Annons:
Etikettkropp-och-själ
Läst 705 ggr
hundtok
2017-03-08 14:56

Bröstoperation (x)

Vill göra en bröstoperation eller rättare sagt göra de lika stora o inte hängiga. Frågan är vart någonstans kan man göra det? I Sverige har jag kollat runt lite och vet inte vart man ska ta. Hur är det utomlands? Prismässigt och kvalité? Vart ska man åka då? Tack i förhand

Annons:
Katarina97
2017-03-08 18:18
#1

För det första så växer och förändras bröstens form ofta mycket ända fram tills man är 20 år så om du är under 20 tycker jag att du ska vänta. Kostar ofta runt 50 000 beroende på exakt vad du vill göra, ingen bra idé att gå till något ställe som är mycket billigare, är sällan ett bra ställe då och då kan det gå väldigt fel. 

Har inte själv gjort bröstoperation så har inget tips på bra ställe.

[Outlawly]
2017-03-09 07:31
#2

Har man problem med brösten, att de är olika stora, ser konstiga ut (min kompis hade så och t.o.m läkaren sa typ OJ om dem), om man mår psykiskt dåligt är det faktiskt möjligt att få remiss.

Ylva98
2017-03-09 16:09
#3

Jag var tvungen att göra ett konto här nu, brukar läsa grejer men har inte haft användare!!!

Måste bara säga att jag känner igen mig såååå mycket! Min bröst är också helt olika och jag mår jättedåligt av dem. Jag har pratat med doktorer och även mejlat landstinget men de säger att det typ är omöjligt och att jag kan få remiss till psykolog istället… Men har ju kännt så här sen jag fick bröst lixom..

hundtok
2017-03-09 20:54
#4

Tack så myket :) för alla tips

Hur är det utomlands är det bättre där? 

Ja jag kommer ju vänta tills jag i alla fall är 21 år innan jag börjar med något :) men tänker det är bra att redan kolla upp det nu så när man vill köra på något så har man mycket bakgrund :)

Tack för tipset om remissen. Tror inte att jag får en med min tur men får absolut försöka när jag blir runt 20 :)

Ylva98
2017-03-09 21:26
#5

#4  i sverige måste man vara 25 så att kroppen är "klar" :'(

Upp till toppen
Annons: