Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 821 ggr
[Lukasgraham]
2017-03-11 19:07

Fått "kalla fötter"

Nu när jag har chansen att troligen bli tillsammans med en helt fantastiskt person som jag gillar mycket så har jag fått kalla fötter. Vi har hånglat och sovit tillsammans, men vi har inte haft sex. Ena gången när vi hånglade så var jag alkoholpåverkad så jag var ju inte mig själv till hundra procent. Jag skäms över att ha hånglat upp personen första gången när jag inte ens varit nykter. Jag har hur länge som helst önskat att det ska bli vi två, men sen när chanserna finns att utveckla det vidare så blir jag rädd, jag får kalla fötter. Jag känner mig inte redo, men man kan väl aldrig vara riktigt helt redo för en ny kärlek? Jag trivs super bra med denna person och har haft mysiga stunder, lite pussar och kramar, hållt händerna och sådant. Sen när man verkligen ser att hen börjar ge med sig och har goda intentioner så är det som att jag låser mig och vet inte vad jag ska göra…

Annons:
Herveaux
2017-03-11 19:41
#1

Om det här handlar om samma person som du skrev om på ett annat forum så lät det som att det var andra saker som fått dig att börja tveka?
Eller är det problemet löst och att du nu fått kalla tassar för att personen vill ha ett förhållande?

Du ska givetvis aldrig göra något du inte känner dig redo för, din partner ska självklart respektera vart dina gränser går.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Upp till toppen
Annons: