Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 749 ggr
[unicarl]
2016-08-01 21:03

Kär i kompis! Tips!!

Hej alla fina! Jag ett litet problem. Jag är kär i min klasskompis av samma kön. Hon är så jävla underbar men jag vet inte hur jag ska kunna "ragga upp" henne. Men det finns några problem. 1. Jag har ingen aning om hon gillar tjejer och om hon gör det: om hon ens gillar mig. 2. Hon är väldigt öppen och därför kan jag inte se skillnad på ragg och bara nyfikenhet. Grejen är såhär att hon har sagt saker i omklädningsrummet som typ "snygg bh" till mig och osv. Dessa saker har hon bara sagt till mig och till sina två bästa vänner så vet inte vad jag ska tro? Sedan var det en annan gång då vi stod i bara underkläder och våra blickar möttes och vi gjorde någon konstig sexy dance. Kan ni snälla hjälpa mig att tyda dessa tecken och komma med hjälp om hur jag kan ta reda på om hon gillar mig och isf hur jag ska ta första steget! Kram!

Annons:
Linn Is The New
2016-08-01 21:20
#1

Ett råd är att kanske börja med att lära känna henne lite mer, och kanske umgås lite utanför skolan.  Ta hennes mobilnummer, eller kik om du har det och börja skriv med henne. Det är viktigt att lära känna en person innan man inleder ett förhållande.  Sen om du fortfarande har samma känslor, och om du märker att hon verkar intresserad av dig så är det bara att fråga! Lycka till!

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Upp till toppen
Annons: