Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 959 ggr
Blaber100
1/4/17, 9:45 PM

Är jag fortfarande kär?

Hej! För lite mer än en månad sen fick jag kontakt med en kille från en app som heter yellow. I början hade jag inga känslor för honom men för ungefär 2 veckor sen började jag bli kär i honom och jag sa som det var och han sa att han också var kär i mig och vi började chatta på snapchat hela tiden och bette oss som ett par och jag var verkligen störtkär, men jag vet inte om jag fortfarande är kär i honom. När jag får meddelande från honom så rycker jag på axlarna och fortsätter vidare med det jag håller på med. När jag pratar "romantiskt" med honom eller typ pratar om cute couples så skriver han bara lol. Men så fort han skickar bild på sig själv så dunkar mitt hjärta jättesnabbt och jag känner samma sak som jag gjorde förut. Vi har bestämt första träffen imorgon men jag känner mig inte så jättehypad. Jag hoppas verkligen att det förändras imorgon och jag blir kär i honom igen. För han är så fin och snäll och så.

Annons:
Honestyisdead
1/4/17, 9:47 PM
#1

Du är kär i en bild du har skapat av en människa du aldrig har träffat. Risken är att du blir hemskt besviken av verkligheten.

melonglass
1/4/17, 10:10 PM
#2

Som #1 säger, ni har ju inte haft kontakt med varandra så länge heller så det är svårt att veta om du verkligen lärt känna honom över huvud taget.
Försök att inte ha så höga förväntningar på hela situationen, tycker ni om varandra när ni väl ses så gör ni det, försök inte tvinga fram några känslor utan kommer det så kommer det.

Whippet
1/5/17, 12:53 AM
#3

Jag tycker att det är jätte bra att ni ska träffas. För då kan ni verkligen känna om ni har känslor för varandra. :) lycka till.

I'm out Vilar huvudet i handen

Blaber100
1/5/17, 6:12 PM
#4

#1 #2 Vi har träffats och jag är inte ett dugg besviken. Vi är väldigt lika varann och så. Jag är verkligen jätteglad över honom :)

melonglass
1/5/17, 7:21 PM
#5

Vad härligt! Lycka till :)

Linn Is The New
1/6/17, 4:57 PM
#6

Du är den som kan avgöra dina känslor, men för mig låter det som du fortfarande har känslor för honom och vågar inte bekräfta det själv. Vad glad jag blir att du inte vart missnöjd, perfekt! Man behöver inte vara turturduvor när man skriver, kan varit så att han inte mådde så prima heller ett tag och visade det genom att inte skriva massa hjärtan och liknande. Gjorde till exempel mitt ex :).

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Annons:
Upp till toppen
Annons: