Annons:
Etikett: kÀrlek-och-förÀlskelser
LĂ€st 2714 ggr
tiger tok
10/29/16, 5:56 PM

Vad ska jag skriva till honom? 😊 â˜ș 😉

Nu Àr det sÄ att jag Àr förÀlskad i en person och jag tror han Àr intresserad av mig ocksÄ!! Jag lade till honom pÄ en social medie och han lade till mig ocksÄ! Vad skulle det betytt för er, nÄgon som kÀnner er litegrann lÀgger till er och ni följer den personen tillbaka, Àr ni intresserade eller gör ni det bara? Vi gÄr i samma klass förövrigt! Ber er att enbart hÄlla er till Àmnet och inget annat!

Annons:
Gladasvampen
10/29/16, 5:58 PM
#1

Jag Àr ganska rak pÄ sak, skulle jag gilla nÄgon skulle jag bjuda ut personen pÄ fika eller liknande. Om man Àr lite osÀker i början skulle jag chatta lite pÄ typ sociala medier och sedan frÄga :)

[rumelle]
10/29/16, 5:59 PM
#2

Om jag kÀnner igen en person som lÀgger till mig sÄ lÀgger jag gÀrna till personen tillbaka för att vara snÀll. Det behöver inte betyda mer Àn sÄ. Men skriv ett hej och se om det leder till en konversation.

mangemani4
10/29/16, 6:12 PM
#3

om man ska vara realistisk, sÄ finns det ju en herrans massa anledningar till att en person kan visa intresse i en och det behöver automatiskt och naturligt inte vara att personen har ett intresse pÄ det sÀttet. men det Àr inte nÄgot ovanligt detta fenomen, jag menar, vissa verkar ju tom tro att bara för att en kille kollar pÄ en tjej sÄ Àr killen stört intresserad och vill ha henne. alltsÄ jag vill inte krossa dina förhoppningar pÄ nÄgot sÀtt, jag ser det hela ur ett realistiskt perspektiv bara.

du fÄr helt enkelt frÄga honom, hur pinsamt, nervöst och strÀvigt det Àn kÀnns, om han Àr intresserad, jag vet, det kan ju kÀnnas lite pinsamt och trÄkigt om han sÀger "nej", men dÄ vet du ju och slipper dÄ gÄ och undra och ha förhoppningar.

att ta den sÀkra vÀgen, att vela pÄ, alltsÄ att lÄta tiden utvisa om han Àr intresserad eller inte, att lÄta honom komma till dig, Àr absolut inte "riskfritt", risken finns ju att nÄgon annan tjej tar honom istÀllet dÄ. var rak och frÄga. du behöver ju inte nÀmna att du Àr intresserad, utan du kan ju sÀga att du har mÀrkt ett intresse frÄn hans sida och beroende pÄ hans svar, avslöja att du ocksÄ Àr intresserad utav honom.

To be a good soldier you must love the army. To be a good commander you must be able to order the death of the thing you love.

http://nostalgiminnen.fria.ifokus.se/discussions/57f19cd5ce12c43ad8000dd6-valkomna-till-nostalgiminnen?readstate=false

Aleya
10/29/16, 6:20 PM
#4

Jag skulle sÀga att det Àr inte automatiskt att man Àr intresserad av nÄgon om man följer personer. TyvÀrr. Du fÄr frÄga han för att fÄ ett vettigt svar.

BlommaStjÀrnorMemento moriStjÀrnorBlomma

Medarbetare för Julen

tiger tok
10/29/16, 6:25 PM
#5

Har skrivit ett hej och han svarade hej, jag frĂ„gade vad han gjorde och han har inte ens kollat pĂ„ min frĂ„ga! Det dumma Ă€r bara om jag frĂ„gar och han sĂ€ger nej, dĂ„ kanske det blir stelt sedan eller att han sĂ€ger det till nĂ„gon av hans kompisar? Han Ă€r vĂ€ldigt populĂ€r av tjejerna som har smink, tajta tröjor och knĂ€ höga stövlar 👱 vilket jag inte har sĂ„ kĂ€nns det som om han inte skulle kunna vara intresserad av mig? Skulle gĂ€rna vilja bĂ€ra mer "tjejiga" klĂ€der men dĂ„ det inte var min stil förut sĂ„ skulle det bli konstigt i skolan och hemma om jag helt plötsligt börjar ha pĂ„ mig det? Och mina kompisar tycker inte om honom..

Aleya
10/29/16, 6:32 PM
#6

#5 ja han Àr poppis bland dom. Men betyder det att du mÄste bli som dom? Kom ihÄg att du ska inte behöva ge upp vem du Àr för att fÄ nÄgon intresserad. Om han inte Àr intresserad för den du Àr sÄ skulle jag sÀga att dÄ Àr han nog inte mycket att hÀnga i granen.

BlommaStjÀrnorMemento moriStjÀrnorBlomma

Medarbetare för Julen

Annons:
tiger tok
10/29/16, 6:43 PM
#7

#6 sÄklart jag inte Àndrar mig för hans skull, utanför att jag vill Àndra mitt utseende!!

Aleya
10/29/16, 6:50 PM
#8

#7 men det lÄter mer som att du ska göra det för att HAN ska behaga av det. Du gör hur du vill men jag kÀnner att det lÄter som att du gör det för rÀtt anledning om jag sÀger sÄ.

BlommaStjÀrnorMemento moriStjÀrnorBlomma

Medarbetare för Julen

tiger tok
10/29/16, 6:57 PM
#9

Jag gör det för att JAG tycker det Àr snyggt och fint pÄ mig:):)

Linn Is The New
10/29/16, 7:02 PM
#10

Om du vill ha det sÄ skaffar du det. Tycker dock det dÀr med höga stövlar och tajta klÀder har gÄtt för lÄngt ner i Äldrarna och sjÀlv tycker jag det inte ser sÄ snyggt ut. Tur med olika smaker dock. Men om du inte Àr nöjd och har dÄligt sjÀlvförtroende sÄ tycker jag du ska göra det, sjÀlvklart. Men Àndra aldrig ditt utseende eller personlighet för nÄgon annans skull eller för att vara trendig i skolan. Du mÄste trivas i det, vilket du verkar göra.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag Àr bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

AnstrĂ€ngning lönar sig bara om du vĂ€grar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

tiger tok
10/29/16, 7:07 PM
#11

Jag har inte dÄligt sjÀlvförtroende och kÀnner mig inte bekvÀm i knÀhöga stövlar och tajta tröjor, men jag kommer kanske att bÀra lite mer "tjejiga" klÀder Àn som förut, skjorta och pösiga jeans!!

Linn Is The New
10/29/16, 7:08 PM
#12

Vad Àr tjejiga klÀder dÄ?..

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag Àr bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

AnstrĂ€ngning lönar sig bara om du vĂ€grar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

tiger tok
10/29/16, 7:53 PM
#13

För mig Ă€r det lite lite tajtare byxor och en typ figursydd pikĂ© tröja, inte bara det sĂ„klart men det Ă€r sĂ„nt jag kan gĂ„ runt i! Vill bara pĂ„peka att jag inte vill lĂ„ta otrevlig, inser att mina inlĂ€gg ser lite bryska ut! Och det Ă€r helt okej att klĂ€ sig som man vill, vill bara sĂ€ga det sĂ„ ingen fĂ„r för sig att Ă€ndra sig för att vad jag skriver hĂ€r! 😊

Annons:
Linn Is The New
10/29/16, 7:56 PM
#14

H&M har snygga jeans! Samt om du har tillgÄng till Hööks sÄ Àr deras pikÚer vÀldigt snygga, det Àr ju till för ridning men jag brukar anvÀnda dom utanför och i stallet.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag Àr bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

AnstrĂ€ngning lönar sig bara om du vĂ€grar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

mangemani4
10/29/16, 8:34 PM
#15

nu kanske jag Àr helt ute och cyklar, men jag fÄr lite varningssignaler gÀllandes killen. kan inte riktigt sÀtta fingret pÄ det, men minnena gÄr tillbaka till dessa players som man sÄg i skolan, som lyckades linda de ytliga tjejerna runt sitt finger, de som ville se sig sjÀlv som coola och var lÀtta att manipulera för att sedan kunna plocka, en efter en, utav valfri tjej och dumpa nÀr tjejen började med kÀnslor och annat. men som sagt, det kanske bara Àr jag som Àr ute och yrar pÄ cykeln:)

To be a good soldier you must love the army. To be a good commander you must be able to order the death of the thing you love.

http://nostalgiminnen.fria.ifokus.se/discussions/57f19cd5ce12c43ad8000dd6-valkomna-till-nostalgiminnen?readstate=false

tiger tok
10/29/16, 9:36 PM
#16

#14 tack för tipset! #15 nej det tycker jag inte, han Àrganska kÀnslig men pÄ ett instÀngt sÀtt kÀnns det som! Han och jag har ganska nyligen börjat prata med varandra, efter sommaren satt vi bredvid varandra i klassrummet och sedan dess har vi hjÀlpt varandra pÄ lektionerna. Han har inte haft nÄgon flickvÀn pÄ lÀnge om ens nÄgon gÄng, sÄdant sprids snabbt i vÄran klass!! Jag vÀn förfÄgade innan lovet som Àr just nu men han la till mig nÀr lovet börjat, undrar om det var genomtÀnkt eller inte?

Upp till toppen
Annons:
Â