Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 1174 ggr
rodmoppehjalm
12/16/16, 11:35 AM

Varför svarar han inte?

Hej! Träffade en kille på en fest för några veckor sen. Vi har skrivit sen dess och träffats en gång. Allt har varit bra tills nu. För två dagar sen frågade han hur många jag varit med, och jag svarade. Självklart frågade jag tillbaka. Det dröjde då två timmar innan han öppnade, och när han sedan öppnade klockan halv 1 på natten svarade han inte. Vad tror ni det beror på? Han har inte skickat något sen dess.

Annons:
Herveaux
12/16/16, 1:03 PM
#1

Det är omöjligt för någon annan än killen själv att svara på den frågan. 🙂
Kan bero på något simpelt som att han inte haft tid eller ork att svara till att han gav ett tyst avslut på er konversation/relation.

Du kan ju prova att höra av dig till honom och bara kolla hur han mår eller så avvaktar du och ser om han hör ifrån sig.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Linn Is The New
12/18/16, 6:46 PM
#2

Oroa dig inte! Finns säkert en anledning till varför han inte svarar. Vänta och se ett tag till, och sedan kan du väl fråga något i stil med "varför svarar du inte? Skrev jag fel antal?" eller liknande.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

[Devya]
12/19/16, 5:10 PM
#3

Kan ju hända att du råkade skrämma iväg honom med ditt svar, speciellt om han ännu inte har svarat.

[Wildfire]1
12/19/16, 6:18 PM
#4

Varför frågar man "hur många har du varit med"?  Antingen har han bacillskräck/hypokondri. Jag skulle funderat på varför det är en sådan viktig fråga, det finns ju skydd, men vaddå, vill ha ha sex på en gång med tanke på sin fråga?   Jag skulle ha slopat på en gång.

Aleya
12/19/16, 7:29 PM
#5

#4 vad har bacillskräck eller hypokondri att göra med att fråga hur många folk legat med? Vissa kanske bara inte gillar att man legat med många. Inget konstigt med det.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[Wildfire]1
12/19/16, 7:49 PM
#6

#5 Ja skulle någon fråga mig sådant i ett tidigt skede så skulle jag verkligen undra.

Annons:
Aleya
12/19/16, 8:01 PM
#7

#6 fortfarande, vad har det att göra med bacillskräck och hypokondri?

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[Wildfire]1
12/19/16, 8:25 PM
#8

#7 Jag skulle undra vad som är fel, skulle inte du?

Honestyisdead
12/19/16, 8:29 PM
#9

#8 Jag är en nyfiken person och skulle lätt kunna fråga det utan att något är fel. I mun ålder hade jag däremot trott att något inte stod rätt till om personen hade svarat att den var oskuld ;)

En del frågar eftersom de dömer en person utefter hur månfa denne haft sex med. Har aldrig hört att man frågar för att man har bacillskräck.

[Wildfire]1
12/19/16, 8:31 PM
#10

#8 Och du förväntar dig att han talar sanning?  Det viktigaste är väl att han tycker om dig… skydd finns ju liksom.

Honestyisdead
12/19/16, 8:34 PM
#11

#10 Varför skulle man inte tala sanning?  Jag gör det om någon frågar.  Jag har attityden att folk är ärliga och inte tvärt om.

Vet inte varför du skriver att det finns skydd. Har jag på något vis antytt att jag inte vet det? Eller att det inte är viktigt att han tycker om mig?

Aleya
12/19/16, 8:49 PM
#12

#8 ne jag skulle inte undra vad som var fel. Jag är väl inte heller så sugen att ligga med någon som kanske redan legat med 50 pers innan. Men du kan fortfarande inte häva ur dig vad många partners har att göra med att vara hypokondriker eller ha bacillskräck. Använd inte ord du inte förstår dig på.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[Wildfire]1
12/26/16, 11:05 PM
#13

#11 Förväntar du dig att alla människor alltid talar sanning?  Då måste jag säga att du kanske är lite naiv?

Annons:
[Wildfire]1
12/26/16, 11:07 PM
#14

#12 Man kan aldrig veta orsaken  bakom varför en människa frågar något sådant  innan man ens typ träffats, men jag skulle tycka att den personen är lite paranoid eller hyponkondriker.  Att en människa ens skulle  fråga något sådant innan jag ens fått chans att lära känna personen, få känslor, skulle bara bidra till att jag tog mera avstånd.

Honestyisdead
12/26/16, 11:10 PM
#15

#13 Nej. Absolut inte alltid. Men jag utgår från att man gör det som basis. 

Hur kul kan livet vara om man utgår från att folk alltid ljuger när man ställer en fråga?

[Wildfire]1
12/26/16, 11:13 PM
#16

#15 Ja, det beror ju också på vilka sorts människor man har en tendens att träffa på.  Det där är så individuellt.  Går inte att spekulera om, det är väl mer så att om man själv märker att man dras till "fel" män av fel orsak, så måste man få hjälp så man inte väljer fel igen. Been there done that.

[Wildfire]1
12/26/16, 11:22 PM
#17

Jag menar att det finns en underliggande orsak till att man väljer en speciell sort av man.  Är den negativ, så bör man avsluta den onda cirkeln och ta reda på vad det beror på.  Been there. done that.

Upp till toppen
Annons: