Annons:
Etikettövrigt
Läst 905 ggr
Anonymos
2016-11-22 16:44

Vad får din partner i julklapp?

Okej, hörrni! Första december om en månad, nu köööör vi..

Vad ska du ge din flickvän/pojkvän i julklapp? Själv ska jag ge en mugg, som skiftar färg och framhäver bilder på oss när den blir varm… Till det får han 2 sorters kaffe och 1 presentkort på EH.. Haha, ja, han gillar kaffe och är det något som får han på gott humör så är det minsann det…. 😃 Sen får han en keps i ett märke han tycker om också!

/Anonymos

Annons:
ljungensjenka
2016-11-22 19:30
#1

Vi har hittils bara varit tillsammans drygt 1,5 månad så något litet får det bli. Funderar på ett leksaksflygplan/något liknande då han är extremt flygplansinteresserad och vill bli pilot i framtiden :) Så inget romantiskt direkt men ändå något jag vet att han kommer uppskatta.

vendelay
2016-11-22 19:56
#2

Jag betalade hans busskort som en tidig julklapp 😂

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

[134643]
2016-11-23 09:38
#3

Han får en väggkalender där alla bilder är minnen från det här året. Så januari 2017 visar något som vi gjorde januari 2016 och så vidare. Sen har jag lagt in födelsedagar och årsdagar och så också för att göra det ännu mer personligt :)

Fridaaaa
2016-11-23 16:03
#4

Vi har köptgemensam julklapp, låter kanske inte som rolig julklapp men welcome to vuxenvärlden ;) En maskin som ärbåde ångmopp, till fönster bland annat :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Devya]
2016-11-23 17:24
#5

Jag har skaffat en "juicer". Han älskar nypressad apelsinsaft och äppelsaft. Jag vet att han har länge tittat på dem men jag har alltjämt dragit honom därifrån då vi haft bråttom. Så nu passade jag på att beställa en och den kom idag! 120 euro så jag hoppas att den är bra. :)

Anonymos
2016-11-23 21:05
#6

Vad påhittiga alla är! 😃 Hoppas denna tråden även kan ge förslag för någon som kanske inte riktigt vet vad den ska ge.

/Anonymos

Annons:
Linneahorse12
2016-11-23 21:22
#7

Jag och en vän har på senaste tiden börjat dejta/ligga, eller vad vi nu håller på med. Ingen av oss har nog någon riktig aning om vad vi är men vi låter det rulla på. Jag tänkte ge honom ett presentkort till en restaurang och även kanske bjuda på någon aktivitet. Han är väldigt äventyrlig och båda gillar att vara ute i naturen och röra på oss. Så skall se ifall det finns något sådant, annars får det väl bli bio, bowling eller liknande, och sedan då presentkortet på restaurang :3

Lizelda
2016-12-10 23:30
#8

Min kille fyller år 16:e December så det blev lite bådeoch när det kom till present. Han fick i alla fall ett Mega Drive med tre Sonic-spel i födelsedagspresent och två dansmattor i julklapp. Man tjänar många flickvänspoäng på det! 😃 Jag orkade inte vänta till hans födelsedag så han fick Segat för en dryg vecka sen men ändå ^^

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

JuliaMG
2016-12-12 08:14
#9

Min partner får ingenting annat än mina tankar i julklapp för han är ännu obefintlig :'D #single2016 ;)

Jag återkommer när jag har något bättre att skriva.

Carrosh
2016-12-18 16:15
#10

Blir nog lite böcker, skulle jag tro.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Linn Is The New
2016-12-18 18:43
#11

Han får en liten mer "vuxen" present som han kan njuta av och sen ett presentkort på steam 😂! Kan inte komma på något annat, han är en sådan spelnörd så det finns inte…

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Jaguar_
2016-12-18 21:00
#12

Jag har köpt 5 kluriga pussel som han ska få reda ut (Einstein stuff)! Fast vi ger inte mycket julklappar så det är en nyårsklapp! Förra året fick han en utmaning med 12 små flaskor med stark sås i. Han älskar stark mat och vad man än ger honom så säger han alltid 'äsch det var väl inget'… Så jag ville få ur han att det var för starkt… och jag lyckades med detta på flaska 11… Han drack massor av vispgrädde den kvällen! 😃 Och tillägger att efter massor av vispgrädde smakade han 12an med och den gjorde han röd i ansiktet haha.

Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.

[Bamse100]
2017-01-04 00:10
#13

Vi ger inte varandra julklappar utan njuter av varandras sällskap och självklart djurens. Sen firar vi inte jul just detta året då vi tröttnade på julmat:)

Annons:
Upp till toppen
Annons: