Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 1041 ggr
Anonymm
8/27/16, 3:08 AM

(X) player

För ungefär 1 månad sen började jag snacka med den här killen. Han var jätte trevlig och det liksom klickade direkt. Vi snackade i ett par veckor innan vi bestämde oss för att träffas. Så jag satte mig på tåget och åkte hem till han. Kändes ännu bättre att träffa han irl. Vi hade det jätte mysigt, satt och spelade cod. Efter att ha spelat i några timmar så lutade han sig in för att kyssa mig och jag kysste tillbaka. Vi gick in på hanns rum och ja hade sex. Sen senare på kvällen åkte jag hem och saknade han massor. Vi skrev ännu mer än tidigare och vi båda älskade varandra (trodde jag). Vi sa att vi skulle träffas lite mer innan vi skrev ut nått på Facebook och berättade för alla. En av mina kompisar kollade upp mer om denna killen och fick reda på att han tydligen var en player. Men dum som jag var lyssnade jag inte på min kompis. Fick även höra från andra att min kompis var intresserad av mig och att jag inte borde lyssna på han. Sen nu förra veckan i helgen så skulle han ut med några kompisar så han skulle kanske vara lite oaktiv. Sen senare på kvällen lägger han ut massor med bilder på när han ligger och myser med någon annan tjej. Sen när jag gick in på Facebook hade han ändrat sin relationsstatus till i ett förhållande med den här tjejen. Skrev och frågade vad han höll på med men allt jag fick var ett "sorry" inte hört nått från han sen dess. Mår fortfarande piss och är jätte rädd att möta på ham varje dag då han går i gymnasiet bredvid mig. Men det värsta är nog att min kompis, (han som varnade mig) inte vill prata med mig längre. Han fick av misstag reda på att vi hade sex och efter det så blev han jätte konstig. Behövde bara skriva av mig lite.

Annons:
Vanja
8/27/16, 9:31 AM
#1

Usch ja kärleken kan göra en blind, men det är med misstagen man lär sig vem man kan lita på och vem man inte ska lita på.

Beträffande din kompis så tycker jag att du ska göra ditt yttersta för att få honom att förstå att du bara blev blind eftersom du var kär och att du inte menade att avfärda honom på det sättet du gjorde, och kanske inflika att du ska lyssna på honom i fortsättningen eftersom han hade rätt. Skicka ett brev per post om de behövs, han verkar vara en bra kompis som ville ditt bästa, sådana ska man försöka ha kvar.

/ Vanja 
Sajtvärd på Politik I Fokus. 

Anonymm
8/27/16, 2:12 PM
#2

#1 mm han är en jätte bra kompis. Försökt skriva till han men han svarar inte ens. kollar inte ens åt mitt håll när vi är i skolan. Vill ju inte heller vara för på heller så vet inte riktigt vad jag ska göra

Linn Is The New
8/27/16, 6:20 PM
#3

Jag hade nog inte bara blivit sårad, utan förbannad också! Att vissa personer leker så mycket med andras känslor äcklar mig, känns som dom inte tänker vad andra tycker och känner. Tycker det var riktigt elakt av honom att göra så mot dig, speciellt när han var så intim och kärleksfull. Du kanske ska säga detta till den andra tjejen? Förstår om du gråter, fy vad förbannad jag skulle bli. Hoppas att han skäms, och jag är otroligt ledsen för din skull TS som fick uppleva detta. Försök att gå vidare, även fast det är skit svårt att tänka sig. Sen är detta HANS fel, inte ditt! Han förtjänar dig inte, och låt honom inte "leka" med dig igen! Om han är en sådan player, så finns det nog en stor chans att han kan göra så igen. Håll fast vid din andra kompis som verkar se efter dig så mycket! Han verkar ju göra allt för att du ska må bra, vem vet? Han kanske har känslor för dig.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Anonymm
8/28/16, 3:38 AM
#4

Mm, blev väldigt ledsen men glad att det inte hann gå längre iallafall. Har funderat på att berätta för den andra tjejen men känns som att hon inte kommer tro mig. Min andra kompis pratar fortfarande inte med mig, ska nog låta han vara ett tag och se om det blir bättre. Tack

Anonymm
9/19/16, 1:49 PM
#5

Okej ganska mycket nytt har hänt. Playern hörde av sig igen och ville att vi skulle vara vänner men jag sa självklart nej och i stortsätt dissade honom men han försökte verkligen så tillslut tänkte jag "Jaja jag ger han väll en chans". Men det var inte min bästa idé. Han började tjata på mig om nakenbilder och att vi skulle ha sex osv. Detta har hållt på nu under ett ganska långt tag. Så tillslut så fick jag nog och skrev till hanns tjej och berättade allt i hopp om att bli av med playern. Jag blev ju av med honom men nu sprider han falska rykten om mig i hela stan. Vågar inte lämna huset längre utan sitter mest och gömmer mig. Min kompis pratar fortfarande inte med mig och allt känns bara som skit

Linn Is The New
9/19/16, 3:12 PM
#6

Fyfan säger jag bara vilken kille! Så sjukt elakt av honom, så fort man dissar sex så blir killen förbannad och sprider falska rykten. Usch, hoppas du berättar sanningen för några iallafall så inte ryktena sprids med löpeld.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Annons:
Upp till toppen
Annons: