Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 1519 ggr
kameraflickan
2017-01-04 01:30

Är han intresserad eller bara trög?

Är kk med en kille som jag har sjukt svårt för att tyda. Vi har träffats i ca ett halvår. Läs nedanstående… Okej, allt exakt allt tyder på att han känner något för mig. Alla dessa oskyldiga, intensiva blickarna och hur han kysser mig utan förvarning - så man inte kysser en kk. Allt detta mys och hur han vill ligga nära mig i sängen, även fast jag vänder bort. Han flörtar så det sprutar ur öronen och visst kan jag ta en flört. Men på denna nivån hans flörtar ligger på hade vilken tjej som helst känt andra känslor än vänskapskänslor. Fler av hans vänner vet om oss och han verkar vara mer öppen för vännerna om oss. I början av december erkände jag mina känslor för honom och senare därpå bestämde vi att det var bäst att inte träffas något mer. För att jag inte skulle bygga på mina känslor och bli ännu mer sårad i framtiden. Sagt och gjort så slutade vi träffas men på killens önskan bestämde vi oss för att inte bryta kontakten helt utan han ville kunna höra av sig och fråga hur jag mådde. Dagarna gick och titt som tätt hörde han av sig och frågade hur jag mådde varav jag frågade han detsamma. Då fick jag alltid till svar att det "var sådär" eller att han kände sig lite deppig. Aldrig något om att det var bra eller så. Så ni kan ju själva lista ut varför han inte var på topphumör. Ännu någon vecka gick och en vanlig konversation övergick i mer privata rundor. Vi började skicka bilder till varandra igen och senare kom det på tal att vi ville träffas igen. Han erkände också att han saknade mig och att få sova bredvid mig. Mysigt erkänande förutom att det bara gått ca 2 veckor sen vi sågs sist/avslutade och det är inte ovanligt att vi inte träffas på så "lång" tid. Med andra ord, han kanske känner saknad överhuvudtaget, men kände att det var ett bra tillfälle att säga det i och med att vi egentligen inte skulle träffas mer? Hursomhelst, förra veckan träffades vi, saker hände (vi är ju trots allt kk's) och han visade även denna gången tecken på att han känner något mer för mig. För någon dag sedan träffades vi igen och samma saker hände. Allt tyder på att han känner något för mig. Hur han beter sig och hur undanflyktig han är när förhållande och känslor kommer på tal. Jag har till och med frågat honom om han inte känner ett enda dugg för mig men till svar fick jag "alltså jag vet inte". Jag vet att han har sina anledningar till varför detta kan vara ett jobbigt ämne för honom att prata om men de tänker jag inte skriva ut här. Snälla någon hjälp, vad tyder alla dessa "tecken" på. Känner han något eller är han bara trög som inte inser hur fruktansvärt charmig och flörtig han är?! Han är definitivt ingen player, det vet jag om! Jag känner honom väl och vetat om honom sen många år tillbaka. En sista detalj… Han tog min oskuld, det vill säga jag är ganska oerfaren i sängen, kan inte mycket, tar knappt intiativ och har mycket kvar att lära. Därav känner jag att han vill ha mig mer än bara för sexet. Jag menar, hade jag bara velat ha sex med personen och bra sex för den delen. Då hade jag aldrig valt en oskuld med noll erfarenhet?! Finns mycket mer som tyder känslor från honom men blir för mycket om jag skriver allt här. Skicka till mig på Kik (maatildaasvensson) så kan jag berätta mer ingående och kanske du kan hjälpa mig att bolla mina tankar lite?

Annons:
Florrpan
2017-01-04 04:46
#1

Han gillar dig, du gillar han.

Ni är uppenbarligen inte KK's då ni båda har känslor för varandra, så sluta använd "KK's" som en ursäkt till att ni återigen har haft sex, för ni bestämda båda att ni skulle sluta med det, eller hur?

DU måste bestämma dig för vad DU vill. Om han velar fram och tillbaka så är han osäker, vet inte vad han vill osv. Men det är tydligt, efter vad du skriver, att han gillar dig. Så sluta försök analysera detta med oss som inte har någon aning. Prata med han om det, inga otydliga frågor eller "hintar" om hopp att han ska förstå vad du vill säga. Prata klarspråk. Säg att du inte vill vara KK längre, säg att du vill mer än så.

Om han fortfarande inte vet efter allt detta, sluta direkt. Inget KK förhållande med obesvarade känslor slutar väl, de kommer bara skada dig.

Upp till toppen
Annons: