Annons:
Etiketthobby-och-fritid
Läst 896 ggr
Corgitok
2017-03-29 20:26

Djurfadder

Jag har tänkt bli fadder till något djur. Jag vet dock inte vilket. Har ni förslag? Man kan välja mellan att vara fadder till pandor, elefanter och noshörningar, tigrar,  orangutanger, mariner (havsdjur, ekosystem i havet), isbjörnsfadder,  djungelfadder (bergsgorillor, nedskogning etc) och  naturfadder (sveriges natur). 

Nu menar jag inte utifrån deras utseende, alltså att jag borde bli fadder till det sötaste djuret, utan jag vill ha hjälp om vad ni tror är bäst och smartast. 🙂

Vad tycker ni?

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

Annons:
Katniss
2017-03-29 20:47
#1

Orangutanger!

R.I.P. Anton 💔

vendelay
2017-03-29 21:14
#2

Oj, jag har faktiskt ingen aning. Alla är bra på sitt sätt. Jag funderade på att välja "marinfadder" för det känns bra men jag har ingen aning om varför jag tycker så.

Berätta gärna vad du bestämmer dig för och varför! 🙂

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Corgitok
2017-03-30 15:50
#3

Just nu verkar de flesta tycka tigrar. Intressant!

#2 Haha aa, man vill ju hjälpa alla egentligen så det är lite svårt det här ^^ Återkommer i helgen

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

Linn Is The New
2017-03-30 16:56
#4

Noshörningarna (speciellt den vita) är extremt utsatt. Ligger högre på utrotningslistan är dom andra djuren du har listat upp.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Djurgalen
2017-03-30 22:13
#5

Jag tycker orangutanger! Är fadder åt både dem samt elefanter 😍 Har träffat båda arterna i det vilda och tycker att de är helt fantastiska djur ❤️

Honestyisdead
2017-03-30 22:33
#6

Elefanter står mig närmast.

Annons:
Meja H
2017-04-05 20:36
#7

ORANGUTANGERNA behöver verkligen hjälp. De är snart utdöda❤️

Whippet
2017-04-05 20:47
#8

Valde isbjörnarna eftersom att isarna håller på och smälter och de snart inte har någonstans att bo

I'm out Vilar huvudet i handen

Upp till toppen
Annons: