Annons:
Etikettjösses-vad-bra-jag-är
Läst 1948 ggr
immobilized
2016-09-20 11:36

Pepp & glada tråden!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I den här tråden får man bara skriva positiva, glada och peppande saker! Om dig själv eller till andra Tif medlemmar 😃Kanske har du fått bra betyg på ett prov i skolan? Är din frisyr extra snygg idag? Har du hört en riktigt peppande och glad låt på Spotify du vill dela med dig av?

❤️Låt kärleken flöda ❤️

Sajtvärd: Barnens ifokus   Medarbetare: Spetsar & urhundar & Tonåringar ifokus

Facebook: Iron Wolf - working sleddogs
Gilla oss där och dela gärna!

.

Annons:
[134643]
2016-09-20 15:08
#1

Jag är så glad haha! Jag har säkert sökt över 100 jobb den senaste tiden, och inte gått vidare med någonting. Nu sökte jag 10 jobb till i förrgår, och har nu tre arbetsintervjuer bokade den här veckan. Även om jag inte får något av dem så har jag i alla fall fått intervjuer så jag är på väg! 🥳 Håll tummarna för mig 😍

JuliaMG
2016-09-20 17:04
#2

#1 Håller tummar och tår för dig! ;) Såg resultatet på schoolsoft idag om skrivuppgiften i tyska, och utav de fyra kriterierna var jag ifylld grön på A-nivån på två av dem, och gul på de resterande! Vet inte ännu om det sammansatta betyget på uppgiften blir ett B eller ett A, men även om jag skulle få ett B så känner jag mig på något underligt sätt ändå riktigt nöjd! Det känns som en bra början, och när jag väl får slutbetyg i kursen kan jag förhoppningsvis säga att jag utvecklats! :D

Jag återkommer när jag har något bättre att skriva.

nadilda
2016-09-21 20:30
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

1 #Håller tummarna, stort lycka till!😃

För första gången på alldeles för länge så körde jag ett långt och intensivt lydnadspass ensam med min lilla vovve (vi har två). Och jag bara kände att wow vad hon är fantastisk, vad i hela friden har jag gjort för att förtjäna henne.Hon bara levererar liksom, både i träning och vardag. Är så lycklig över att hon är min, totalt knäpp är hon…men gud vad jag älskar henne!❤️ Just nu ligger hon bredvid mig men en kall nos i min armhåla😍

brandys_blogg_se
2016-09-21 23:22
#4

Blev precis av med värsta tyngden, har haft en riktigt jobbig skoluppgiften som stressat mig i över en vecka men nu är den färdig 💪

brandys_blogg_se
2016-09-21 23:23
#5

#3 vilken otroligt vacker hund du har! Härligt att träningen gick bra 😍

ljungensjenka
2016-09-23 08:00
#6

Bubblar och nästan spricker så lycklig jag är för tillfället. Killen jag gillar verkar tycka lika mycket om mig tillbaka. Hjärtat svämmar nästan över så fort jag ser honom. Räcker med att jag får en snapchat så blir jag helt till mig. Speciellt när jag vet hur han menar varje ord han skriver ❤

Annons:
nadilda
2016-09-23 08:57
#7

#3 Tack så jättemycket! <3

[134643]
2016-09-23 10:01
#8

#2,3 Tack så mycket! En avklarad, 2 to go! 😃

#6 Grattis! 😍

Unicorngirl4
2018-05-29 23:09
#9

Jag har en crush på en kille som alla tror att han har på mig. Jag har en låt på Spotify som påminner om honom, ”toothbrush”. Jag vet inte varför, men tänker på honom varje gång jag lyssnar😍

Vikan
2018-05-30 20:36
#10

Hoppade för första gången "på riktigt" idag med min häst, var inte det snyggaste eller mest eleganta (jämfota hopp då och då 🤪) men han hoppade villigt varje gång! Blir sååå glad när han sköter sig så fint😍

tixEntry
2018-05-30 21:01
#11

Jag blev väldans glad idag när en person sade att jag passade bra i läppstiftet jag hade på mig för en bilduppgift! Är fortfarande väldigt förvånad över att hon flera gånger genuint verkat vilja prata med mig. Annars känns det som att jag aldrig riktigt märks. Bara en sådan sak som att någon frågar vart jag ska när jag reser mig upp och går gör mig glad, vilket för övrigt också hände idag.

sociala medier jag använder mer eller mindre:
Wattpad: virrig      Instagram: lavendrclouds 
Twitter: lavendrclouds      Tumblr: lavendrclouds

Upp till toppen
Annons: