Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 730 ggr
Anonymos
2016-09-21 18:15

Tips på present till pojkvän.

Har ni tips på vad man kan ge till sin pojkvän, för lite extra uppskattning? Resa har vi redan bokat, men jag tänkte något litet, roligt och spontant. 🙂 Att ge biobiljetter är inget alternativ,  för det gillar vi inte.. Kläder, nä… Smycken använder han inte. Parfym har jag redan gett.

/Anonymos

Annons:
Carrosh
2016-09-21 18:17
#1

Vad gillar han för något? Vad har han för intressen?

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Anonymos
2016-09-21 18:25
#2

#1: Han har ett stort motorintresse. Men nu tänkte jag inte någon stor present, bara en liten present för att visa uppskattning. Men det är verkligen svårt att komma på!

/Anonymos

siberlina
2016-09-21 18:31
#3

Gå på en mysig resturang

Maria
2016-09-21 18:48
#4

Äta mat både hemma och ute är trevliga överraskningar.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Carrosh
2016-09-21 20:50
#5

En prenumeration på hans favorit-motormagasin? Eller ett nummer av en speciell motortidning han gillar? En bok kanske?

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Anonymos
2016-09-22 16:47
#6

Äta ute gör vi typ alltid när vi ses, så det blir inget speciellt trots den finaste restaurangen. Jag har tänkt på choklad, men det känns så "tjejigt" (och ja, jag vet att man inte kan klassificera saker som tjejigt eller killigt egentligen, men ni förstår säkert vad jag menar!). Jag har hittat choklad med smak av Jack Daniels whiskey eller vad det är, men då får man beställa och jag hade gärna velat hitta något och köpa och fixa redan imorgon. 😃

/Anonymos

Annons:
Upp till toppen
Annons: