Annons:
Etikettmode-och-skönhet
Läst 775 ggr
Delfinen02
9/20/16, 11:08 AM

Läppstift

Vet någon av er om det finns något matte liquid lipstick som luktar got? Eller någon annan sorts smink? Jag gillar läppstift om luktar got:D

  • Redigerat 9/14/22, 11:12 PM av vendelay
Annons:
immobilized
9/20/16, 11:27 AM
#1

Jag tycker Kylie cosmetics luktar väldigt gott 😃Akta dig dock för kopior!!

Sajtvärd: Barnens ifokus   Medarbetare: Spetsar & urhundar & Tonåringar ifokus

Facebook: Iron Wolf - working sleddogs
Gilla oss där och dela gärna!

.

Delfinen02
9/20/16, 4:32 PM
#2

ja kylie cosmetics luktar gott! Men jag köpte därifrån och när jag fick läppstiftet så var det halvfullt och en annan färg en på bilden. Men dom luktar så gott

Jojaton
9/20/16, 4:40 PM
#3

Det beror ju på vad du tycker luktar gott. Min favorit är från theBalm, de luktar typ mintchoklad. Jag tycker Kylies luktar alldeles för sött och lite för starkt, även om jag älskar formulan. Sen luktar de ju bara i tuben och precis när man applicerar dom - sen slutar de lukta (som tur är!)

Johanna - Instagram

Delfinen02
9/20/16, 4:45 PM
#4

den verkar bra. Jag ska prova den:)

Anonymos
9/20/16, 5:10 PM
#5

Måste det lukta? Jag provade HMs egna "liquid lipstick" i matt färg, och gillar det för att vara budget. Håller någorlunda bra, man kan ju inte förvänta sig så mycket för 79 kr liksom eller vad jag nu fick ge. 😎 Det luktade dock inget..

I övrigt tycker jag att Milani har fina läppstift och de luktar jättegott.🙂

/Anonymos

Flöffo
9/20/16, 5:14 PM
#6

Lime Crime har läppstift som luktar gott (vanilj typ), men jag har inte testat deras liquid lipstick så jag kan tyvärr inte säga något om dem :)

//Flöffo

Annons:
immobilized
9/20/16, 7:22 PM
#7

Jag har från Lime crime också och älskar dem! 😃
Dessutom: 
Lime Crime products are not tested on animals, and we've been a fully-vegan line since 2012 because we believe that everyone deserves to be beautiful.

Sajtvärd: Barnens ifokus   Medarbetare: Spetsar & urhundar & Tonåringar ifokus

Facebook: Iron Wolf - working sleddogs
Gilla oss där och dela gärna!

.

Upp till toppen
Annons: