Annons:
Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 398 ggr
Carpathia
2016-09-13 18:30

Ingen motivation till någonting

Jag vet inte riktigt hur jag ska skriva det, men jag känner ingen längtan, motivation osv. till någonting numera. Allt känns meningslöst och har gjort ett tag nu, för jag trodde att det vore något att vänta ut för " det är en dag imorgon också" Jag är går i sjuan, har väldigt bra betyg och så har jag många vänner och två som jag ser som dem bästa. Jag tycker inte att jag borde vara nedstämd med tanke på jag har så mycket vissa drömmer om att ha. Jag har press på mig att komma i form, ända sedan jag var liten har jag varit överviktig och samtidigt har jag varit väldigt lång. I nuläget väger jag 115 kilo i förhållande till mina 191 centimetrar och jag vill så gärna vara en av dessa med slank kropp. Jag identifierar mig som kille även om jag föddes med det andra och en av mina drömmar är att få klippa håret kort (även om mitt självförtroende sviktar en del) men för det har jag bestämt att jag måste gå ner i vikt, vilket jag i te har någon motivation till och det är så himla jobbigt för jag känner inte det som andra beskriver efter en promenad; Härlig, uppfriskande känsla som gör än trött. Visst blir jag trött men jag känner mer tvång. Jag tror jag behövde skriva av mig lite, för jag vet inte om detta får att göra något åt.

Annons:
Upp till toppen
Annons: