Annons:
Etikettinternet-datorer-tv-spel
Läst 670 ggr
Wellcraft
2016-11-19 22:16

Wolfquest

Hejsan. Sjuk som jag är så passar jag på att spela lite, wolfquest.
Någon annan som spelar? Den nya versionen är så grym!

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Annons:
Flöffo
2016-11-19 22:26
#1

Brukade spela mycket förut, det är ett bra spel. Har tyvärr inte det nya dock. Hur mycket bättre är det än förra versionen? Värt pengarna? :)

//Flöffo

Scorpio97
2016-11-19 23:17
#2

Spelade det förr, och visste inte att dom hade kommit ut med en ny version. Undrar precis som #1 om det är stor skillnad och om det är värt pengarna? :)


//Jessie

Wellcraft
2016-11-20 02:22
#3

Jag har nördat hela natten nu. Testat nya multiplayer och utforskat nya ställen.
Absolut värt priset, det hade varit värt det även om spelet vore dyrare.

Man kan föda upp valpar i multiplayer läge, vilket är jättekul tycker jag.
Sedan är grafiken jättefin, det finns uppdrag och är roligare att designa sin varg, man kan även spara sina vargar och välja vilken man vill använda till vilket spel.
Massa fina detaljer som småfåglar, fjärilar, höstlöv osv. Pumor och rävar är också något nytt.
Jakten är förbättrad otroligt, det går att jaga med logisk taktik och man dör inte under jakten om man jagar med "vett".
Upplevde mycket strul när jag körde multiplayer förr, nu upplevde jag inget strul alls, det är mer fart på multiplayermodet.
Vargarna kan interagera mer med olika kroppspråk.

Jag slutade spela då hela spelet bara buggade och det inte fanns så mycket att göra. Multiplayerläget strulade oftast och att jaga gick inte att göra ensam, eftersom jag dog typ tre gånger varje gång. Sen så fanns det inte mycket att utforska, och teamet bakom wq hade ju lovat en ny, bättre version - som aldrig kom. Kändes som att för varje patch så började spelet bara bli sämre..
Men nu är det tvärtom, det är verkligen bra och finns saker att göra hela tiden. Förstår varför de tar betalt nu :)

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Flöffo
2016-11-20 09:04
#4

Å, det låter väldigt lovande. Kanske borde kika in det igen :)

//Flöffo

LeeKnow
2016-11-20 15:31
#5

Spelade mycket förut, men har inte råd att lägga ner pengar på ett spel.. :( Men det jag kan göra på gratisversionen är iaf mycket bättre än det va förut :)

Scorpio97
2016-11-20 15:46
#6

Låter väldigt bra, och det var ju ganska billigt dessutom :D Provar nog gratisversionen först dock.


//Jessie

Annons:
Wellcraft
2016-11-20 20:34
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 17
Förhandsgranskning av bild 2 av 17
Förhandsgranskning av bild 3 av 17
Förhandsgranskning av bild 4 av 17
Förhandsgranskning av bild 5 av 17
Förhandsgranskning av bild 6 av 17
Förhandsgranskning av bild 7 av 17
Förhandsgranskning av bild 8 av 17
Förhandsgranskning av bild 9 av 17
Förhandsgranskning av bild 10 av 17
Förhandsgranskning av bild 11 av 17
Förhandsgranskning av bild 12 av 17
Förhandsgranskning av bild 13 av 17
Förhandsgranskning av bild 14 av 17
Förhandsgranskning av bild 15 av 17
Förhandsgranskning av bild 16 av 17
Förhandsgranskning av bild 17 av 17
#7

Bildbomb!
Hojta till om nån skaffar det, skulle vara kul att köra mp :)

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Upp till toppen
Annons: