Annons:
Etikettmode-och-skönhet
Läst 968 ggr
Kadoor
9/4/16, 9:44 PM

Varmare bomberjacka

Hej!
Det är så att jag har varit lite på jakt efter en varmare bomberjacka, eller någon i den modellen. Men vet inte riktigt vart jag skall leta(sen är det kanske lite för tidigt än haha) och sådär. Så jag undrar om någon har något tips på vart det kan finnas? Gärna till ett hyfsat pris, inte alltför högt alltså. Finns det någon butik som ni vet brukar ha lite varmare bomberjackor/liknande modeller? Kanske inte finns just nu men tänker om det finns något ställe som brukar ha så att det går att hålla lite utkik efter det!🙂

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Annons:
Kadoor
9/4/16, 9:44 PM
#1

Jackan skall alltså gå att ha nu i vinter, i alla fall när det är lite mildare väder. Förväntar mig inte att det skall gå att ha den om det är minus 20 grader såklart, men ändå när det är lite kyligare!

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Carrosh
9/4/16, 10:13 PM
#2

Om du bor i Stockholm kan du ju alltid kolla Army Store (om de finns kvar?) De ligger på G. Brogatan och de brukar ha bomberjacker. Kanske kika där? Vet dock inget om vilken prisklass de ligger i.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Hoseok
9/5/16, 6:31 AM
Kadoor
9/5/16, 8:07 PM
#4

#2 Jag bor tyvärr inte i Stockholm, så har ingen möjlighet att gå dit. :/ men uppskattar ditt tips! Vet du om de har butiker i fler städer eller ev. på nätet? Om de nu finns kvar haha. Testade att googla men fick bara upp en sida som hette surplusbuy (finns där jag bor) när jag sökte på Army Store.

#3 Tack för tipset! Har faktiskt sett den men var lite osäker på själva modellen. Är den väldigt kort i midjan/ryggen? Den såg lite kort ut på personen som hade på sig den på en av bilderna haha. Men det är kanske jag som är nojjig. :p

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Hoseok
9/6/16, 6:32 AM
#5

#4 Tycker den ser superkonstig ut på modellen, haha. Den är ganska kort, ja. Kan skicka PM till dig med bild på hur den ser ut på mig om du vill?

Bomberjackor är ju i regel ganska korta också.

hahael
9/8/16, 3:13 PM
#6

Om du vill ha en längre bomberjacka har Bikbok längre bombers just nu! 
https://bikbok.com/sv/7185485_F771

Jag har en (i svart) och är väldigt nöjd, den är lagom varm vid hösten men det fina med bomberjackor (tycker jag) är att man kan göra dem varmare genom att tex ha en hoodie under :)

Klart att laxen ska ha en jolle

Annons:
Elsaharr
9/10/16, 10:34 AM
#7

Jag har köpt en rätt varm på cubus :-)

Zingo ;D

Kadoor
10/1/16, 9:35 PM
#8

Tack så mycket för era svar! Jag lyckades få fram en bomberjacka(eller liknande i alla fall) som jag hade förra året, och funderar på att ha den. Tror inte jag kommer kunna ha den så mycket i vinter men har ju en riktig vinterjacka om det behövs.
Men uppskattar er hjälp, ska kika lite på tipsen så får jag se om jag köper en ifall jag känner att jag vill ha en annan till skolan osv. :)

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Carrosh
10/2/16, 6:12 PM
#9

Såg förresten häromdagen en på H&M, tänkte direkt på den här tråden då. Men nu verkar du ju ha hittat en redan.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Linneahorse12
10/4/16, 8:40 AM
#10

Finns en varmare grön bomberjacka med luva på HMs killavdelning. Har den själv och den är amazing!

Upp till toppen
Annons: