Annons:
Etikettkänsliga-rummet
Läst 859 ggr
Snuffles
2017-04-12 14:55

Frustration

Hur blir man av med frustrationen från att sakna någon som inte finns mer? Tänker på henne nästan varje vaken minut vilket leder till att jag blir arg för att jag inte vet hur jag ska hantera mina känslor. Har testat att träna och måla, inget av det hjälpte. Vill inte prata med någon om det heller för jag blir bara ännu mer frustrerad när ingen förstår hur jag känner.

Annons:
Lia
2017-04-12 15:42
#1

Hur länge sen var det? Jag förlorade någon i droger för ca 5 år sen. Förra sommaren var jag så förstörd av det att jag inte visste vad jag skulle ta mig till. Känns som att det aldrig kommer blekna. Jag vet att det enda som kan hjälpa är att prata om det, men jag kan inte. Situationen var alldeles för komplicerad. Och är fortfarande. Önskar jag kunde berätta vad man ska göra. Det enda jag kan säga är att jag förstår.

Herveaux
2017-04-12 18:02
#2

Jag förlorade min pappa för precis 15 år sen (var 15år då).
För mig var det lite annorlunda för jag hade bara träffat honom några gånger,
så jag saknade personen jag aldrig kände och sörjde föräldern jag aldrig hade.

För mig hjälpte det att skriva brev till honom, och att blunda och föreställa mig att jag pratade med honom.
Mig hade det troligen inte hjälpt att prata med någon.

Beklagar sorgen! 🌺


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Niseeu
2017-04-12 21:52
#3

Jag förlorade en närstående för 17 år sedan jag var ganska liten då och jag var ett vrak i många år och idag 17 år senare kan jag fortfarande inte prata om honom utan att börja gråta och därför prata jag inte om honom med någon det gör för ont. Jag saknar honom fortfarande oändligt och jag tänker på honom många gånger varje dag och är så arg. Jag kan inte lyssna på låtarna som var på hans begravning för då blir jag helt förstörd. Jag förstår din saknad men du kommer inte sakna din person mindre jag saknar fortfarande min personen lika mycket som den dagen han dog och det gör fortfarande lika ont och jag är fortfarande lika förstörd över hans död men jag har fått lära mig att leva med det och att prata med någon hade nog bara gjort saken värre. Jag förstår vad du går igenom jag vill dock inte öppna mig mer än så här offentligt men du får gärna skicka mig ett pm till mig om du vill prata mer.

Snuffles
2017-04-12 22:03
#4

#1 Det är nästan 7 månader sedan.

Upp till toppen
Annons: