Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 897 ggr
Gambino19
2016-11-06 09:07

Gillar en kille

Jag lärde känne en kille via snap,eller rättare sagt yellow. Jag är väldigt intresserad av honom och han bor typ en timme från där jag bor. Men mina föräldrar tycker inte om att jag snackar med folk jag inte känner via nätet för dom vet inte riktigt vilka personerna är,o de kan jag hålla med om..man ska ju vara försiktig. Men hur ska jag berätta för mina föräldrar att jag är intresserad av en kille jag inte träffat oså,utan att dom ska bli arga. Och för er som inte vet vad yellow är så är det en app där man swipar höger på dom man gillar och blir det en match och då kan man antingen adda varandra på snap eller skriva på yellow.

Annons:
Aleya
2016-11-06 09:53
#1

Jag förstår dina föräldrar. Och jag råder dig att inte ensam träffa denna killen. Du kan ju berätta för dom och säga att du har känslor. Det finns ju som inget enkelt vis att säga det skulle jag påstå. Förklara bara och håll dig lugn om än dom kanske brusar upp sig.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Gambino19
2016-11-06 09:59
#2

Jag hade inte tänkt träffa killen själv,nej utan hade jag velat träffa killen så hade jag antingen varit med massa kompisar eller så hade han fått komma hem till mig när mina föräldrar är hemma eller så. #1

Aleya
2016-11-06 10:02
#3

#2 hem är inte att rekommendera. Men börja med att prata med dina föräldrar innan du gör upp plan om att träffa han.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Honestyisdead
2016-11-06 13:48
#4

Avråder också från att ge adressen till en främling.

Om du vet att dina föräldrar inte gillar att du pratar med främlingar över nätet varför använder du då appen?

Gambino19
2016-11-06 17:01
#5

Jag provade appen för alla andra hade den och såg det som en kul grej och jag har inte kvar appen men han och jag "klickade" verkligen. #4

[134643]
2016-11-06 17:14
#6

Jag tycker att du ska prata med dina föräldrar. Hur gammal är du? Du kan ju föreslå att dina föräldrar får prata med hans föräldrar, sen kanske ni kan träffas på stan någonstans allihopa och fika? Tänker att det är like läskigt för hans föräldrar att han ska träffa någon från internet som för dina föräldrar. När du pratar med dem skulle jag rekommendera att säga att han är en kompis som du vill träffa. Det kan vara enklare för dem att acceptera än någon främling som du har känslor för. Se till att hålla dig lugn och försök att sätta dig in i dina föräldrars situation, ge dem lite tid. Låt dem prata med killen över telefon kanske :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: