Annons:
Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 893 ggr
Ojoj
2016-08-28 07:49

Sluta crusha?

Såååå…. Jag började i en ny skola den här terminen och i min klass finns det några killar från min förra skola. Jag märkte direkt en kille i klassen som är såååå fin. Asså seriöst. Han har liksom brunt lent hår (inte för att jag har rört det men det ser lent ut) och tan hud och liksom typ intensiva blåa ögon. Hans leende är allt. Han har liksom en lite mörkare röst men inte typ som gammal gubbar. Jaja poängen är att jag direkt började crusha på honom i hemlighet o min bästis som går i en annan klass började "stalka" honom så nu vet jag hans insta, adress, syskon osv. Ja men asså jag måste sluta crusha på honom för han är sååååå out of my league. Han kommer aldrig vilja ha mig, en ful liten turd som har finnar och tröjor som inte visar halva min mage o jeans shorts som inte visar halva min röv. + att tjejerna i min klass har 5 ton smink o e modellsmala o har märkeskläder medan jag har kläder från hm o Ullared o inget smink. I nuet är jag "vän" men 2 av tjejerna men ena röker o skolkar nästan varje lektion o andra är (sorry) lite efterbliven. Men tillbaka till min "crush", ska jag fortsätta gilla honom även om han aldrig kommer att gilla mig eller ska jag sluta. Eller jag försökte sluta men sen några minuter efter satt jag och tänkte på hur han skrattade åt sitt egna skämt. ASSÅ HAN E SÅ GUUULLIG!!! Det här kanske verkar helt weird o grejer men asså ska jag börja sminka mig o köpa lite finare kläder eller ska jag bara ge upp honom?

Annons:
XeZafir
2016-08-28 07:56
#1

Sluta gilla någon är inget man bara bestämmer sig för, alla känslor har sin tid oavsett vilka förmaningar man ger sig själv.

MEN ändra ALDRIG på dig själv för att det ska passa någon annan! Du är säkert helt underbar och det hjälper inga kläder i världen att göra. Smink gör inte heller oss bättre. Antingen gillar han dig så som du är nu eller kommer det inte att bli annorlunda med förändring av stil. Då är du ju inte du längre och skulle han gilla det, tja, då är han ju bara ytlig och det tror jag inte är något att hålla kvar vid!

Lycka till med dina beslut!

[rumelle]
2016-08-28 07:58
#2

Är han en bra kille så skiter han fullständigt i vad du har på dig och om du sminkar dig eller inte. Du ska inte behöva vara någon annan än dig själv.

Upp till toppen
Annons: