Annons:
Etikettböcker-film-och-musik
Läst 2051 ggr
SnöFlingan12
9/6/16, 11:40 PM

Frågor kring Golden Circle

Hej! Visste inte riktigt var jag skulle lägga det här inlägget men valde till slut här. Jag och min bästa kompis ska på Justin Biebers konsert den 29e och vi har Golden Circle biljetter. Jag förstår inte riktigt innebörden av GC dock… Är det att man har en egen inhängnad kring scen eller är det hela den främre delen av ståplats? Sen kommer jag med en tilläggsfråga; behöver man köa länge för att bra platser dit? Med bra platser menar jag långt fram.

Annons:
Accalia
9/7/16, 2:36 PM
#1

Det är att du står allra längst fram vid scenen, det är inhägnagt, alltså är det skillnad från att ha ståplatser. Och ja du måste köa för o få bra platser, det är först till kvarn som gäller

Halcyon
9/10/16, 10:59 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Det är platsen allra längst fram. Om du ser på denna bilden så är det det som är precis framför scenen. Vill du ta dig längst fram så är det att köa läääänge som gäller, har köat till väldigt många konserter men just Justin Biebers konserter brukar vara värst. Folk kan köa i flera dagar. Jag har ståplats, alltså det som är markerat rött på bilden, och jag och mina kompisar kommer börja köa nångång under natten till konserten!

we're always chasing that paradise

Upp till toppen
Annons: