Annons:
Etikettmode-och-skönhet
Läst 1739 ggr
[Littlepig]
12/9/16, 10:13 PM

Läppstift i skolan?

Som titeln lyder.. har ni det? Hur ofta? Funderar på att ha det, men är osäker då jag inte är så sminkad i övrigt och aldrig har det. Är rädd att lärarna och klasskompisarna tycker jag överdriver. Är det att överdriva tycker ni?

Annons:
vendelay
12/9/16, 10:54 PM
#1

Om du vill ha det - ha det! Försök att inte bry dig om vad andra tycker (lättare sagt än gjort, jag vet…). Du är du, och det är bara du som bestämmer över hur du ska se ut 🙂

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Fridaaaa
12/10/16, 3:32 PM
#2

Ha det om du vill :)
Jag hade aldrig det stort sätt men har inte det nu heller så :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Howling_Souls
12/10/16, 3:37 PM
#3

Har aldrig smink och det är väldigt sällan som jag ser någon med läppstift, fast tycker det ser väldigt coolt/fint ut på de flesta, Ha det om du vill! ;)

Turast
12/10/16, 5:56 PM
#4

Jag hade läppstift typ hela tiden! Gick naturbruk och alla förväntade sig att man skulle vara helt osminkad, men där kom jag med knallblått hår, grönt ögonsmink och knallröda läppar 😎

Ha så som du känner att du vill ha!

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Mysan_
12/10/16, 6:01 PM
#5

Jag har det ibland.

[Devya]
12/10/16, 6:25 PM
#6

Visst kan du om du vill! Själv använder jag endast sådant till kvällen men det är så jag fungerar. :)

Annons:
nadilda
12/10/16, 6:48 PM
#7

Jag har väldigt ofta läppstift i skolan trots att jag sminkar mig väldigt lite i övrigt, tycker det är jätte snyggt. Kör på! :-D

kae
12/10/16, 11:33 PM
#8

Jag har det varje dag, då en relativt neutral färg. Då och då har jag ett lite mörkare mer märkbart läppstift och ingen har kommenterat det negativt :) Dock så sminkar sig alla mina vänner också, så det kanske beror lite på klimatet.

JuliaMG
12/11/16, 4:27 PM
#9

Jag har börjat använda smink i skolan nu under den här terminen, så jag experimenterar fortfarande lite. Några gånger har jag använt lite mer extrema, "fylliga, skarpa" färger, men mest har jag använt lite svagare, nedtonade färger som egentligen inte syns speciellt mycket men som ändå funkar som läppstift, liksom. Men använd det du känner dig bekväm i och försök att skita i vad andra kanske tycker, även om det är svårt!😃

Jag återkommer när jag har något bättre att skriva.

Whippet
12/11/16, 9:37 PM
#10

Det är skitsnyggt med vinrött eller rött läppstift waow 😍 Använder inte läppstift i skolan men ha det om du vill, ingen kan stoppa dig 🙂

I'm out Vilar huvudet i handen

NordicSunset
12/21/16, 4:17 PM
#11

Tycker du ska köra på läppstift om du vill det! Bry dig inte om vad andra tycker! Jag tycker det är såå fint med läppstift, speciellt med en aning mörka färger. :) När jag gick i 9an så hände det några enstaka gånger att jag hade rött läppstift på mig, men har det aldrig längre. Kanske för att jag vaknar 20 minuter innan jag måste gå (springa) till bussen och därför inte ens har tid med att tänka på det, haha. Men måste säga att jag har blivit lite inspirerad av Noora från Skam på sistone, så kanske ska vakna några minuter tidigare och satsa på röda läppar någon gång efter jullovet!

Be the best version of you.

  • Zoella
Upp till toppen
Annons: