Annons:
Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 1302 ggr
[W.D Skorrm]
9/2/16, 8:44 PM

Allt ifrån normal

Okej så är det bara jag som känner att jag är allt ifrån normal för mig är de att jag går inte i skolan (jag inte inte inskriven i nån eller hur man ska förklara de) istället för att lära mig nått vanligt språk som engelska, japanska, spanska, eller nått sånt så holler jag på att lära mig windings, Jag är en fury (pony/häst för att vara exakt) Jag pratar mer med djur än människor varje dag, Ingen av mina vänner har ett enda intresse gemensamt med mig, Och föredrar hö, havre och kraft fodder framför allt. 

Är de nån som känner igen sig i nått av de eller har nått som inte är nått man hör andra gör så ofta eller bara känns som allt ifrån normalt ?

Annons:
Honestyisdead
9/2/16, 8:55 PM
#1

Det tillhör ju inte normen så att säga.

När du säger "föredrar hö, havre och kraftfoder". Menar du att du äter det då? Menar du att du känner dig som en häst?

[W.D Skorrm]
9/2/16, 8:57 PM
#2

Jag föredrar att bite mig och bli behandlad som en häst så ja jag menar att äta

Honestyisdead
9/2/16, 9:00 PM
#3

Okey. Hoppas du äter människomat också :)

Är faktiskt första gången jag läser om det här. Har du alltid känt så?

[W.D Skorrm]
9/2/16, 9:03 PM
#4

Jag de är inte så ofta vi har nått av de hemma, dock om jag alltid känt så vet jag inte då jag inte kom ihåg när jag va liten men så längre jag kan minas så har jag känt så

kim1980
9/2/16, 9:35 PM
#5

Kan förstå känslan faktiskt. . Själv ingen häst människa. Men är givetvis mer för vara med djuren.. Har alltid vart mer för djuren.. jag har mycket ovanliga tankar för min del .. jag är nöjd med inte vara som alla andra .. Som liten hängde jag mest med djuren ko hagen . Känner mer hemma med djuren.. Men vill dock inte äta deras mat . Mer en grönsaker frukt sånt. .

Aleya
9/3/16, 2:28 PM
#6

Vill bara infoga denna videon ts för att visa att du är då verkligen inte ensam i att känna som du känner. Nu var det ett tag sedan detta sändes. Men det finns helt klart andra som har samma känsla som du. Jag ser själv inget problem i att folk skulle vara furry. Vill man vara det så tycker jag att det är inte nått att skämmas för. Jag är dock inte själv furry.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Annons:
Hoseok
9/3/16, 2:54 PM
#7

#6 Outsiders är inte bästa att dela i detta fall då det programmet kan tyckas vara till  för att förlöjliga folk som håller på med vissa saker/ser ut på vissa sätt etc. Just det avsnittet är ganska milt, dock.

Honestyisdead
9/3/16, 3:03 PM
#8

#7 Förlöjliga?

Du måste ha missförstått. Hoppas jag!

Aleya
9/3/16, 3:08 PM
#9

#7 jag uppfattar sällan outsiders som att man försöker förlöjliga folk. Utan att dom tar upp mer saker som är ovanliga. Men det är min åsikt. Men det var då inte för att visa förlöjligande emot ts, utan bara visa att h*n inte är ensam med sina känslor. Men visst, om du vet något bättre klipp gällande furrys så får du ju gärna dela med dig, som du själv inte ser som något förlöjligande.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Hoseok
9/3/16, 3:20 PM
#10

#8 Jag och många andra har uppfattat Outsiders som ett program som förlöjligar folk. Bara namnet antyder på det, enligt mig. Flera avsnitt har handlat om transpersoner. Att kalla transpersoner för "outsiders" ger mig ganska dålig smak i munnen.  (Sen är det självklart att de själva valt att vara med, det är deras ensak). Men som sagt så är det vad jag tycker. Handlar nog inte så mycket om missförstånd mer än att hälften av de jag träffar ser outsiders som förlöjligande och hälften inte ser problemet med det. Inte mer med det, egentligen.

#9 Förstår att du inte menade att förlöjliga TS, absolut! Tyckte det avsnittet du skickade var ett bra exempel och även informativt. Som sagt så är det väldigt milt. Menade att det kan finnas bättre, men har själv inga exempel tyvärr!

[W.D Skorrm]
9/3/16, 10:11 PM
#11

Har själv inte sätt outsiders (för en nu då) men själv tar jag de inte som nått som känns förlöjligande men kan förstå att också kan ta det så

kae
9/5/16, 3:54 PM
#12

Ja det är speciellt, men så länge du inte skadar dig själv eller någon annan så är det väl inga problem.

Aleya
9/5/16, 4:21 PM
#13

#11 som jag skrev så är det för att visa dig att det är inget konstigt med det du känner. Det finns fler. Jag känner flera som har olika böjelser av alla olika slag. Tyvärr ingen furry dock, annars hade jag gärna hjälpt dig med det. Men så länge du känner att du mår bra av det du gillar så ser jag inget fel i det du gör. Men jag tycker du ska absolut googla och kolla om det finns fler furrys i din närhet. Eller om det finns sådana träffar. För jag tvivlar inte på att det är en härlig gemenskap bland alla människor som är furrys. För så brukar det vara bland folk som samlas och har träffar eller anordnar mindre träffar. :) Så jag hoppas att du hittar en massa nya vänner som har samma känsla som dig och att du känner dig då kanske mindre som att det du gillar inte tillhör normen. För jag kan säga att det är få människor som är "normala". :)

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Annons:
[W.D Skorrm]
9/7/16, 9:19 PM
#14

Bor 30 min från stockholm så nått event eller så kan jag nog hitt dock kommer jag till problemet att min föräldrar inte vet om att jag e furry…

blodörn
9/8/16, 7:04 PM
#15

Gnäggar du också och sånt då?

Do as you would be done by - And think for yourself

[W.D Skorrm]
9/8/16, 9:16 PM
#16

Inte diriket dock skulle jag nog kunna tänkte mig att göra de om jag va mer ensam eller mer med hästar

Upp till toppen
Annons: