Annons:
Etikettkropp-och-själ
Läst 1317 ggr
[unicarl]
2017-04-07 10:55

BH-storlek i förhållande t kropp

Hej! Jag började undra över min BH-storlek i förhållande till min kropp. Skulle nog inte säga att jag är "orolig" men jag undrar bara vad är den "genomsnittliga" eller "vanligaste" BH-storleken bland 13-åringar är? BH-storlekar varierar ju såklart och ser olika bra ut på olika kroppstyper. Ni får gärna skriva hur lång ni är, hur gammal ni är och villken BH-storlek ni har.

Jag är 155 cm lång, 13 år och har 75C som BH-storlek. Är detta normalt för min längd? Jag tycker nog att de ser ganska bra ut med tanke på min längd.

Hoppas ni har/haft en bra dag! Kram!

  • Redigerat 2022-09-14 23:13 av vendelay
Annons:
Fridaaaa
2017-04-07 11:02
#1

Finns ingen normal bh storlek kopplat till ålder eller längd.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

zahara.
2017-04-07 11:08
#2

finns ju ingen koppling alls mellan bh-storlek, ålder och längd. Aldrig hört något så konstigt. Är väl i så fall vikten som är kopplat till bh-storlek.  Alltså går du upp mycket i vikt så blir brösten också större. Och går du ner i vikt blir ofta brösten mindre.

iskogen
2017-04-07 12:43
#3

När jag var 13 hade jag A-kupa, typ 70A. Nu när jag är 17 har jag 75B. Jag vill att bh:n ska sitta åt ganska ordentligt och vill inte ha något som helst mellanrum, om det spelar någon roll. Hur stora bröst man har är olika och dina bröst är helt normala! Allt är normalt.

TrettonåringVillHaSvar
2017-04-07 15:02
#4

Hej! Jag är 13 år och vääldigt smal och benig, är också 155 cm lång ungefär men som sagt, vääldigt smal. Men trots det har jag ett par rätt fina bröst, har 70A men måste snart ha B storlek. Haha, lyckligt lottad antar jag;) Men ja, det är heelt normalt att ha C storlek i vår ålder! Ha den bästa påsken nånsin!❤

Upp till toppen
Annons: