Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 668 ggr
Galopptjejen_98
11/9/16, 10:38 AM

Har ni hittat tillbaka till varandra?

Hej, som rubriken säger, har ni lyckats hitta tillbaka till varandra? Hur lång tid tog det efter ni gjort slut? Hur var eran relation när ni hittade tillbaka? Var relationen bättre/sämre nu?

Det du gör idag kommer du vara tacksam för i framtiden

Annons:
[134643]
11/9/16, 10:55 AM
#1

Du menar alltså att man gör slut och blir ihop igen? Jag hade en kille som jag bråkade extremt mycket med, många gånger slutade det med att han blockade mitt nummer och vägrade träffa mig på flera dagar, veckor. Vi gjorde slut flertalet gånger, och blev ihop igen flertalet gånger. Det är inget jag rekommenderar, det var lika skit varje gång vi blev ihop igen. Däremot så är jag väldigt bra vän med ett av mina ex. Det tog ungefär ett år, men nu är vi väldigt nära varandra och kan prata och stötta varandra i det mesta. Jag skulle nog inte rekommendera att bli ihop med ett ex, det tog slut av en anledning, men det beror lite på vad anledning är tycker jag. Jag skulle inte tro att något blir bättre efter att man blir ihop igen i alla fall, kanske några veckor men sen faller man tillbaks i gamla spår igen.

[rumelle]
11/9/16, 1:11 PM
#2

Vi har aldrig gått isär.

iskogen
11/9/16, 1:19 PM
#3

Min personliga åsikt är att om det är mycket strul i ett förhållande så är chansen att det blir bra inte stor.

Elsaharr
11/9/16, 4:14 PM
#4

Nej. Jag gjorde slut med min kille för jag själv tyckte att jag inte blev behandlad rätt i förhållandet. Mina vänner hade insett det så mycket tidigare än mig, och jag har börjat förstått det först nu, 3 månader senare. En månad efter av vi gjort slut började han skicka meddelanden till mig där det stod att han saknade mig, att han ville träffa mig igen, att jag var den bästa tjej han någonsin haft och liknande. Jag hade inte kommit över han helt och hållet då än, så såklart blev jag glad av att höra det. Jag funderade på ifall jag skulle gå tillbaka till honom, men min bästa vän stoppade mig. Jag behövde påminnas om hur dåligt jag mådde i perioder under vårt förhållande, och därför gjorde jag inte det. Tycker själv att det beror på varför man gjorde slut på om det är en bra idé att bli ihop igen. Har man bara växt ifrån varandra kanske det kan funka, men om det berott på värre anledningar kanske det bästa är att låta bli.

Zingo ;D

Aleya
11/10/16, 6:03 PM
#5

Det hände för ofta då jag var ung. Och det är inget som funkade alls. Och inget som fortsatte hålla en längre tid heller.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Upp till toppen
Annons: