Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 718 ggr
Gambino19
2016-12-18 17:47

vad ska jag göra...

Det är så att jag asså man kan inte säga att jag är skitkär men jag har tydliga känslor för en kille, problemet är att han är 16 och jag 13.. jag enligt vissa ser ut att vara äldre än tretton och beteer mig som om jag vore 15 kanske fast det kanske inte har nån betydelse. Vi har inte direkt tänkt på att ha sex eftersom  jag känner att jag inte vill det än, och det accepterar han liksom.  Men jag föll för honom,och mår ganska dåligt för jag vet inte vad mina föräldrar skulle tycka om det.

Annons:
Tjeja
2016-12-18 17:55
#1

Du får väl fråga dina föräldrar hur de skulle ställa sig till tanken på ifall du hade en 16 årig pojkvän. Själv skulle det bero alldeles på vem och hur killen var om jag skulle tycka att det var ok. Samt beroende på vilken nivå kärleksrelationen ligger på liksom. Bara själva åldern i sig säger liksom ingenting varken om han eller om dig .

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

vendelay
2016-12-18 18:09
#2

Om du har en tillräckligt bra relation med dina föräldrar tycker jag att du ska prata med dem om det. Bara för att det skiljer så mycket och du är så ung behöver det inte betyda att det är dåligt, men det är alltid viktigt att komma ihåg att han ändå hamnar i en maktställning. Även om det inte verkar så för dig. Det är mycket viktigt att du har någon vuxen som du kan ventilera detta med och om ni blir tillsammans - att du har någon att prata med då också. Vissa misstag förstår en inte förrän efteråt.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Sommarek
2016-12-18 18:32
#3

Man behöver inte alltid göra allt så svårt. Om du undrar vad dina föräldrar skulle tycka om det, så fråga dom. Sedan kan du ta det vidare därifrån beroende på svaret.  ;)

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Linn Is The New
2016-12-18 18:40
#4

Jag hade inte själv tillåtit det. Jag är 16 och skulle inte kunna tänka mig vara ihop med en som är 13.  Mina klasskompisar festar, dricker ibland och många har haft sex. Och ja, alla är inte såna men det är inte ovanligt att man är sådan när man är 16. Hormonerna rusar i full fart, och jag är själv väldigt sexuell i min natur. Min kille är ju som tur 15, och jag hade aldrig klarat mig på att bara masturbera. Låter jätte konstigt, men många av mina tjejkompisar är precis likadana. Antar att din kille också går på första året i gymnasiet och du i 7an på högstadiet? Jag respekterar att ni älskar varandra, men om min killkompis på 16-17 år kom med en trettonåring till festen eller som sälskap skulle jag bli lite tveksam faktiskt. Men om ni älskar varandra, varför inte.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Upp till toppen
Annons: