Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 958 ggr
[unicarl]
9/22/16, 9:38 PM

BEHÖVER HJÄLP NU!! Klassfest, fml.

Fan asså. Vi hade klassfest ikväll och ja det var kul men grejen är att jag är gay as fuck och har en crush på en tjej som i princip HATAR mig. Hon ignorerar och tycker att jag är allmänt på typ. Det är iallafall vad det känns som. Jag orkar snart inte mer. Livet vill mig inget bra. Usch, varför kunde jag inte bara vara normal?? Fan asså. Gråter som en barnunge men kan inte hjälpa det.

Annons:
Corgitok
9/23/16, 1:58 PM
#1

Vet inte hur jag kan hjälpa dig, men det är absolut INGET fel på dig! Du är hur mänsklig som helst och det är normalt att vara gay. Du kommer att hitta någon som passar för dig!

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

Linn Is The New
9/23/16, 3:48 PM
#2

Du ska inte känna dig dålig och onormal! Det finns hur många gay personer som helst, så det är absolut inte onormalt överhuvudtaget. Tycker det är fel på hon som tyckte det är konstigt i sådana fall, hoppas du mår bättre! Kram Linn

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

[unicarl]
9/23/16, 5:02 PM
#3

Hörrni! Förlåt för sjukt otydlig text! Var bara så sjukt ledsen och arg igår kväll, behövde bara skriva av mig.

Hoseok
9/26/16, 6:26 PM
#4

Kom ihåg att du kommer hitta någon som är värd dig. Om denna tjej inte beter sig bra mot dig och du uppfattar att hon hatar dig så är hon inget att ha. Det svårt att känna så nu, men tro mig, i framtiden kommer du hitta någon som kommer respektera dig bättre!

Upp till toppen
Annons: