Annons:
Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 825 ggr
JoannaLi
1/25/17, 10:49 AM

Rolig dröm

Alltså, jag måste bara få berätta en sjukt rolig dröm jag hade häromnatten. (Jag var hyfsat stor Obama-supporter, och gillar inte Trump för fem öre.) 

Så, Trump har kommit till makten och suttit där i något år. The apocalypse har börjat i princip, alla svälter och miljön has gone haywire. I alla fall. För att överleva arbetar jag för Trump, och jag har klättrat ganska högt, så jag är en relativt viktig person, och en person som han litar på med svåra uppgifter (trots att jag egentligen är en Obama-supporter, men det vet inte han om). 

I alla fall. I början av drömmen så får jag göra lite otrevliga uppgifter, som att berätta för befolkningen om skattehöjningar osv (alltså in person) och kamma hans tupé (!?!?), inget överdrivet jobbigt. 

Sen kallar han in mig till The Oval Office, och berättar under högsta sekretess, att nu ska vi fånga in en Obama (som är på flykt). Det verkar som att han hoppas på Michelle, den högsta drömmen är ju Barack, men det kommer ju aldrig hända, så då tar han det näst bästa. 

Så, jag får i uppdrag att gillra en fälla. 

Vi har en trappa som går ner till marken (där det är snö), så precis i botten av den trappan gillras en fälla med en stålbur hängande i luften som kommer falla när en Obama kliver på marken under den, och fånga personen därinne. Jag får inte (!!) röra marken/snön, för då kommer de känna vittringen (!?) av mig, och kommer då inte att gå in i fällan. 

Jag står på allra sista trappsteget och kastar ut lockbete (som ser ut som hundgodis?) på marken, när jag råkar tappa balansen och sätta ena foten i snön. Jag blir jätteledsen, men bestämmer mig för att inget säga, eftersom att jag är rädd för att bli avskedad. 

I alla fall, fällan är gillrad, och vi alla går hem för kvällen. 

När vi kommer tillbaka på morgonen så har vi fångat en Obama i fällan - Barack till och med! Trump är överlycklig och jag tycker mest att Barack var lite dum som gick in i min väldigt obvious fälla, med vittring av mig i och allt. 

Vi sätter honom i en klassisk fängelsecell, utomhus av någon anledning (alltså inte i ett fängelse, utan en ensam fängelsecell utomhus i trädgården). 

Vi är nöjda med att vi fångat honom, men har absolut 0 planer på vad vi faktiskt ska göra med honom, så han får mest sitta där ute och meditera (med benen i kors och allt). 

När vi jobbat klart för dagen rycker vi alla i princip på axlarna och går hem. 

Under natten får jag för mig att jag måste titta till Barack, så jag smyger till Vita Huset och i princip bryter mig in (fast det är ju ok för att jag är den jag är, jag får vara vars jag vill). 

Genom en häck så får jag se hur Michelle står med en gammeldags tvåpersonssåg, och hon och Barack sågar ut en extremt symmetrisk cirkel ur gallrena (det hade räckt att bara kapa en av gallrena rätt av, det hade gett exakt samma effekt, men de sågar lite i de intill för att få cirkeln rund) så jag skäller lite på dem för att det hade varit sjukt mycket effektivare att inte göra en cirkel, vilket de inte lyssnar på såklart, så jag muttrar om "uppk*ftiga snorvalpar" (!?!?) (jag har väl aldrig kallat någon varken uppk*ftig eller snorvalp i mitt liv?! och dessutom är jag 17, jag är inte i ålder att kalla någon snorvalp :'D). 

I alla fall, de sågar klart sitt hål, Barack klättrar ut och så vandrar de iväg. 

Jag går hem, och när vi alla återvänder morgonen efter så rycker alla (inkl. Trump) på axlarna åt att Barack är borta, och vi fortsätter med våra vanliga jobb. 

.

Alltså vad var det där för en dröm egentligen!? 🤔😂🤔

Annons:
tiger tok
1/25/17, 8:00 PM
#1

Haha,bästa drömmen! Inte lika rolig kanske, men min kompis drömde en dröm där jag var medverkande. Vi satt i klassrummet, och på whiteboard tavlan har någon ritat en anka som gråter och har namnet Logan?!(Asså det stod Logan bredvid ankan ) Och på grund av att den här ankan grät blev jag tydligen väldigt berörd och ledsen :,)

[134643]
1/25/17, 8:22 PM
#2

Drömmar kan vara så underbara haha 😍

Jag har varit superstressad i det senaste över en engelska uppsats jag ska skriva. I går drömde jag att en av mina lärare kom och pratade med mig. Då har tydligen min lärare i engelskakursen gått in i väggen och hela kursen kommer att läggas ner. Min lärare förklarade att det innebär att jag inte kommer att kunna ta studenten i år då jag inte får 2500 poäng. Jag som då inser att det innebär att jag inte behöver skriva uppsatsen blir skitglad, hela drömmen förvandlas till en fest och jag och några kompisar står och dansar loss på dansgolvet. Tydligen var det helt klart värt att inte ha en gymnasieexamen bara jag slipper uppsatsen 😃

ipopuma
1/26/17, 6:01 AM
#3

hajahahahhahaha Inatt drömde jag att trump hade blivit mördad. Helt förvirrad när jag vaknade xD

[Charlotte Kittenheart]
1/28/17, 11:01 PM
#4

Drömde för några dagar sedan att mamma klippte av mitt långa, bruna hår… Jag har blåsvart hår som slutar ovanför axlarna…

Upp till toppen
Annons: