Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 824 ggr
Quirinia
8/27/16, 4:29 PM

Killproblem

Okej, nu ska jag försöka vara helt ärlig även fast jag känner mig som den töntigaste personen som någonsin existerat… Jag har träffat en kille från Tyskland. Träffat är nog till och med att ta i, utan jag har sett honom. Vi gick förbi varandra flera gånger och jag mötte hans blick varje gång (töntigt!!!!!!!). Som den stalker jag är har jag luskat fram hans namn. Jag känner mig KÄR i en person jag endast gått förbi. Det värsta är att jag tror att han är typ attraherad av mig också. ÅH jag orkar inte med mig själv. Jag har till och med skrivit till honom på ask, låtsas vara en vän till mig själv, och gett honom min instagram. Planen var väl att han skulle börja följa mig, men det gjorde han inte. Vad ska jag ta mig till?Jag var/är desperat efter en person jag inte känner och när han inte börjar följa mig på instagram känner jag mig sviken för att han spelar "svår". Varje låt handlar om honom. Jag vet ju att jag inbillar mig, men det är bara hjärnan som vet det. :( Förlåt om texten är osammanhängande men jag skriver via telefonen…

Annons:
Herveaux
8/27/16, 4:37 PM
#1

Eftersom jag är en gammal tant som inte hänger i sociala medier så blir jag nyfiken på varför det är viktigt för dig att han följer dig på Instagram?
Varför inte skriva till honom - som dig själv - och börja prata med honom?

Tycker inte alls ditt inlägg är töntigt på något sätt. 🙂


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Aleya
8/27/16, 4:45 PM
#2

Jag fick ett liknande meddelande av en som var brevbärare i mitt hus. Han hade sett mig en gång och började skriva. Kändes obehagligt kan jag säga. Han kanske känner samma, han har sett dig och kommer knappt ihåg dig och så börjar du skriva till han och hålla på att ge han instagram och sådant. Så det kanske är därför. Han känner dig inte och han tycker att det är obehagligt att du gör som du gör. Så lugna ner dig.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Quirinia
8/27/16, 10:28 PM
#3

#1 Någon form av bekräftelse, antar jag. #2 Tror inte riktigt att det handlar om det. Han vet att jag tycker att han är snygg och jag började följa honom på Instagram, det kan låta väldigt konstigt men så konstigt är det egentligen inte. Men vad tror ni? är det bara en tillfällig attraktion? Jag hoppas det :(

Herveaux
8/27/16, 11:15 PM
#4

Men om du hoppas det är en tillfällig attraktion, varför följer du honom på Instagram osv?
Är det då inte bättre att försöka glömma honom?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Aleya
8/28/16, 8:27 AM
#5

#3 ja det låter som att mycket är det du själv förstorar upp i ditt huvud. Jag tycker du försöker lugna dig och se vad som ev händer då.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Upp till toppen
Annons: