/16, 5:12 PM
#67

Det skulle ju gå bra den här gången… Istället sitter jag hemma hos en kompis och letar panikartat efter lägenhet medan jag bara vill gömma mig från allt…

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Mysan_
9/1/16, 6:57 PM
#68

Jag orkar inte… Vill inte leva, kan inte leva… Jag känner ingen mening med livet längre om jag ska vara ärlig… Jag vill inte vara ledsen och pessimistisk, men nu är jag så van vid det efter allt, så det går inte att vara glad längre, trots alla försök. Jag har ingenting, jag vill ingenting, jag är ingenting. Inget mer än en tom kropp. Jag hatar mig själv, jag är helt tom.

ipopuma
9/2/16, 2:47 PM
#69

#68 känner du för att pma o snacka lite om allt möjligt så gör det

Annons:
Lizelda
9/2/16, 2:57 PM
#70

Står i en väldigt akut bostadssituation och var överlycklig över att ha fått ett tillfälligt boende där jag kan ha min kille med mig. Nej, boendet är inte det jag vill ha men det mer än duger för tillfället men han var så oerhört otaggad att all min pepp bara totaldog… Han vill ju bo med mig och är taggad på det men otaggad på boendet…

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Rheen
9/2/16, 3:18 PM
#71

Finns ingen på denna planet som förstår sig på mig. Vill bara bort. Skulle inte sakna en enda person.

~ Rheen.

Wowy
9/2/16, 3:49 PM
#72

Jag vill ta ett tidigt tåg hem. Helst tidigare än 14:40. Jag vill hinna landa.

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

Mysan_
9/3/16, 10:42 AM
#73

#69 Mår bättre just nu, men tusen tack i alla fall 🙂 ❤️

tiger tok
9/3/16, 6:48 PM
#74

När man kanske ska bli ägare till en häst!!

ipopuma
9/3/16, 6:56 PM
#75

#73 bara skriv om du känner för det ;)

Rheen
9/4/16, 2:58 AM
#76

Människor är intressanta individer.

~ Rheen.

Annons:
Mysan_
9/4/16, 7:19 PM
#77

Vad fan är detta för jävla liv? Hoppas att jag dör, för ingen kommer ju ändå sakna mig. Nu räcker det, till och med du kunde knivhugga så jävla hårt rätt i hjärtat. Jag antar väl att jag inte borde bry mig om dig längre heller då… Men äsch, jag får väl hålla ut, vem vet, någon gång i tiden kanske saker kommer ändra på sig. Jag kanske träffar någon som aldrig kommer svika mig och som kommer för att stanna någon dag.  

Jag får väl vänta och se, även om jag innerst inne bara vill ge upp. Det är väl bara att sitta och vänta samtidigt som tårarna rinner och kniven öppnar upp ännu ett djupt sår i armen. Men inte lika djupt som såret i hjärtat förstås. 💔

thea_thea
9/4/16, 11:36 PM
#78

Allt är bara skit och vet inte hur jag ska ta mig ur det. Fan söndagsångest är det sämsta som finns

Lizelda
9/4/16, 11:44 PM
#79

2400 saknas denna månaden.. Jag vet inte riktigt hur det ska lösas för jag behöver saker i samband med flytten och jag vet att mamma också har det rätt tight.. Vill inte låna av honom igen, jag hatar det.

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Mysan_
9/10/16, 1:44 PM
#80

Livet är ett spel och jag fick nitlotten.

ipopuma
9/10/16, 10:54 PM
#81

fan är småfet! Ja man borde få ned e 5 kg. Men vrf äta så jävligt när man mår halvt dåligt över sin figur o sedan må dåligt över vad man har ätit. No fucking logic!Ät inte så mycket om du vill gå ned. Och hund skadad så har nt sprungit på 2v så ja nu blir det skärpning med mat o träning!

Linn Is The New
9/11/16, 10:35 AM
#82

Jag har gått upp ett kilo! Känns som min platta före detta sexiga mage ser ut som  en flodhäst nu,,,

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

tiger tok
9/12/16, 7:46 AM
#83

Du är inte ensam om att se ut som en flodhäst i sådana fall #82 :D I och för sig så tycker jag ju om flodhästar, så det gör inte så mycket för min del!!

Annons:
Turast
9/12/16, 11:36 AM
#84

Känner mig verkligen värdelös.. Har iaf fått möte på AF på fredag.. 

Ikväll blir det dock lydnadsträning på klubben med fint folk <3 Det får mig nog på andra tankar! Och innan det ska jag köra min kusin till en kurs, vi har inte träffats på jättelänge och nu har hon flyttat till min stad …. spännande, nervöst men kul! Då känner jag en i den här staden iaf! Ska se om vi kan ta en fika någon dag och catcha upp lite..!

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

ipopuma
9/13/16, 5:21 PM
#85

Blä min kropp är så, typ äcklig. Fet Fula ben och fula bröst, ärr på den ena armen (panik att den sida kommer ses på skolfotot. Hoppas att det inte syns). På det ett ansikte som ja, kunde varit bättre. Hatar att se mig själv i spegeln det känns typ äcklat (kan inte beskriva det)

[Horse24]
9/14/16, 7:29 PM
#86

Första gången jag hyperventilar på riktigt. Fick en sån jävla ångest när jag insåg att jag inte hade saker under kontroll. Jag som mådde så bra. Jag som för första gången på flera månader kände mig lugn och lycklig. Jag kände mig så stolt över mig själv… Men sen , när minsta lilla grej inte var som jag hade tänkt mig blev jag galen. Humörsvängningar, sedan ångest, sedan hyperventilering. Varför tar jag aldrig tag i ångesten? Det tär ju för fan på mig att ha den där konstanta magknipen och den där delen av mig som säger "du kommer aldrig klara av det här, det är ingen idé". Fan alltså. Jag som mådde så bra…

Startandstop
9/14/16, 10:43 PM
#87

Jag hatar att leva så här, två rent ut sagt "helv**es" dagar, men har varit så ett bra tag nu… Skulle kanske gå till skolan imorgon, men min bror var dum mot mig tidigare ikväll och gjorde att alla dumma tankar kom upp i mitt huvud igen så nu har jag tappat lusten att åka någonstans imorgon… Orkar inte… Orkar inte… Vill träffa min pappa, men då kommer de bli sura, jag vill ringa min vän, men då blir de sura, orkar inte, jag är värdelös och extremt trött på mig själv… Äh vem bryr sig, Läs inte detta om ni är deppigt folk som mig, då är det stor risk att jag förpestat eran kväll.'sorry

tixEntry
9/16/16, 12:03 PM
#88

Det där var riktigt läskigt… Jag kunde verkligen inte sluta skratta. Vad var det ens jag började skratta åt? 
Jag måste ha skrattat hysteriskt i minst fem minuter. Verkligen, hysteriskt. Åt ingenting…🤔

sociala medier jag använder mer eller mindre:
Wattpad: virrig      Instagram: lavendrclouds 
Twitter: lavendrclouds      Tumblr: lavendrclouds

Mysan_
9/17/16, 9:11 PM
#89

Fan fan fan. JAG ORKAR INTE MER NU. 😢

Turast
9/17/16, 9:22 PM
#90

Velat mellan att omplacera hundarna, ha kvar dem, lämna bort dem osv hela kvällen.. gråtit konstant. 

Allt är kaos.. En vän på gotland har bjudit dit mig en helg för avslappning typ, men jag har inte ens råd till en båtbiljett för mig och hundarna..

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Annons:
ipopuma
9/17/16, 11:08 PM
#91

Hallå jorden anropar. När blev det så här WTF blä och blu. Hur kan detta hända? Min hjärna hänger inte med. Att en sak kan förändra dens tillvaro. Jorden anropar

ipopuma
9/22/16, 1:39 PM
#92

Jag känner mig tjock. Vartenda dag när jag ser mig i spegeln så känner jag mig halvt äcklad. Ful och fet

Wowy
9/22/16, 1:52 PM
#93

Nej, men inte nu igen, varför är världen så rasistisk?

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

Rheen
9/29/16, 8:45 PM
#94

En dag ska de få se, det har jag lovat mig själv.

~ Rheen.

Wowy
9/29/16, 10:32 PM
#95

Är det inte löjligt?

Är det inte löjligt att jag känner såhär?

Jag orkar inte.

Jag orkar inte och då ska jag inte.

Jag ska gå och lägga mig istället.

Snart.

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

Rheen
10/1/16, 10:59 PM
#96

Ja, jag kanske är sjuk i huvudet.

Saken är den att jag inte i min vildaste fantasi kunde ha anat att en person i mitt blodsband skulle yttra det mot mig med sådan kraft.

~ Rheen.

Linn Is The New
10/3/16, 2:55 PM
#97

Jag vill dö. Jag vill bara somna in. Hjälp mig.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Annons:
tiger tok
10/8/16, 3:24 PM
#98

Fan fan fan mammas bästa kompis son har tagit livet av sig 😭😭😭😭😭😭

ipopuma
10/8/16, 4:40 PM
#99

Förlåt. Förlåt förlåt… allt jag gör o för mitt hål. För min negativitet o för att jag orkar inte. Låt mig själv vara osocial. Förlåt det blir bara för mkt jag vill inte göra fel. Förlåt för mina känslor o för att min ork hänger inte med. Förlåt för allt jag gör o för min existens, att allt blir fel o hoppet för framtiden dör

Turast
10/8/16, 4:41 PM
#100

#99 ❤️🤗

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Sims3horzien
10/15/16, 3:59 PM
#101

Vill verkligen bli frisk nu! Ska ju till min finaste Ponny Candy på Måndag och det är inte kul att komma dit sjuk 🤮

Linn Is The New
10/15/16, 4:00 PM
#102

Jag fick åka in till akuten igår, gud vad roligt livet är ibland.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

thea_thea
10/15/16, 4:04 PM
#103

Känner mig som typ Sveriges sämsta människa just nu och vet inte hur jag ska fixa det, är livrädd för att förlora mina kompisar för att jag är en sån usel vän. Fan, önskar bara att jag kunde vrida tillbaka klockan några månader

Lite positivt i alla fall, är nu ca 40 dagar clean!!

Lizelda
10/15/16, 6:37 PM
#104

#103 En usel vän är du verkligen inte

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Annons:
thea_thea
10/15/16, 9:01 PM
#105

#104 Är sämsta vännen som finns, stöter bort alla hela tiden, förtjänar inte det jag har haft. Är en usel vän.

Lizelda
10/15/16, 9:04 PM
#106

#105 Jag tycker inte det i alla fall

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Lizelda
10/17/16, 12:09 PM
#107

Tänk om han visste hur mycket jag kämpar för att han ska slippa att mötas av sönderskurna armar och ben..

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Turast
10/17/16, 12:20 PM
#108

tydligen räknas aldrig mina känslor, bara hans

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Snuffles
10/18/16, 11:06 PM
#109

Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har så mycket ilska men jag måste hålla det inom mig för annars blir andra sårade, speciellt med tanke på omständigheterna. När det rinner över så känner jag mig som världens elakaste människa. Jag behöver mitt space men eftersom att jag delar rum med min syster är jag tvungen att gråta tyst och i smyg, jag kan inte bara släppa ut mina känslor för då kommer hon känna sig obekväm. Jag har så mycket att säga, så många känslor som vill ut, men folk blir obekväma när man pratar om döden. De pratar bort det för de förstår inte hur det känns att känna sig såhär övergiven, att inte ha någon trygghet och att behöva vara tvungen att bo med massa främmande människor för att ens förälder är död. Det gör så ont överallt och jag vill bara upphöra att existera. Jag orkar inte ta hand om mig själv längre. Jag är så trött.

Lizelda
10/19/16, 12:26 AM
#110

Det finns ingenting som sänker mig så mycket som när någon säger att min framtidsplan, inte dröm, inte är realistisk. Så varför var just han tvungen att säga det…?

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Mysan_
10/19/16, 3:43 PM
#111

Förlåt alla för att jag finns…

Annons:
Turast
10/19/16, 6:31 PM
#112

Jag vet inte vad jag ska göra mer. Jag vet inte hur jag ska klara av mitt liv. Jah har inget jobb, ingen vidare frsmtid med jobb då jag inte lyckas få något jag söker, jag är en usel människa som bara misslyckas. Alla hade rätt om mig. Jag blev och är en looser och alla hade rätt. Jag kan aldrig bli något. Aldrig i era ögon. Och varför ska du bara se allt negativt med mig? Gör det att jag kommer bli mer motiverad till saker? Att veta att jag äcklar dig ibland, för att jag är tjock. Vet du att jag fått höra det varje dag i mitt liv? Vet du att jag, när jag nu ser på bilder från när jag var ung tonåring (13-14), inte ser fett? Men just då såg jag bara fett och tillslut så blev jag fet på riktigt med. Varför kan jag aldrig vara tillräckligt bra? Jag vill bara vara bra

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

hundtok
10/25/16, 11:12 PM
#113

Där blev mitt glas överfyllt…..

Lizelda
10/26/16, 1:24 AM
#114

Har låtit bli att skära mig för att han ska slippa komma hem och se det men han kommer inte komma hem innan det försvunnit ändå så det spelar ingen roll…

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Linn Is The New
10/26/16, 10:08 PM
#115

Jag är fet, ful och dålig hy. Så sjukt ful, spyr utav att kolla mig själv i spegeln. Varje morgon så säger jag "fan ta dig fetto" för att sedan gå till bussen. Behöver prata med någon…

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Linn Is The New
10/26/16, 10:08 PM
#116

Jag är fet, ful och dålig hy. Så sjukt ful, spyr utav att kolla mig själv i spegeln. Varje morgon så säger jag "fan ta dig fetto" för att sedan gå till bussen. Behöver prata med någon…

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Snuffles
10/27/16, 2:52 PM
#117

Det skulle vara så mycket enklare att bara avsluta allting. Jag orkar inte bära på den här sorgen. Jag saknar henne så det gör ont, jag vill ha tillbaka min mamma. Jag känner mig så liten, jag behöver henne.

Mysan_
10/27/16, 8:21 PM
#118

Hur kan du skoja om något sånt? Vad är ditt problem?

Annons:
Lizelda
10/27/16, 9:52 PM
#119

Det enda som skulle göra något bättre är det han inte kan göra.. Jag vet att han är ledsen över det och jag borde bara le och se glad ut men jag klarar det inte.. Han har varit hemma en natt senaste tre veckorna och jag tvivlar på fullt allvar på att han kommer komma hem innan December…

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Scorpio97
10/31/16, 11:37 AM
#120

Har uppkörning imorgon. Fick precis veta att årets första snöstorm ska komma… Gissa när? Imorgon, såklart. 

Som om jag inte var tillräckligt nervös, så måste jag oroa mig för vädret också. Varken regn eller snö känns ju så roligt, jag har aldrig kört på hala vägar tidigare (förutom på halkbanan, men det är inte riktigt samma sak) och det känns som att uppkörningen inte är tillfället att prova det för första gången. 

Dessutom är det lite irriterande att jag vet att jag kommer vara väldigt nervös och stressad, och att det är just stressen som kommer förstöra för mig. Jag vet att jag kan köra så länge jag är lugn, det är när jag tappar lugnet som jag tappar koncentrationen och gör fel eller missar skyltar. Så i princip är jag stressad över att jag vet att jag kommer bli för stressad. 

För att göra det lite värre ändå, så pajar min mage totalt när jag är nervös. Jag kan äta vad sjutton som helst, jag har ett antal gånger ätit mat med osäker kvalité eller skick och det går bra. Magen reagerar inte över huvud taget. Men så fort jag blir lite nervös över något så blir jag dålig i magen. 

Men jag antar att det går som det går. Är ju inte mycket annat att göra än att prova.


//Jessie

Snuffles
11/1/16, 9:10 PM
#121

Jag är rädd för att jag kommer explodera om jag inte pratar med någon om hur jag mår men jag kan inte

ipopuma
11/6/16, 7:59 PM
#122

Just nu mår jag skit :( jag orkar verkligen inte.Jag känner mig ledsen och nere. Vad fan gör jag? Jag har blivit lite ego och hatar det!!!!! Ältar tror jag. Rädd för att göra fel eller exposa mig. Fan fan fan just nu må bättre. Fan att jag inte kan gråta. Hade varit bra just nu! Vill hjälpa andra visa mer intresse, jag är det jag lovar jag blir bara stel. Jag är stel fan fan fan men bläää. Fan att jag inte bara kan lita på mig själv. Att jag måste ha andra acception och inte bara kan stå där stark utan viker av andras åsikter. 

SLUTA säg saker till mig. 

Jag försöker säga till mig själv ; KÄMPA du KAN. Bara gör det. Hitta motivationen. Jag trivs!

Turast
11/6/16, 8:10 PM
#123

#122 😍❤️🤗

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Turast
11/8/16, 6:07 PM
#124

Sitta i bilen istället för att träna på klubben var ju en bra idé.. vågar inte ens gå hem

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

hundtok
11/8/16, 10:03 PM
#125

#124 många kramar och ❤️

Annons:
Turast
11/8/16, 10:09 PM
#126

#125 ❤️

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Mysan_
11/14/16, 5:17 PM
#127

Sluta vara så blyg? Vadå sluta vara så blyg? Är ni dumma eller? Tror ni att det bara är att trycka på nån jäkla knapp  eller så är man helt plötsligt inte blyg längre? Hoppas innerst inne att ni faktiskt fattar själva att jag absolut inte vill vara blyg, men hur lätt tror ni att det är att bli av med det snälla människor? Tänk lite snälla ni. Det är inte en dans på rosor, och om ni lider av att jag är blyg, hur tror ni då att jag har det? Ja precis, det kanske inte är så jättekul ändå att ni sitter och klagar och skyller det på mig.

Snuffles
11/16/16, 4:33 PM
#128

Har dåligt samvete för att jag inte har varit och hälsat på min hund på två dagar. Min mentala hälsa är i botten, när jag kommer hem från skolan vill jag bara sova. Jag har ingen energi. Det tar ork från mig att sakna henne så mycket. Jag önskar att jag kunde gå tillbaka i tiden och göra så att hon inte dog.

ipopuma
11/20/16, 8:36 AM
#129

Får inget jobb då överallt jag söker är det samma visa "jättekul och låter intressant men tyvärr är du inte 18" På det fattar jag inte hur jag ska få ihop alla julklapparna i år :( och de tre födelsedagarna som är i december :'(

Mysan_
11/26/16, 6:04 PM
#130

Det blev ingen dricka till pizzan idag. Det blev inte pizza heller, bara en kycklingsallad. Inget godis efter maten heller. Jag är för tjock och nu sätter jag ner foten på riktigt. Det får väl bli en tur på löpbandet också gissar jag. Jag vill inte springa på det där jäkla bandet, verkligen inte. Men jag vill vara smal och vacker.

ipopuma
12/2/16, 7:32 PM
#131

längtar inte till sommaren. Jag tror det har blivit värre o märkbart 😟

hundtok
12/15/16, 10:56 PM
#132

Måste sluta tänka på att i framtiden ska jag ta livet av mig :S Eller ska man fortsätta? Är som stressen släpper. Känslorna blir mindre.

Annons:
Lizelda
12/15/16, 11:14 PM
#133

#132 Jag gick länge och tvivlade på att jag skulle överleva min femtonårsdag. Sedan tvivlade jag på att jag skulle fylla arton, även dagarna innan min födelsedag. Men efter det släppte det. Jag har ingen mer ålder att överleva. Jag har ingen mer milstolpe.

Jag hade aldrig någon plan på att ta livet av mig, jag trodde bara inte att jag skulle överleva. Men nu är det inte så längre. Jag har ingen ålder att överleva. Tar jag livet av mig så gör jag men det finns ingen ålder som jag tvivlar på att jag ska passera längre. Och det är så jävla skönt…

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

FiskarHanna
12/16/16, 12:33 AM
#134

#132 Ja det släpper. Som fan. Precis som det släpper att rispa, skära. Det som sker är dock att ditt sinne går in i en tunnel, som bara blir smalare och smalare och smalare tills världen bara består av svart eller vitt. Och efter ett tag kommer du välja det svarta framför det vita.

Jag vet inte om du tänkt såhär förut, om du känt så förut eller om du dras mot tågrälsen eller mötande biltrafik. Men du mår inte bra. Och du vet antagligen om det. 1177 är ett bra nummer när det dåliga blir överhängande och extremt.

Fia9000
12/17/16, 10:10 PM
#135

Ibland vill man bara sitta där ensam i mörkret och läsa böcker om saker som aldrig hänt och människor som inte finns.

/Sofia

"Remember don´t do drugs kids, get high on Life."
- Bradley Will Simpson

thea_thea
12/17/16, 11:00 PM
#136

Wow har inga vänner. Vad fan hände?/färdigbölat

Lizelda
12/17/16, 11:52 PM
#137

#136 Du har alltid mig

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

ipopuma
12/25/16, 10:23 AM
#138

fan vilken jul o än är den nt över. Har aldrig kännt mig så här ledsen innan. Fick jättefina julklappar o allt men jag skälv vill typ bara försvinna från huset. Känner bara förlåt för min exsistens. Allt man säger eller gör är fel, blir skitnervös o gör o säger saker som blir ännu mera fel. Inom familjen är det bråk o dålig stämmning.o det bästa var att åka iväg o ge en julklapp. Som att jag inte får vara jag med min egna släkt när alla andra kan vara det. För i vår.släkt kan man vara vem man vill förutom jag. Hoppas ni andra har haft en bra jul <3

Goagubben94
12/25/16, 12:18 PM
#139

Jag har hittat min dröm som jag aldrig någonsin kommer släppa någonsin <3 <3 <3 <3 <3

Annons:
Rheen
12/25/16, 11:06 PM
#140

Vad är det svåra med att fokusera på sitt egna liv? Har jag valt att inte sätta något i min kropp som en gång levt är det mitt val. Ni behöver inte se på mig med förlöjligande blickar, hacka på mig och göra narr av det jag står för. Ni är vuxna människor, mina släktingar. Ni vet att ni drar ner stämningen runt julbordet något fruktansvärt då ni gaddar ihop er, går emot mig och häver ur er alla buttra ord och meningar ni kan komma på, men ändå gör ni det - för att jag vägrar sätta tänderna i en köttbulle. Ni måste inte titta ner på min köttfria tallrik och köra igång en palaver riktad mot mig, men ändå gör ni det. Förstår ni inte hur löjligt det är?

~ Rheen.

ks172
12/26/16, 9:03 PM
#141

Genom mitt livets gång har jag aldrig känt nå kärlek alls, all slags kärlek som finns och jag har alltid varit ''i min värld'' och mitt största mål i livet har alltid varit om hur det är att bli älskad å älska någon men sen kom en människa i mitt liv som förändrade hela mitt liv. Han förändrade allt och älskar mig för den jag är, depressionen som jag haft i 16 år har snabbt försvunnit, det e bara en jätte liten bit kvar av den men snart försvinner den helt. Jag har aldrig varit så här lycklig och ibland måste man hålla ut hur svårt det än är, till slut hittar man lyckan ❤️


tiger tok
12/27/16, 2:46 PM
#142

#141 visst är det underbart att vara förälskad? 😍 särskilt om man är lyckligt kär!

ks172
12/28/16, 6:56 PM
#143

#142 Det är helt underbart ❤️


Mysan_
12/28/16, 9:24 PM
#144

Hur värdelös är jag egentligen? Spenderar hela mina lediga dagar på att bara fly bort från verkligheten genom att spela GTA eller sova. Mina vänner vill inte ens skriva med mig. Min familj tycker jag är jobbig. Så ful och hemskt värdelös människa är jag. Nu är jag på den botten då verkligheten inte betyder något längre, och jag vill bara sova bort den. För jag vill ju inte leva, men jag vill inte dö heller. Eller vill jag det? Jag vet faktiskt inte. Jag är ju lika värdelös jag själv som mitt liv är just nu. Jag vill här ifrån, men ändå så vill jag stanna.

Lizelda
1/2/17, 3:35 PM
#145

Jag trodde jag skulle få det sämsta nyåret någonsin men ändå blev det helt perfekt. Pojkvännen var sjuk så vi kunde inte åka upp till hans kompisar för att fira, vilket jag taggat i flera månader, och allt bara gick utför. Men så gick vi ut en stund innan tolvslaget och promenerade lite längs sjön. När klockan slog tolv så kysste han mig medan raketerna small bakom oss över sjön och allt var helt perfekt.

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

panini
1/2/17, 6:36 PM
#146

Trodde jag verkligen att det var så enkelt? Att livet skulle ramla på plats igen bara för att jag fått må bra i några dagar, för att jag nästan kände mig glad?

För jag vet att när natten kommer, då kommer också demonerna. Dom binder mig, sliter i mig, släpar mig tillbaka. Jag skriker, gråter och kämpar för mitt liv men ingen hör, för ingen orkar lyssna längre och dom vänder ryggen till. Dom vägrar att se vad som händer framför ögonen på dom. För istället blir dom arga, för dom förstår inte. Förstår inte vad demonerna gör mot mig, vad dom tvingar mig att göra, vad dom tvingar mig att säga, vad dom tvingar mig att se.

För när det är som värst så kommer han, mannen som ser ut att vara redo för en fisketur, som gömmer sig varje gång han förstår att jag ser honom. Jag sa till er att han inte kommer och hälsar på längre, att han försvann så fort ni fick veta, för ni gjorde narr av mig. Så jag ljög för er, för att nisårade mignär jag öppnade upp mig och bad om er hjälp.

Jag vet att han är här just nu. Jag kan känna hans närvaro. Jag vet att han lyssnar. Han vet att jag är upprörd, han såg vad ni gjorde mot mig. 

Han.Har.Flickan.Med.Sig.

Annons:
[134643]
1/3/17, 1:50 AM
#147

Satt nyligen ute på marken vid midnatt, gråtandes och hyperventilerandes med min pojkvän som tillslut gav upp på att lugna mig och bara upprepade "du måste prata med någon. Du är inte okej". Livet leker just nu alltså. Underbart.

hundtok
1/3/17, 11:54 AM
#148

3 dagar i rad nu jag har konstant ont i bröstet. känns ont att andas.

Jag vill inte mer. Orkar inte mer. Vill bara försvinna

Jag förtjänar inte mina hundar. De förtjänar bättre. Jag vill bara kunna säga till dem att jag är så tacksam till at de finns och at de gillar mig. Men jag är inte rättvis mot dem :(

Mysan_
1/3/17, 12:10 PM
#149

Detta ska bli mitt bästa år hittills. Nu ska jag må bra, jag ska vara glad, jag ska sluta vara blyg, jag ska skita i vad folk tycker. Det kommer bli en kamp, men det är värt det. Jag ska klara det. Jag ska se ut som jag vill, klä mig som jag vill, sminka mig hur jag vill och strunta i vad folk tycker. Jag ska säga vad jag tycker, uttrycka mina känslor, prata och sluta vara blyg. Så himla svårt, men fortfarande så himla värt det, för jag kommer försöka tro på mig själv. Jag ska lära mig själv att jag faktiskt finns, och att det faktiskt finns en värld utanför mitt fönster. Det är dag att utmana den värld jag stängt ute i flera år. Jag ska skaffa vänner, jag ska lära mig att lita på människor igen och jag ska lära mig att vara lycklig. Det behöver jag. Och det ska jag fixa också. Jag ska kämpa tills jag blir lycklig. Nu tänker jag inte ge upp igen. Tycker jag att någon är vacker ska jag säga det. Vill jag prata med någon ska jag göra det. För det kan ju leda till en vänskap för livet. Precis det som jag alltid sökt efter. Lycka, vänner, kärlek, mig själv och allt annat som jag en dag gav upp hoppet om. Nu gör jag en storstädning i det mörka skafferiet och plockar fram positiva saker istället.

2017 - här kommer jag! Och i år tänker jag börja leva igen!

Turast
1/3/17, 12:44 PM
#150

Idag stod vågen under min delmålsvikt och jag har alltså då gått ner 8,3kg sen 10e november. Nu är det bara ca 5 kg till nästa delmål och sen får vi se om jag väljer att gå ner mer. Känns sjukt bra att inte vara så tjock längre.

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

ipopuma
1/3/17, 1:10 PM
#151

#150 så sjukt bra jobbat ❤❤🍾🍾🍾💪💪💪

500
1/3/17, 7:36 PM
#152

Känslor är komplicerade saker. Särskilt då de får dig att vilja göra sånt du vet är dåligt för dig.

500
1/4/17, 7:09 PM
#153

Vad är poängen med att dra upp negativiteten igen när den andra försöker bli sams igen eller förflytta sig ifrån den åtminstone?

Annons:
Bellie
1/7/17, 9:37 PM
#154

Jag vill göra något men jag vet inte vad, är ofta uttråkad men orkar oftast inte göra något…

Hello It's Me... :3

bellatrixhamstery.weebly.com Lipar

Mysan_
1/7/17, 9:44 PM
#155

Denna veckan har verkligen varit så hemsk och jobbig, jag har bara sovit och gråtit på dagarna och på natten har jag legat i panik, gråtit och försökt hitta på något att göra men det gick aldrig. Varför måste jag må såhär? Jag orkar faktiskt inte mer snart, jag vill här ifrån. Jag kommer aldrig bli sedd, uppskattad, älskad eller något liknande, vem försöker jag lura… Jag vill bara ha ett slut på allt, jag sover för att slippa leva, vad är det då för mening med att stanna kvar? Ingen kommer sakna mig, eller ens bry sig, för jag finns ju inte för någon. Jag hoppas en vacker dag att gråten kväver mig och att jag försvinner för alltid. Jag var nog inte menad att hamna på denna jord.

Bellie
1/7/17, 11:06 PM
#156

Jag är introvert men jag har inga alls problem med det.

Hello It's Me... :3

bellatrixhamstery.weebly.com Lipar

Whippetgerbilen
1/8/17, 12:30 AM
#157

Skolan på måndag :(

Dogs is my world ♥

panini
1/8/17, 1:45 AM
#158

Demoner, det är exakt vad dom är. Tankarna som får det att kännas som att jag drunknar. Dom struntar i hur mycket jag kämpar emot, försöker slå mig fri, för dom drar mig längre och längre ner tills vi tillsammans slår mot botten. När dom är klara med mig, äntligen fri, så släpper dom mig långsamt och försöker hålla mig kvar så länge som möjligt. Så fort jag snuddar vid ytan, känner den med fingertopparna, så dör jag. Jag orkar aldrig den lilla, lilla biten som är kvar, och för varje gång blir den där biten längre och längre. 

Jag vet inte när jag senast fick andas frisk luft, känna hur mina lungor välkomnar den och håller min kropp levande. Känna hur blodet pulserar genom mina ådror och tacksamt tar emot syret. Istället rinner den nerför min kalla hud. 

Men jag är ett monster och demonerna leker med mig, jag är en del av deras spel och dom får aldrig nog av att spela.

kwerty
1/8/17, 11:10 AM
#159

Jag orkar inte mer.

Jag hatar alla dessa panikattacker och ångestkänslor.

Varför är jag inte normal?

Linn Is The New
1/8/17, 6:15 PM
#160

Allt som hände 2016 är raderat ut ur min hårddisk och kommer aldrig någonsin återställas.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Annons:
500
1/8/17, 6:35 PM
#161

Människor suger som vanligt. Hurra.

Rheen
1/11/17, 5:59 PM
#162

Haaaah! Bra jobbat tullen.

Var det nödvändigt att vägra släppa igenom mitt paket i en vecka - då ni ändå inte fick ut några pengar av det?  😴

~ Rheen.

Corgitok
1/12/17, 6:35 PM
#163

Jag vet inte hur jag mår och jag vet inte vart jag vill. Det är som vanligt, hade förväntningar på 2017 ju..

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

Mysan_
1/13/17, 9:06 PM
#164

Snälla säg att han gillar miiig 😃

panini
1/13/17, 9:42 PM
#165

När man är på handledarkurs och "läraren" ber en att presentera sig inför tjugo helt främmande människor… Liksom tack för den panikångestattacken 😟

hundtok
1/15/17, 3:03 PM
#166

1 månad….. 1 månad utan någon glädje, 1 månad med enbart tryck över bröstet. 1 månad m. mörker. 1 månad med oro. 1 månad med ingen ork. 1 månad…..

500
1/15/17, 3:14 PM
#167

Det finns ändå ingen som vill prata med mig.

Annons:
Mysan_
1/15/17, 8:43 PM
#168

Jag vill bort här ifrån, nu och för alltid. Ta mig till Jannah, denna värld är inget för mig, dessa människor kommer aldrig förstå mig eller bry sig om mig. Jag kommer aldrig orka, jag är trött på att finnas redan för länge sedan.

Lizelda
1/15/17, 9:44 PM
#169

Fem helt fantastiska månader idag. Jag har lämnat all min trygghet för att kunna vara med honom och jag ångrar det inte en enda sekund ❤️

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

hundtok
1/16/17, 5:48 PM
#170

Jag vill nt mer. Allt är mitt fel , alltid. Förlåt för min exsistens. Kan jag få försvinna nu?

500
1/16/17, 9:50 PM
#171

Ibland blir man bara så trött på mänskligheten, för man är dum nog att tro på den från och till.

ipopuma
1/16/17, 9:53 PM
#172

#171 citatet "ju mer jag umgås med min hund desto mer trött blir jag på människor " ;)

Anonym3131
1/16/17, 11:37 PM
#173

Fuck mitt liv

Lizelda
1/17/17, 12:00 AM
#174

You said it'd be different. You said we'd have routines, that you'd come home. I told you it wouldn't work out cause you want to have fun, you want to hang out with all the people but you swore that wouldn't happen. It's been a week since I last saw you and now you're telling me you can come home for one night before being away for two weeks…? Yeah, yeah, I know, you love me, you miss me and you wish you could come home.

I'm the girl who waited and I'll keep waiting to be your companion, no matter how long it'll take.

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Annons:
panini
1/17/17, 12:13 AM
#175

Jag vill inte tillbaka. Jag vill inte träffa alla igen. Jag vill inte prata med någon och jag vill att som ska lämna mig vara ifred. Snälla, låt mig stanna hemma i den säkra bubblan jag har skapt åt mig själv under flera månaders tid. Där kan jag stå ut en liten stund, men ute i världen dör jag.

"The truth is a painful reminder of why i prefer to live among the lies."

Mysan_
1/18/17, 7:03 PM
#176

Hennes tankar är lika mörka som hennes långa, vågiga hår som hänger över axlarna. Lika mörka som tårarna som blandas med mascaran. Hennes torterade hjärta orkar snart inte mer. Men hon vet, att långt där inne, finns glädjen och hoppet. Hon måste bara hitta dom. Andas Mysan_, andas. Det kommer att bli bra igen, även om du inte vågar tro det.

ipopuma
1/22/17, 5:53 PM
#177

Stör mig på mig själv ibland!

Det här är något som man själv måste komma ur alldeles själv. Folk är inte intresserad av ens problem! De bryr sig inte. Vilket är förståeligt. Skärp till mig !

500
1/23/17, 10:29 PM
#178

Jag förstår inte varför man föreslår saker för att sen bara ge en kalla axeln och inte svara mer. Det var ju ditt förslag? Vafan va poängen med att skriva och föreslå det om du inte ens ville? För tydligen ville du inte egentligen då du bara sluta svara mitt i samtalet så det inte blev något med planerna.

[Lukasgraham]
1/23/17, 10:37 PM
#179

Jag skäms så jäkla hårt :-( 

Varför ska andra styra över vad man vill göra? Orkar inte, svettas ihjäl av ångest just nu… 

Mår inget bra :-(

[Lukasgraham]
1/23/17, 10:40 PM
#180

Någon som vill prata med mig? Skicka ett PM.

Mysan_
1/24/17, 9:34 PM
#181

Tänk positivt, tänk positivt, tänk positivt… Bryt inte ihop nu, andas och fokusera inte på något. Du måste kämpa dig igenom tiden nu, men en dag kommer allt flyta på och du kommer må bra igen. Då kommer du inse att din kamp har varit värd och du kommer vara glad att du inte gav upp. Det gör ont att vara ensam, ignorerad, utstött och dissad. Men en dag kommer någon att bry sig om dig på riktigt, för livet förändras, du har en framtid även om du inte tror det. Du kommer ha jagat bort ondskan en dag. Det är en ny dag imorgon. Ett nytt försök. Vem vet, någon kanske kommer att le mot dig, säga hej eller vad som helst. Kämpa dig igenom dagarna nu tills du finner glädjen igen. Och du, bry dig inte om honom. Han är en falsk vän, försök att inse det. Försök att lämna honom bakom dig nu, låt inte honom svika dig igen. Ibland är det dom du älskar mest som bryr sig minst. Slösa inte din energi på honom utan spara den energin till kampen om livet istället. Seså Mysan_, gå och lägg dig nu. Imorgon ska du vakna med ett leende.

Annons:
500
1/25/17, 7:16 PM
#182

Då slipper man undra iaf. Det gör så det känns mycket bättre, att den människan är ute ur mitt liv igen struntar jag fullständigt i. Den människan är bara a waste of space anyway.

Mysan_
1/26/17, 8:19 PM
#183

Kan inte jag bara få somna glad någon gång? Bara en enda natt utan att ligga vaken med ångest, snälla snälla snälla… 😕💔

[Lukasgraham]
1/26/17, 9:46 PM
#184

Känslan när man är kär i någon och man vet att hen aldrig kommer älska en tillbaks :-(

Lizelda
1/26/17, 10:34 PM
#185

Hemma är viktigt för mig, hemma betyder ingenting för dig…

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Anonym783
1/29/17, 10:24 PM
#186

#184 känner med dig 😔 Inte kär i någon just nu men vet hur det känns 💔 Kan man vara underviktig och överviktig samtidigt? Min mage ser nämligen helt bananas ut och känns jättekonstigt. Vill både gå upp i vikt och ner samtidigt.. magen sticker liksom ut och jag ser ju helkonstig ut. Vill bara ha bort den.. Tänkte prata om det med min kompis, men alltså jag vet inte vad f*n som händer. Känns som att hon distanserar sig från mig. Om jag snapar henne svarar hon ibland inte, ibland på meddelanden tar det 1-2 dygn för henne att öppna meddelandet. Och så kallar hon någon ANNAN för sin bästis på instagram? Kan inte konfrontera henne face to face heller, för hon bor jättelångt borta.. Och så dog mitt husdjur för några månader sedan, och det gör så ont och skuldkänslorna är så många så jag orkar bara inte.

Hakuna Matata.

Snuffles
1/30/17, 11:13 AM
#187

#186 Om en är undernärd så kan magen bli uppsvälld.

Anonym783
1/30/17, 12:44 PM
#188

#187 jaha? Vad beror det på o hur blir jag av med den?

Hakuna Matata.

Annons:
Snuffles
1/30/17, 1:08 PM
#189

#188 Jag är ingen expert så det vågar jag inte säga, men gå till en vårdcentral eller något liknande.

hundtok
1/30/17, 5:36 PM
#190

Det är simpelt. Mina föräldrar har en avsky mot mig. Jag orkar ingenting längre.Allt hänger på mig för jag hör allt fel, mina känslor är fel och jag gör allt fel. Varför är det bara inte okej att dö? Jag vill ju inte mer. Vet inte om jag orkar mycket mer. 1 o en halv månad utan NÅGON glädje alls. 5 år det har varit piss. Hur länge måste man egentligen vänta innan man får ta sitt liv

Anonym783
1/30/17, 5:58 PM
#191

#189 är vårdcentral verkligen nödvändigt? Ska dock till en doktor om några veckor så.

Hakuna Matata.

Anonym783
1/30/17, 6:00 PM
#192

#190 nej, snälla gör det inte. Snälla snälla låt bli. Prata med någon, ungdomsmottagningen eller så till exempel. Skolkuratorn. Någon lärare. Vem som helst som du litar på! Skicka iväg ett meddelande till mig om du behöver prata ❤️

Hakuna Matata.

Arrowhead
1/31/17, 12:12 AM
#193

Hela den här dan har vart horribel!
Så mycket som har hänt på så kort tid bara idag.. Värsta var att jag fick reda på att en av mina bästa kompisars hund(min hunds mamma) gick bort idag. 
Vart på uselt humör hela dan och bara känt mig allmänt borta oså nu för ett par timmar sen när jag äntligen började känna mig lite gladare så skojbråkade jag och pojkvännen i sängen, jag skulle kittla honom och han reagerar med att slänga ut armen och jag kastar mig bakåt för att undvika en armbåge i ansiktet men istället slår i huvudet i en vass kant och spräcker huvudet…
Så nu efter en timme vid toastolen har jag äntligen lyckats ta mig till soffan med världens huvudvärk och en pojkvän som tjatar på mig om att jag inte får sova ännu på ett par timmar…
Sååå trött, dunkande huvudvärk och lite smått snurrig..
Önska mig lycka till!

Lizelda
1/31/17, 12:42 AM
#194

#193 Varför skulle du inte få sova?

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Anonym783
1/31/17, 6:20 AM
#195

#194 tror inte det är så bra när man just slagit i huvudet hårt

Hakuna Matata.

Annons:
500
1/31/17, 9:11 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#196

Nu ska jag ta tag i min negativitet för den har ihjäl mig långsamt och jag har äntligen insett det.

Turast
1/31/17, 9:17 AM
#197

Jag blir så jäkla trött på folk ibland. Det är bara klag och gnäll hela tiden, och bara saker om de själva. Men så fort någon annan än de mår dåligt då är det "äsch det blir bättre snart", " om några månader ska du se". 

Ibland vill jag bara skrika att de ska dra åt helvete, pallar verkligen inte det där "det är så synd om mig - men försök fan inte hjälpa mig!!" liksom hallå? Jag fattar att det är skitnajs med uppmärksamhet, men förstår du inte att ingen orkar längre? Det är alltid samma sak. 

Vill inte tappa fler vänner så jag håller käften, men fan vad irriterad jag är. 

bläh!

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Mysan_
2/2/17, 9:19 PM
#198

Tack så mycket för hjärnskakningen. Kan du inte misshandla mig lite snällare nästa gång? 😢

500
2/6/17, 8:38 AM
#199

Ibland känns det som om folk bara börjar prata med en för att de vill ha någon att bråka med. Känns ju kul när det har hänt flera gånger på rad nu.

hundtok
2/6/17, 5:25 PM
#200

#198 vad har hänt om man får fråga?

Mysan_
2/6/17, 9:22 PM
#201

#200 Blev misshandlad, fick hjärnskakning och har legat på sjukhus för dom misstänkte hjärnblödning först 😕

hundtok
2/6/17, 9:36 PM
#202

#201 men usch!!!! Fy vad hemskt :( Anmäl! Krya på dig o hoppas att allt blir bättre <3

Annons:
Mysan_
2/7/17, 3:18 PM
#203

#202 Tack så mycket ❤️

Anonym783
2/12/17, 1:17 AM
#204

Godnatt folket. För er som fortfarande är uppe, ha det mysigt och ta hand om er ❤️

Hakuna Matata.

tiger tok
2/12/17, 12:45 PM
#205

En stukad fot var det här ja! Kan knappt gå av smärta :(

Mysan_
2/14/17, 10:29 PM
#206

Andas… Du har bara en dålig dag (eller flera dåliga dagar…), inte ett dåligt liv… Bryt inte ihop nu…

panini
2/14/17, 10:45 PM
#207

Haft min nya telefon i tre dagar (iPhone 6S Plus) och jag fick precis en spricka i skärmen… Det är ingen stor men det är ändå en spricka och just nu känner jag bara att mina föräldrar kommer att döda mig. Min ångest är skyhög och jag vill bara sjunka genom jorden :(

500
2/17/17, 8:32 AM
#208

Det är kul att se folk som i vanliga fall alltid vänder sin ilska mot dig och använder dig som en slagpåse (trots att de ska föreställa din vän) plötsligt måste agera ut mot andra och äntligen visar sitt rätta jag för alla andra. För de skulle ändå inte kunna agera ut mot dig denna gång för du har brutit med dem, de var aldrig någon vän till dig med tanke på hur de behandlade dig och därför tänker inte du heller vara deras vän längre. Nej men seriöst, att se någon man vet är en bitter bitch som alltid behandlar andra som om de vore smuts och vägrar ta ansvar för hur mycket de sårar andra visa det utåt är rätt kul. För alla andra har alltid behandlat människan som om de vore någon slags ängel och äntligen får de se att det inte stämmer. Det är en slags vinst i sig "hah jag sa ju det" ungefär.

Rheen
2/22/17, 7:48 PM
#209

Om du bara kunde prata och berätta var felet ligger

var det smärtar som värst

Jag är så himla rädd

men det kan inte mäta sig med hur du måste känna

~ Rheen.

Annons:
Mysan_
2/22/17, 9:15 PM
#210

Tur att man har världens bästa dotter/katt när det blir jobbigt ❤️

Anonym783
2/25/17, 11:31 PM
#211

Varför blir jag aldrig uppskattad för den jag är? Kan inte minnas senaste gången min klass faktiskt brydde sig om mig.

Hakuna Matata.

tiger tok
2/26/17, 10:24 AM
#212

Han är så söt 💜 Och han gör massa grejer för mig, gentleman :) Men vet inte om jag är jag är kär i honom, vill inte tvinga fram känslor.

ipopuma
2/28/17, 8:16 PM
#213

Alltså älskar fysiken och matten. Men relativitets teorin!!!!! Det kör runt ens huvud XD Fattar tyyyp naaada XD O fattade inte vilket t som är vilket XD

[Lukasgraham]
2/28/17, 8:54 PM
#214

Allt känns så trist just nu. Jag är för obvious och borde egentligen inte öppnat upp mina känslor för någon som ändå inte har samma tankesätt. Kärlek är jobbigt.

tiger tok
3/1/17, 6:40 AM
#215

Fast jag saknar honom lite ju..

[Lukasgraham]
3/1/17, 11:00 AM
#216

Kärlek kärlek kärlek hihi

Annons:
Lizelda
3/1/17, 1:10 PM
#217

Jag vill ha mer spännande sex men är för feg för att försöka och han verkar nöja sig med det vi har

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Sweelin
3/1/17, 4:21 PM
#218

Ätit för många semlor…

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

Mysan_
3/1/17, 9:55 PM
#219

Jag vill inte dö, jag orkar bara inte leva längre…

Linn Is The New
3/8/17, 12:40 PM
#220

Jag tror jag är sexuellt beroende… Kanske en fas… Förhoppningsvis

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

[Lukasgraham]
3/9/17, 7:15 PM
#221

igår kysste jag min cruch för första gången, det var underbart och jag är så lycklig nu :-)

LuLeLo
3/10/17, 9:13 AM
#222

Jag känner mig så fantastiskt lyckligt lottad som har en underbar bästa vän som är med mig genom allt. Precis allt. Och hon förstår. <3

Tass Josephine

LuLeLo
3/10/17, 9:13 AM
#223

Jag känner mig så fantastiskt lyckligt lottad som har en underbar bästa vän som är med mig genom allt. Precis allt. Och hon förstår. <3

Tass Josephine

Annons:
500
3/15/17, 10:56 PM
#224

Du är en lögnare som alltid. Målar upp dig själv som offret när det var du som slog isär och verkligen trampade på andra. Men som vanligt så ljuger du och tror dig själv vara den drabbade samtidigt som du slet mig itu under flera år. Men ja, du har ju aldrig kunnat se verkligheten som den är utan lever i din bubbla. Men jag vet att det är en enda stor lögn, en falsk bild du målat upp av dig själv. För den enda förövaren var du.

Linn Is The New
3/15/17, 11:02 PM
#225

Jag älskar honom för mycket, vilket bidrar till min största rädsla är att jag han skulle lämna mig.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

[Lukasgraham]
3/16/17, 10:20 AM
#226

Han är så söt och snäll, åh! Vad jag tycker om han!

tiger tok
3/16/17, 7:21 PM
#227

Han snuddar vid mig ofta, ska visa upp sig, håller med mig, ska vara nära, det är så himla mysigt! Och inatt drömde jag om hur han höll om mig, en bra dröm!

panini
3/16/17, 8:05 PM
#228

Skulle börja gymnasiet idag efter en lång tid hemma, trodde verkligen att jag skulle klara det men när jag såg alla främmande människor på parkeringen så bröt jag ihop totalt. Var bara att köra hem igen och försöka imorgon istället…

Cassie01
3/18/17, 11:33 AM
#229

Önskar att det var du och jag

Cassie01
3/18/17, 11:34 AM
#230

Önskar att det var du och jag

Annons:
Mysan_
3/22/17, 9:33 PM
#231

Till och med du skulle få mig att gråta som ett litet barn. Nu vet jag ju på riktigt att jag inte finns eller betyder något. Jag kommer aldrig mer lita på någon igen. Tack för att du rivit upp alla sår igen. Jag orkar inte mer nu. Det gör så himla ont. Men det är väl mig det är fel på, eftersom detta alltid händer. Jag vill inte vakna upp igen.

ipopuma
3/22/17, 9:52 PM
#232

Är så lyckligt lottad att ha de mest underbaraste människorna som bara alltid finns där för mig ❤️ Tack för att ni finns ❤️

Turast
3/23/17, 12:52 PM
#233

Jag tycker inte om dig. Du är 100% dubbelmoral. Du tror att alla lever i en skyddad värld av silkespapper, så ömtåligt att en reva kan uppstå om man inte packar alla ord i bubbelplast innan de lämnar ens mun. Till sist är du egoistisk. Du kanske låtsas att du bryr dig om andra, men det är bara för att det är till din egen vinning. Är rätt trött på dig, och jag vet att du ändå inte ens vill ha mig i din närhet, jag vet att du är rädd för mig.

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

panini
3/23/17, 1:28 PM
#234

Idag har jag klarat av att gå en hel skolvecka helt utan problem (på ett nytt gymnasium dessutom) och jag är så jävla stolt över mig själv. Som grädde på moset så har jag nästan gjort klart hela min matteboken, bara 3 kapitel kvar!

Whippetgerbilen
3/23/17, 1:31 PM
#235

Nu sitter jag helt själv i skolan och har så tråkigt… 😐Varför är det såhär

Dogs is my world ♥

Linn Is The New
3/23/17, 5:53 PM
#236

Jag ska nog överraska honom i helgen… Han har fan inget val

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Mysan_
3/23/17, 9:16 PM
#237

Bara säg rakt ut att du gillar henne och vill ha henne istället för mig. Istället för att tortera mitt hjärta kan du väl bara överge mig då. Du behöver inte göra det komplicerat och med lögner, jag förstår väl hur det är. 💔 Jag önskar att du brydde dig och att du förstod, men jag förtjänar väl inte det antar jag.

Annons:
[Lukasgraham]
3/24/17, 6:46 AM
#238

Åh! När man träffar en jätte trevlig person på en kryssning och man inte frågar om varken namn eller nummer, ångrar mig efteråt, ni förstår inte hur trevlig människa detta var och så ska man aldrig träffa hen igen hahahah

Mysan_
4/8/17, 2:13 PM
#239

Vilken värld vi lever i…

Det är 7:e april, jag är på väg hem, tänker att detta är världens värsta födelsedag, sviken av nära och kära, jobbigt i skolan och mycket mer, en värdelös födelsedag helt enkelt. Det är först när jag kommer hem som jag får se att folk har haft en värre dag än mig. Folk kommer ha trauman för livet, folk har förlorat någon dom älskar. Ungefär 2 och en halv timmar ifrån mig där mina vänner befinner sig har ett terrordåd skett. Oskyldiga människor har fått stå ut med något ingen förtjänar att behöva uppleva. Det gör mig illamående att tänka på vilken värld vi lever i. Alla mina styrkekramar går till er som tvingades uppleva gårdagens terrorattentat, allt som hänt i Syrien och den övriga världen och till alla er som bara haft en dålig dag. Vår värld behöver fred och kärlek nu.

JuliaMG
4/8/17, 10:33 PM
#240

Jag ville bara säga till alla er som på något sätt har blivit drabbad av det som skedde i Stockholm igår, var stark. Det som hände går inte att förstå för oss som inte var där och det är så hemskt och obeskrivligt, men kärleken finns här ändå och jag hoppas att allt är okej med er! Ta hand om er, allihopa!

Jag återkommer när jag har något bättre att skriva.

500
4/11/17, 6:47 AM
#241

Jag förstår inte vad som är fel på mig. Jag vet att jag inte gjorde något fel. Ändå sitter jag där och undrar om ifall jag sagt något annorlunda eller varit intressantare så kanske du inte bara skulle sluta svara sådär hela tiden.

Mysan_
4/13/17, 4:44 AM
#242

Livet var faktiskt bra nu. Nästan perfekt. Jag mådde så bra när jag hade dig. Men nu har du förstört allt. Aldrig mer ska jag le, min säng får bli min gravplats. För nu hoppas jag att livet är slut på riktigt. Mina vänner, jag älskar er mer än allt, men förlåt, jag orkar inte leva längre nu… Jag vet inte ens vad jag ska säga längre. Mitt hjärta och min arm är helt täckta av sår. Sår från knivar som högg så hårt…

Rheen
4/21/17, 7:55 PM
#243

Varför kan man inte få känna sig lycklig utan att något ska gå fel?

Jag menar inte att livet ska vara som en dans på moln - men jag önskar att man skulle få känna sig så där löjligt glad en längre stund, några timmar kanske. Inte få en käftsmäll strax efter man känt sig överlycklig i någon minut.

Förstår inte varför det ska vara så. Förstår verkligen inte varför den där käftsmällen ska komma tillbaka varje, varje, varje gång man känner sig hoppfull och glad.

~ Rheen.

ipopuma
5/2/17, 11:43 PM
#244

Kul att ens födelsedag ska vara skit och bara fylld med tårar. Skäms för att mina föräldrar försökte göra en superdag. Aldrig kännt mig så här värdelös innan och aldrig kännts så här hopplöst.

Annons:
ipopuma
5/2/17, 11:43 PM
#245

Kul att ens födelsedag ska vara skit och bara fylld med tårar. Skäms för att mina föräldrar försökte göra en superdag. Aldrig kännt mig så här värdelös innan och aldrig kännts så här hopplöst.

Ankilila
5/4/17, 9:33 PM
#246

Fyfan vad jag avskyr min mamma. Hon är så jäkla snuskig, jag ser henne kolla på porr varje kväll, allt jag säger gör hon om till något snuskigt, hon TAFSAR på mig och respekterar aldrig mitt privatliv - hon accepterar inte att jag har stängt dörren utan ska alltid komma in och se på när jag byter om, hon frågar alltid ut mig om allting och är så fruktansvärt jävla jobbig och vidrig. Jävla äckliga människa.

Lizelda
5/4/17, 10:08 PM
#247

#246 Vänta, va? Hon tafsar på dig och tittar på när du byter om?

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Turast
5/5/17, 9:22 AM
#248

När folk som har föräldrar som bryr sig bara kastar bort det och gör det till en dålig sak istället. Herre gud.

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

ipopuma
5/5/17, 9:49 PM
#249

Ser mitt formuleringsfel ! Menade att jag kände mig dålig för att jag var ledsen när de försökte göra min dag toppen ❤❤ Just nu känner jag mig så glad för mina föräldrar och vänner som fick dagen att bli helt okej till slut. Tacka gud för att jag har dem ❤❤❤

Katniss
5/5/17, 10:26 PM
#250

Nej jag klarar verkligen inte det här

R.I.P. Anton 💔

Turast
5/6/17, 11:11 AM
#251

#249 var det riktat till mitt inlägg så var inte mitt riktat till dig, så du vet.

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Annons:
Rheen
5/6/17, 9:29 PM
#252

🌺

Min älskade fyrbenta vän,

ta hand om dig tills dagen vi möts igen.

🌺

~ Rheen.

Bellie
5/6/17, 11:03 PM
#253

Kan jag snälla vara kär i någon annan, snälla…?

Hello It's Me... :3

bellatrixhamstery.weebly.com Lipar

Mysan_
5/7/17, 1:56 PM
#254

Snälla låt allt gå som jag vill nu…. ❤️

FrknAnnorlunda
5/12/17, 6:39 PM
#255

Jag älskar honom så sjukt mycket, och jag saknar honom sååååå. Han är den enda som uppskattar mig för den jag är och visar det. Även om han kan vara lite udda ibland är jag så tacksam för att han finns, och för att han gillar mig tillbaka. Och nu ska vi kanske campa tillsammans i sommar!! Jaaaaaa!!!

Wellcraft
5/13/17, 4:33 PM
#256

Finns inget riktigt liv för en galen manisk psychobitch.
Kan inte jobba, städa mitt hem eller sköta någonting.
Glömmer bort allt direkt.
Har drömjobbet men klarar inte av det.
Alla har lämnat mig nu igen.
och så flyttkaos på det. 

Och han som gjort illa mig i tre år och gjort min PTSD tio gånger värre kan jag inte heller släppa.
Cause love.

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Mysan_
5/16/17, 5:00 PM
#257

Vila i frid vännen… ❤️ Vi alla här i byn tänker på dig Tova 🌺

JuliaMG
5/17/17, 11:31 AM
#258

Det är många gånger som jag känner att jag inte vill leva mer. Jag vill egentligen inte dö, för jag är en sådan optimistisk, tråkig person som stenhårt tror på att livet har en mening, även om mitt liv inte har det just nu, och att jag en dag kommer att träffa en person som känner att mitt liv spelar någon roll; att jag, med andra ord, en dag kommer finna min mening med livet - för vad är livet värt om det inte är värt någonting i en annans ögon? Jag skulle inte kunna ta mitt eget liv, men jag önskar ibland att jag skulle kunna bli överkörd av en buss när jag går över vägen, eller att jag ska få en allvarlig sjukdom som får folk att reagera. Kalla mig uppmärksamhetsfreak om ni vill, för ja, jag vill ha uppmärksamhet. Vill vi inte alla det? Jag vill ha någon, på riktigt. Jag vill känna att jag alltid kommer att ha någon, och jag vill känna att mitt liv spelar någon roll. Är jag självmordsbenägen? Borde jag söka hjälp? Vilken hjälp skulle man kunna få? Jag ska redan börja med KBT för social fobi. Att nämna att man vill dö kanske bara ger upphov till onödiga överreaktioner? För jag vill ju egentligen inte dö. Jag vill bara inte leva. Jag vet att jag har människor som bryr sig om mig. Jag vet att det finns de som skulle gå på min begravning och sörja min bortgång. Men jag vet också att jag inte har en sådan påverkan på andra människor som gör att deras liv skulle förändras drastiskt om jag inte längre fanns kvar. Nu pratar jag inte bara om att dö. Om jag skulle flytta, ingen skulle sakna mig. Jag skulle försvinna ur deras närvaro och bara vara ett vagt minne som inte hade någon betydelse. Men en dag så tror jag att jag kommer träffa någon där mitt liv verkligen har en betydelse. Frågan är bara när, och om jag orkar hålla ut tills den dagen kommer. Finns det någon jag kan prata med om det här? Är det här något som man kan ta upp med de vänner jag har - de vänner som ändå inte skulle bry sig om jag inte var där? Om jag berättade det här för min psykolog, skulle hon antagligen försöka övertala mig om det bara är min sociala fobi som spökar, men hur ska jag veta att det inte är det? Kan jag fråga? Jag är rädd för att säga fel saker, för att säga för mycket, för att säga något som ingen ändå reagerar på. Skulle ni reagera? Skulle ni säga att det är allvarligt? Skulle ni kunna övertala mig om att jag har fel? Jag önskar att ni kunde det. Jag önskar att jag har fel, men just nu har jag ingen anledning till att tro just det. Just nu vill jag bara känna att mitt liv har en mening. Jag vill känna mig betydelsefull, uppskattad. Jag vill känna mig lycklig. Jag vill inte gå runt och tänka de här tankarna, men ändå gör jag det. Jag kanske borde nämna det till min psykolog, för då kanske vi kan arbeta bort det, jag vet inte. Allt jag vet är att jag hatar att känna så här.

Jag återkommer när jag har något bättre att skriva.

Annons:
-Elinh
5/17/17, 9:34 PM
#259

Har simtest på fredag med klassen och ångesten är enorm. Hatar allting. Panik.

_Alicia_
5/18/17, 12:05 PM
#260

Det går inte mer. Jag behöver hjälp, jag vågar inte. Jag vill inte få någon annan att må dåligt över vad jag känner.

~ Hälsningar Alicia, Hoppsan och Kiwi! ~

Alicias.nu

ttournesol.weebly.com


Turast
5/19/17, 9:03 PM
#261

Hönsen vägrar gå in, fan. sett hök i närheten. Känner mig sämst som djurägare just nu

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

[DenTysta]
5/28/17, 9:37 PM
#262

Jag har varit positiv i hela mitt liv. Men nu räcker det. Det finns ingen positiv synvinkel på det här, jag orkar inte ens försöka hitta någon. Det här är skit. Skit, skit, skit. Varför, varför, VARFÖR stängde jag in alla de där känslorna i så många år?! Se bara hur jag mår nu, idag! Jag skulle vilja gå tillbaka i tiden, ruska om lilla jag i dåtiden och vråla: "DU MÅSTE KÄNNA DINA KÄNSLOR!!!" Nu lider jag av det istället. Levande begravda känslor som kommer i en enda armé. Och jag är trött. Men jag fattar ju varför jag stängde in allt. Det var för er. Det var alltid för er, inte för mig. Varför gjorde jag så mot mig själv?!

EndlessEternity
6/4/17, 3:11 PM
#263

Är rädd för att visa mig utan smink för honom, tänk om han inte vill vara med mig längre? All denna akne som jag har döljt bakom en mask i 3 år nu, och nu ska jag ta av masken för en kille för första gången #ångest

DogeLove
6/9/17, 11:51 PM
#264

På måndag är det sista dagen i den här skolan och i augusti är det slutet av livet i den här stan jag har bot har sen jag var 3-4 år nu är jag 12 år och ska säga hejdå till den här staden. Det känns så otroligt sorgligt men på samma gång spänande vet inte om jag vill det här eller inte. Men nu är det så och jag hoppas verkligen att jag får nya vänner kommer sakna min bästis så mycket! Hejdå mitt hem. Hej mitt nya hem.

[tempo1tempo1]
6/11/17, 12:33 PM
#265

:)

Annons:
[tempo1tempo1]
6/11/17, 12:33 PM
#266

:)

[tempo1tempo1]
6/11/17, 12:33 PM
#267

;/

[tempo1tempo1]
6/11/17, 12:34 PM
#268

Mysan_
6/11/17, 12:36 PM
#269

Tårarna rinner, blodet rinner, livet rinner av mig. Såren jag klippt, skurit och rivit gapar vidöppna på båda armarna och blodet rinner i långa strimmor ner för hela armen. Gör det ont? Jag vet faktiskt inte. Allt är smärta just nu. Ska jag blöda till döds? Jag vill, men jag vågar inte. Jag vill ju, varför vågar jag inte? Ska jag göra det på ett annat sätt? Tåget? Jag ska sticka ut, sen får vi se vad som händer.  Kanske får min själ äntligen ro och kärlek. Kärlek. Det vet jag inte ens vad det är. Jag är uppvuxen med hat, både i hemmet och utanför hemmet. Aldrig haft någon mening med livet, aldrig varit älskad. Huvudet bultar av smärta. Jag har stuckit en gaffel i halsen, jag vet inte om det blev ett hål, men jag kan inte andas. Jag kommer spy. 

Hejdå världen.

Rheen
6/16/17, 1:57 PM
#270

Jamen, rättvist, verkligen!

Men okej, de som max lagt en halvtimme på sina bidrag kommer i toppen - medan de som kämpat på med sina bidrag i hela dagar och nätter inte ens nämns? 

Alltså NEJ. Länge sedan jag varit så här triggered.

~ Rheen.

panini
6/22/17, 3:35 AM
#271

När föräldrarna bara "inatt så får du gå och lägga dig i tid, du kan inte vara vaken hela natten" like bruh…? Om jag hade kunnat det så hade jag gjort det, googla insomnia.

hundtok
6/22/17, 5:26 PM
#272

När man inser att jag kommer vara helt ensam imorgon på midsommarafton medan de flesta andra är ute och festar eller umgås. Ska väl baka familjens midsommartårta och det är det. Försöker planera upp dagen med hundträning och ett spinningpass men känns ändå bajs :(

Annons:
G1RL
6/29/17, 4:34 PM
#273

Jag mår så dåligt över att jag mådde bra när jag såg att jag hade gått ner ett kilo till…

ipopuma
6/30/17, 6:28 PM
#274

Yrsel! Sååå trött på det!

DogeLove
6/30/17, 10:04 PM
#275

Är trött hella tiden varje dag, jämt. Tog blodprov igår men värdena var perfekta! Så varför är jag så trött?

elsabergs
7/8/17, 3:46 AM
#276

Jag saknar er och nu börjar jag snart gråta

Katniss
7/10/17, 12:55 AM
#277

Det är så sjukt förvirrande, fattar inte om det faktiskt är något eller inte. Det känns som att det tar kål på mig men i nästa stund tänker jag att jag bara överdriver. Får ta mig i kragen och försöka lösa detta på något sätt.

R.I.P. Anton 💔

unicarl
7/10/17, 9:23 AM
#278

Blir så trött. Du borde inte påverka mig såhär mycket, men såklart så ska jag överanalysera allt du gör. Det gör så fruktansvärt ont, fast det fattar du väll inte? Jag bprde nog radera alla spår av dig men det gör också ont. Herregud, I need to get my shit together .

Du gör mig så osäker på mig själv. Det förstör min relation med min familj. Förlåt mamma och pappa.

Det enda som får mig på bra humör nu är mina kompisar och musiken.

stinatz
7/15/17, 6:26 PM
#279

Det är nog inte normalt att tänka så här mycket på en internetvän som jag känt i några veckor. Och att sakna henne när hon inte kan skypa på två dagar.

Annons:
Ammiiz
7/15/17, 6:53 PM
#280

Önskar jag hade fler nära vänner <3

Ammiiz
7/15/17, 6:54 PM
#281

Önskar jag hade fler nära vänner <3

hundtok
7/30/17, 12:50 AM
#282

FAN RENT UT SAGT. Blev väckt o kan inte somna om och får svårt att andas. Eller ångest kallar de för men vill inte ha det. Skulle göra så mycket i.orgon Överraska mamma med pannkakor och så blir det skit. Antingen spy, bryta ihop eller få vredesutbrott är det som går. Bara kokar. Så något som skulle bli en planerad trevlig överaskning ledde till ett helvete nu pga skit mig

hundtok
7/30/17, 12:50 AM
#283

FAN RENT UT SAGT. Blev väckt o kan inte somna om och får svårt att andas. Eller ångest kallar de för men vill inte ha det. Skulle göra så mycket i.orgon Överraska mamma med pannkakor och så blir det skit. Antingen spy, bryta ihop eller få vredesutbrott är det som går. Bara kokar. Så något som skulle bli en planerad trevlig överaskning ledde till ett helvete nu pga skit mig

hundtok
7/30/17, 12:50 AM
#284

FAN RENT UT SAGT. Blev väckt o kan inte somna om och får svårt att andas. Eller ångest kallar de för men vill inte ha det. Skulle göra så mycket i.orgon Överraska mamma med pannkakor och så blir det skit. Antingen spy, bryta ihop eller få vredesutbrott är det som går. Bara kokar. Så något som skulle bli en planerad trevlig överaskning ledde till ett helvete nu pga skit mig

hundtok
7/30/17, 2:25 AM
#285

kan nt sova nu efter blivit väckt. ångest i över 2 timmar. JAG ORKAR INTE!!!!!!

hundtok
7/30/17, 2:25 AM
#286

kan nt sova nu efter blivit väckt. ångest i över 2 timmar. JAG ORKAR INTE!!!!!!

Annons:
Äppelsnäckan
8/7/17, 10:02 PM
#287

Mår åt helvete. Lägg till min snap och skriv nåt, snälla. Heter linneaandromeda.

Ny uppstart hösten 2023!
www.snackan.weebly.com Akvariesnäckor - Fakta, bilder och odling!

Vrilen
8/7/17, 10:17 PM
#288

6 dagar ren… Vet inte om det är en framgång eller ett nederlag😟

unicarl
8/8/17, 2:20 PM
#289

(Här kommer jag med något positivt hehe) Gud vad jag älskar henne, ta henne aldrig ifrån mig. Efter så jäkal mycket ångest och denial så kan jag äntligen vara stolt över den jag är! Älskade tjej, så jävla stolt över att kalla dig min flickvän!

unicarl
8/8/17, 2:20 PM
#290

(Här kommer jag med något positivt hehe) Gud vad jag älskar henne, ta henne aldrig ifrån mig. Efter så jäkal mycket ångest och denial så kan jag äntligen vara stolt över den jag är! Älskade tjej, så jävla stolt över att kalla dig min flickvän!

LuLeLo
8/15/17, 10:15 PM
#291

Fri till slut

Tass Josephine

Ylva98
8/16/17, 9:36 AM
#292

Hon som äger min medryttarhäst kanske ska sälja hästen… känns som världen kommer gå under.. vad ska jag göra nu? Mina föräldrar vägrar ju hund och jag vet inte hur många som låter en i min ålder bli medryttare.. fan då.. allt som var så perfekt

#269 vad har hänt? :(❤️

#291 fri från vadå?

Whippetgerbilen
8/16/17, 4:18 PM
#293

Börjar skolan imorgon :(

Dogs is my world ♥

Annons:
tiger tok
8/16/17, 6:38 PM
#294

#292 åh vad tråkigt! Men enligt din profil är du ju typ 20, så medryttar hästar finns det allt;)

hundtok
8/18/17, 7:13 AM
#295

Mitt liv suger. Det är min känsla just nu. Har inga fysiska vänner o aldrig kännt mig så här ensam någonsin. Skolan är ett helvete i min stökiga klass som aldrig håller käften o lärarna bryr sig inte. Känns inte som jag kommer klara av skolan. Jag suger på det enda som gör mig glad. O mår nu bajs över det. Försökte fixa med en gammal vän men hen svarar inte ens mig fast tror jag nt är jätteledsen över det mest att jag är ensam igen. Kan inte kontrollera min ilska. Känner mig jätteful och fet. Ont i halsen x antal dagar pga ,!&÷£#*×£ Just nu tänker jag på hur mycket pengar mina föräldrar hade fått ut om jag dog. Kommer det bara täcka bregravningen eller kommer de också få en stor slant? Och testamente, hur skriver jag det?

EndlessEternity
8/21/17, 11:51 PM
#296

Är nervös inför skolstarten.. vet inte längre om jag har kvar mina vänner då jag gjorde en sak. Är även rädd för att han ska ångra att han är med mig då han ser henne, sitt ex. Vi går alla i samma klass, det kommer bli mycket drama och jag pallar inte med det

EndlessEternity
8/21/17, 11:51 PM
#297

Är nervös inför skolstarten.. vet inte längre om jag har kvar mina vänner då jag gjorde en sak. Är även rädd för att han ska ångra att han är med mig då han ser henne, sitt ex. Vi går alla i samma klass, det kommer bli mycket drama och jag pallar inte med det

EndlessEternity
8/21/17, 11:54 PM
#298

Jag är också nervös över syntestet på onsdag, vill inte ha glasögon men måste göra det pga körkort :( Är också nervös över att jag kanske är gravid då jag inte har använda preventivmedel/kondom de senaste 5 gångerna vi har haft sex..

tiger tok
8/22/17, 6:22 AM
#299

Fan, vad trött jag är på att vakna av klockan!

DogeLove
8/25/17, 10:52 PM
#300

Ibland är det riktigt jobbigt att hålla uppe en kompisrelation särkilt om man värkligen gillar och bryr sig om varandra.

Annons:
Upp till toppen
Annons: