Annons:
Etikettsex-och-samlevnad
Läst 1908 ggr
MagicMuggle
2017-03-04 05:07

Kan man bli gravid när han kommer utanför?

Visste inte riktigt var jag skulle skriva den här frågan men provar här. Jag runkade av min pojkvän idag, jag hade då inga trosor på mig och han kom på mitt kön, vi hade alltså inte sex så han va aldrig inuti mig, kan jag bli gravid av att sperman va på utsidan? Är bara väldigt paranoid är 19 och inte redo för barn. Tacksam för svar!

Annons:
[rumelle]
2017-03-04 06:11
#1

Nej.

[Devya]
2017-03-04 09:59
#2

Nej.  Inte alls troligt. Det är nog inte så pass lätt att bli gravid. :D

Linn Is The New
2017-03-04 13:40
#3

Nej, men om han hade varit i dig hade du kunnat bli gravid ja. Det kommer alltid lite sädesvätska, vare sig man vill eller inte. Då spelar det inte någon jätte stor roll om man hinner dra ut eller inte, chansen finns men inte lika stor chans såklart. Men nu är du säker, men komihåg det ifall att ni tänker penetrera 😎

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

MagicMuggle
2017-03-04 16:26
#4

Tack! Är noga med att vi ska ha kondom om vi ska ha sex eftersom jag vet att det är chans jag blir gravid även om han drar ut. Ska försöka fixa pstav eller spiral så snabbt som möjligt så jag slipper oroa mig för mycket 😂

Magrat
2017-03-04 18:10
#5

Nej just det ska inte vara någon fara. Däremot är avbrutna samlag ingen vidare idé som preventivmedel. Var själv slarvig när jag var 17 och det slutade med en abort. Det är inte en trevlig upplevelse. Bra att du tänker på alternativ, kan själv rekommendera kopparspiral. Inga hormoner eller konstigheter i det, enda nackdelen är väl att vissa blöder mer under mensen.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

[AnimeV4]
2017-03-06 23:31
#6

Här är en bra sida för lite olika preventivmedel! http://preventivmedel.nu/

Annons:
Upp till toppen
Annons: