Annons:
Etikettövrigt
Läst 2504 ggr
[Lukasgraham]
2017-01-30 22:24

Chattroulette

Jag och en kompis gick in på Chattroulette Sverige för "skojs skull", vi brukar inte ha igång kameran eller ljudet, utan enbart för att se vad det finns för konstigt folk där… Helt klart dumt gjort och fy vad rent ut sagt äckliga typer det finns där! 

Men vi fick se något verkligen jättehemskt och undrar om det går att anmäla eller är det för sent? Hela den sidan borde ju egentligen stängas ner, för det finns ju bara äckliga typer där.

Annons:
Honestyisdead
2017-01-30 22:28
#1

Har ni sett ett brott så ska ni anmäla ja.

vendelay
2017-01-30 22:30
#2

Se till att inte radera historiken så kanske det går att återställa på något sätt. Om ni hann ta en bild av det som hände är det också jättebra, eller om ni minns något användarnamn eller så.

Jag tycker att ni ska anmäla!

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Emouse
2017-02-05 00:25
#3

Vad var det ni såg? PMa gärna.

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Sweelin
2017-03-01 18:23
#4

Det enda som händer är väl att dom stänger av användaren? Vet inte om man kan göra så mycket tyvärr 😔

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

Linn Is The New
2017-03-01 19:48
#5

Tyvärr så finns inget sparat, för allt är live. Väldigt svårt att få tag på bevis, samt att man varken få se ålder eller annan personlig info eller plats som kan leda till den som har gjort brottet. Finns flera sådana sajter, omgle är en av dom.  Alla är kända för folk som sitter och runkar, har sex och sexuella trakasserier. Sällan man går in där bara för att snacka, tyvärr. Har bara stött på människor som söker efter det andra, sex och naketcam. Få jag faktiskt pratat med och hittat vettiga människor, rekommenderar er att inte fortsätta gå in på sådana sidor.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Upp till toppen
Annons: