Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 648 ggr
MagicMuggle
3/31/17, 7:26 PM

Kan man hitta tillbaka till varandra?

Hej min pojkvän eller ja ex nu gjorde slut med mig för två dagar sedan. Har varit helt förstörd sen dess och bara legat i sängen och gråtit. Han var min första pojkvän och vi va tillsammans i 6 månader nästan precis. Han sa att han behövde fokusera helt på skolan nu då skolan gör honom väldigt stressad han går andra året på gymnasiet medans jag hoppade av och skulle gått 3an nu. Han sa att vi skulle vara vänner och att vi fortfarande kunde träffas och att vi sen kanske kunde hitta tillbaka till varandra. Hoppas ju självklart över hela mitt hjärta att vi blir tillsammans igen då jag älskar honom otroligt mycket och jag var hos honom för en vecka sedan och då sa han att han älskade mig med så tror ju inte bara att det var känslorna som försvann över en natt men jag kan ha fel. Är det möjligt att hitta tillbaka till varandra? Vad är era erfarenheter. Har du och din partner tagit en paus och sen kommit tillbaka eller är det kört? Tacksam för svar ❤

Annons:
[134643]
4/1/17, 10:22 AM
#1

Jag tror att det går att hitta tillbaka om båda vill det. Men jag tror dessvärre att det också ofta är något man säger när man gör slut för att man vill göra det så snällt som möjligt. Jag tycker att du ska försöka gå vidare, försök att sluta hoppas. Skulle ni bli ihop sen blir det en positiv överraskning, annars slipper du bli allt för besviken om han går vidare. Ta hand om dig!

MagicMuggle
4/1/17, 12:34 PM
#2

tack ❤ jag hoppas det löser sig

kim1980
4/1/17, 7:57 PM
#3

#0 Jag har hört att den första håller inte utan prova vingarna först. Men vart med om klick men var för blyg fyll borda det. El så är jag sån att jag tycker är killen som ska vissa fram fötterna. . Vilket inte blev då vart det olyckligt kär. Så jag vet hur svårt livet kan vara.. Har du vänner mm fylla vardagen med ? Jag tränat aktiv för få utlopp för känslor. . Cykla vandra egen träning hemma . Jag mår bättre av det faktiskt. .

kim1980
4/1/17, 8:18 PM
#4

Det är klart går givetvis ! Men under tiden kan du fixa så att du mår bättre. Menar jag bara . gav tips som många inte nämner. Att kroppen mår bra av vara aktiv. Inte bara tror att psykiatrin som ända som fins men fins flera vägar på sunt sett . Skrivandet vart min trogna väg och djuren sviker ej. Är skeptisk till kärlek i stället. Mer besvärligt innan rullar . Och rätt folk är lotteri. Önskar dig lycka till givetvis. .

MagicMuggle
4/2/17, 4:16 PM
#5

Har ej några vänner han var min bästa vän. Alla mina andra lämnade mig när det gick dåligt i skolan så kan ej vara med någon för att släppa tankarna

kim1980
4/2/17, 4:22 PM
#6

Ok. Har inte fysiskt kontakt på samma sett i dag. Men mest mitt eget val för vill hitta rätt oavsett kön ålder. Är öppensinad. Under tiden får man klura ut nått. Blir drygt annars. Du får mejla pm om du vill.

Annons:
[rumelle]
4/2/17, 4:24 PM
#7

Har svårt att förstå resonemanget att man inte skulle kunna ha ett förhållande pga skolarbete. Hur ska han klara av förhållanden i vuxenlivet när han har ett jobb att sköta då?! Tycker tyvärr att det låter som en dålig ursäkt till att han inte vill vara tillsammans med dig längre.

kim1980
4/2/17, 4:41 PM
#8

Jag förstår hennes sitta . Hon vill ha stöd råd. Inte smuts kasta den hon gillar. Mycket folk inte förstår. Även gäller mig med. Unga år är allt känsligare. .

Upp till toppen
Annons: