Annons:
Etikettövrigt
Läst 671 ggr
Gambino19
2016-08-08 14:56

vet inte hur jag ska göra.

det är en tjej som är 15 som jag är intresserad av,jag fick veta vem hon var genom en kompis som jag gick i samma skola som för länge sen. Jag vet att hon är bi eller hetro, och att hon skulle kunna vara tillsammans med en tjej. Men jag känner inte henne sådär jättebra,jag vill lära känna henne lite mer eftersom vi körde sanning o konka hehe men vi bor i samma stad men vi går tyvärr inte på samma skola men dom ligger inte långt ifrån varann sen så går hon på samma skola som min bror. Hur ska jag starta konversationer,det känns som om hon liksom också tycker om mig men det ända vi skriver är liksom ''hej,göru,och hjärtan o smileys.'' Jag försöker liksom fråga hur de va om hon varit någon stans och om hon ska göra något eller så. Men hur ska jag göra?vi kommer ju träffas någon gång har vi sagt men asså om vi skriver vad ska jag skriva?

Annons:
Codswallop
2016-08-08 15:16
#1

Fråga om hon vill ta en fika, eller gå på bio. Fråga om hennes intressen och starta en konversation därifrån.

Äppelsnäckan
2016-08-08 21:34
#2

Säger som #1. Fråga om hennes intressen och föreslå något att göra tillsammans, antingen ute på stan eller hemma. Någon av er har kanske något husdjur ni kan vara med?

Ny uppstart hösten 2023!
www.snackan.weebly.com Akvariesnäckor - Fakta, bilder och odling!

Upp till toppen
Annons: