Annons:
Etikettböcker-film-och-musik
Läst 1129 ggr
jonnaponny21
2016-08-19 22:29

Vilken tonårsfilm! !!

Nu är jag här igen och undrar vilKen film jag kommer förklara. Filmen är nån slags av drama, action. Iaf… En tjej som har nå röster i huvudet och tror på grund av hennes "problem" åker hon ut till hennes släktingar (En kille i hennes ålder, en yngre kille och lillasystern). Deras mamma far bort och det blir krig. Huvudrollen (tjejen), släkttingens lillasyster och de två andra killarna delas upp i tjej och killläger. Då beslutar tjejerna att smita och leta upp killarna, och de är då resan börjar. Minns även att de två hittar ett dött läger och största tjejen går in och letar bland lik påsarna och hittar den yngre killen. Tillslut kommer de hem och hittar inte den äldre killen, me till slut kmr de på vars han kan vara och tror han låg vid sin örns bo och han va helt sönderslagen. Sen slutar filmen med att de tre är i trädgården och killen råkar nudda en törn på en ros buske och han säger aj, vilket va de första ordet han sagt på väldigt länge. Förstår att de är lite fumligt men hoppas nån där ute vet! Tack på förhand.

Annons:
Katarina97
2016-08-20 03:44
#1

Ååh, vet exakt viken film du pratar om men nu kan jag inte heller komma på vad den heter :/ Sett den flera gånger men nu står det helt still i huvudet, kanske är för sent för att kunna tänka klart just nu, men jag skriver om jag kommer på det!

[Devya]
2016-08-21 09:31
#2

Är det månne den här filmen : How I  live now

http://www.imdb.com/title/tt1894476/

jonnaponny21
2016-08-29 15:54
#3

#1 att det är irriterande!😂

jonnaponny21
2016-08-29 15:55
#4

#2 men jaa, precis!! Tack så mkt!

[Devya]
2016-08-30 17:42
#5

#4 Nemas problemas!

Jag gillade den filmen. Såg den förra året. :)

Upp till toppen
Annons: