Annons:
Etikettkropp-och-själ
Läst 1380 ggr
[unicarl]
2016-09-17 11:19

Hur vssie nu att ni gillade samma kön?

Som min fråga lyder, hur och när visste ni som gillar samma kön att ni gjorde det? Jag har hört många som visste redan från födsel (lite överdrivet men) att de gillade samma kön. Jag har bara de senaste halvåret börjat få känslor för tjejer (samma kön om jag) och jag har redan varit kär i 2 tjejer. Jag kan även lägga till att jag är 13 år. Jag får lite panik eftersom att jag är 13 och inte 7, är det en fas? Jag vet vad många kommer att säga: varför labela sig själv och ta det lugnt det kommer att lösa sig. Men kan någon bara komma med stöd!

  • Redigerat 2022-09-14 23:12 av vendelay
Annons:
TatsuOni
2016-09-17 11:27
#1

Jag var 13 när jag insåg att jag var bisexuell. När jag tänkte efter så insåg jag att det var ganska uppenbart och att tecknen fanns där långt tidigare. Jag är idag 25 och fortfarande lika säker på min läggning även om jag är tillsammans med någon utav det motsatta könet.

Om du gillar tjejer så är du troligen bi-,homo- eller pansexuell.

Du kan även titta in på HBTifokus för att komma i kontakt med fler som har erfarenhet av detta :)


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Hoseok
2016-09-17 12:12
#2

Jag var väl runt 15 och snackade med en person av samma kön som flörtade som fan med mig (Tror hen var ett troll) och jag gick igång på det. Såg inget konstigt med det och tänkte inte mycket mer på det. Nu har jag varit ihop med både killar och tjejer och tänker inte så mycket på att det skulle vara en skillnad.

kae
2016-09-17 21:12
#3

Är bisexuell och tjej. Tänkte på tjejer, blev upphetsad, tänkte på killar blev upphetsad. Inte mer komplicerat än så, liksom.

JoannaLi
2016-09-18 20:20
#4

Jag har vetat länge att jag gillade tjejer, men förstod inte att jag faktiskt kunde vara kär i tjejer förrän jag var typ tio. När jag var ungefär 13 insåg jag att jag inte tyckte om killar alls. 

Sexualitet är en enormt flytande sak! Man kan byta när man är 7, 13, 27, eller 72. Det behöver inte vara en fas bara för det, det betyder bara att vår sexualitet utvecklas - precis som vi gör :)

Snuffles
2016-09-20 11:18
#5

Blev kär i en tjej och hon blev min flickvän (är nu mitt ex) och sen dess har jag inte attraherats av killar alls.

Upp till toppen
Annons: