Annons:
Etikettövrigt
Läst 811 ggr
Helena1995
12/1/16, 3:46 PM

Snälla hjälp

Min man är på resa till Kurdistan och kommer hem om 10 dagar. Jag har jätte svårt att vara ensam och saknar honom så hela jag gör ont. Har ständigt ångest och mår helt enkelt riktigt dåligt över det här och har ingen aning om hur jag ska klara 10 dagar till. Försöker vara upptagen men har inga vänner tyvärr och vet inte vad jag ska göra. Snälla hjälp mig, hur klarar jag mig igenom det här?

Annons:
iskogen
12/1/16, 3:51 PM
#1

Träffa din familj. Åk hem och sov där några dagar. Kolla på Youtube och bra filmer/serier. Läs en bok om du gillar det. Då distraherar man sig och lever i en annan värld ett tag.

1000
12/1/16, 4:14 PM
#2

Försök prata med nära och kära så mycket det går, umgås eller prata i telefon.

Om du är ensam hemma kan du ta spakväll, bada med tända ljus, titta på favoritfilmen och ät favoritmaten. Ta hand om dig själv riktigt ordentligt! Det är inte ovanligt att ha svårt att umgås med sig själv men det går att träna upp

Tjeja
12/1/16, 4:15 PM
#3

#1 ger dig bra förslag! Försök också med det du gör att leva bara i stunden och fokusera på just det du gör just då istället för att tänka så mycket på mannen o s v!

Ta en sak, en stund i taget.🌺

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Helena1995
12/1/16, 4:31 PM
#4

Har min familj i en annan stad tyvärr, 30 mil bort så blir svårt :( det här ger mig ingen ro alls… går ständigt runt med ångest, gråter mycket och bara oroar mig

Honestyisdead
12/1/16, 4:41 PM
#5

Det är något du måste jobba på. Man kan inte falla bara för att partnern reser. Tycker du ska prata med tex en kurator.

[Devya]
12/1/16, 5:28 PM
#6

Men varför oroar du dig?

Annons:
Linn Is The New
12/1/16, 7:10 PM
#7

Börja spela något!

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Upp till toppen
Annons: