Annons:
Etikettböcker-film-och-musik
Läst 808 ggr
Katarina97
9/8/16, 4:47 PM

Romantiska filmtips?

Jag älskar romantiska filmer, men nu känns det nästan som att jag sett alla som finns, vilket jag självklart inte har men hittar typ inga nya som verkar bra. Så skulle vara jätte tacksam om ni kunde ge massor av förslag på romantiska filmer!

Annons:
Snurrig
9/8/16, 4:58 PM
#1

Får dom vara sorgsna?

Jag antar att det är mest amerikanska filmer du har sett. Här är några sydkoreanska romantiska filmer som är superbra. (har länkat till imdb om du klickar på namnen)

A Moment to Remember
A Werewolf Boy
Always
Spellbound

                 "The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Katarina97
9/8/16, 5:10 PM
#2

#1 ja :)

[134643]
9/8/16, 5:39 PM
#3

Jag antar att du kanske har sett de flesta av de här, men jag kör ändå 😃

The last song, Say anything, The fault in our stars, A walk to remember, Letters to Juliet, The perks of being a wallflower, The notebook, Save the last dance, Flipped, If I stay, The spectacular now, The art of getting by, Endless love, The ugly truth, Leap year, 50 first dates, 500 days of summer, The longest ride, Hitch, Friends with benefits, Livet efter dig (me before you), LOL, Weekend, Adventureland, Equals, Now is good, The Age of Adaline, Remember me, Safe haven, The lucky one, Aloha, Love happens, Restless, The vow, Dear John, Upside down….

Och däär tog mitt minne slut 😃

Katarina97
9/8/16, 5:56 PM
#4

#1 Tack! Ska checka dom! 

#3 Tack så mycket! Sett dom flesta men inte Hitch, Adventureland, Equals och Restless så ska kolla på dom :)

Anonymos
9/10/16, 2:36 PM
#5

The vow och Fifty shades of grey

/Anonymos

Startandstop
9/14/16, 10:50 PM
#6

Me befor you- en underbar härlig film, men också väldigt sorlig. The notebook-också en härlig film, jag har sett på den 5 gånger i rad Ahahahahha :-) If i stay- också en fin film. The lucky one-bra film med zac efron. Finns massa men såg att det var någon som rablade upp en hel sångtext med filmtitlar haha :-)

Annons:
Katarina97
9/16/16, 4:55 PM
#7

#5 och #6 Tack! Har tyvärr sett alla dom men det är riktigt bra filmer så kan se dom igen :)

Upp till toppen
Annons: