Annons:
Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 513 ggr
[W.D Skorrm]
9/15/16, 2:43 AM

Även djupare (saga/historia)

Ok jag vaknar mitt i natten kan inte somna börjar tänka öppnar datan och skriver en saga…

Jag har gjort sagor med dom här karaktärerna för de är därför de är som från perspektivet av nån som känner karaktärerna. Kan också säga att klockan är/var 2 på natten när jag skriver de här så allt är inte rätt stavat :T Kan också säga att det här är både taget från mitt irl liv och från min fantasi så ja ville bara länga ut de :L

LUS LUS!! -Muffin sprang in i de lilla huset-

Vaaaad… -Mumlada han trött och nyvaken-

Du försov dig.. igen 

VA VARFÖR SA DU INGET ?! -han flyger upp ur sängen och börjar göra sig i ordning-

-Muffin tittade förvånat på Lusifers plötsliga brosak upp- Lugna ner dig varför är du så pigg på skolan idag ? Du brukar inte vara de :o

-Lusifer stanna upp och tittar på muffin- Jag.. uhm.. ska jag va blig har jag ingen aning.. bara vill inte vara sen igen ?

-Muffins förvånade min ändras till ett lätt leende- Oh okej då stressa inte sönder dig själv bara!

 -Hon lämnar rummet ut till andra huset (skolan)-

**Senare på lunchen**

LUSIFER !! -muffin stod vid ett bord och vinka åt honom-

Hur gick det i morse med läraren ? -frågar hon när han kommit och satt sig-

Naah du vet som vanligt, han klaga på att jag va sen och sen va det inte mer med de..

Så du sov hela lektionen alltså ?

Stort sätt ja

Som vanligt som den idiot du är.. -En lång kraftig kille står vid sidan av bordet plötsligt-

Ser man på clownen har kommit….. -Svarar han och rullar med ögonen-

Waiter låt oss va.. -Säger Muffin små tyst och tittar ner i bordet-

Sa du nått ? För jag tyckte jag hörde nån säga nått -Han slår når sina händer i bordet och närmar sig Muffin som sitter stel av skräck-

J-ja-jag… Jag sa.. -Hon blir tyst-

HEY CLOWN!! -Lus kastar plötsligt ett glas vatten över Waiter- 

VAD I?! -Han ryggar tillbaka samtidigt som Lusifer tar tag i Muffin’s hand och springer iväg-

-Efter nån minut av springande ut skolan och in i skogen-

Du okej muffin ? -Frågar Lus flåsande-

Ja jag tror de.. tack

Heh.. han kommer göra de här året till ett rent helvete också 

De gör han allt jag blir bara så.. så ARG. Dom ska allt vara på oss varför ?

Bra fråga ingen vet.. Det kanske är fö-

Shh… hörde du det ? -Hon tittar djupare in i skogen-

Nej ? Vad va-

Där va de igen !!.. kom igen vi går och kolla -Hon börjar gå djupare in i skogen-

Jag kommer fortsätta på sagan på min data dock vet jag inte om jag kommer fortsätta här för jag har massa sagor som är upp till 3 år gamla på min data med dom här karaktärerna men de är bara 4 personer som sätt några av dom historierna. 

Så ville bara få ut de nånstans så och se vad andra tycker och jag kan fortsätta här ja mest om folk vill ha mer (jag räknar inte med de för ja jag har nästan aldrig hört vad andra tycker om mina små "historier")  men också om jag kommer orka.

Kan också säga att jag kan stava fel alla gör de nån gång och om du måste rätta mig så gör de på ett snällt sätt så du inte bara säger "Ja men du skrev fel här här och här" utan försök ha lite känsla :T

Annons:
Upp till toppen
Annons: