Annons:
Etikettmode-och-skönhet
Läst 840 ggr
Katarina97
4/17/17, 12:00 AM

Hjälp med balklänning

Jag tar studenten i år och känner att det verkligen är dags nu att köpa en balklänning men tycker att det är så svårt. Då det inte finns så stort utbud på balklänningar i butiker här så har jag tänkt köpa online, men tycker att det är så svårt främst med vilken färg jag ska köpa. Jag är väldigt blek och det gör att jag tycker att jag ser ut som ett lik i många färger. Kanske gör en spraytan innan men kommer ändå vara ljus. Är mörk/mellanblond. 

Vilken färg tror ni passar? Länka även gärna tips på klänningar :)

Annons:
powerade
4/17/17, 12:09 AM
#1

Skulle nog kunna tänka mig en lite turkos klänning. Fast vet ju inte hur DU passar i det:D

powerade
4/17/17, 12:09 AM
#2
Katarina97
4/17/17, 10:13 PM
#4

Tack för tipsen! :)

#1 Turkos är nog en bra idé! Hade en del turkosa kläder förut faktiskt, men nu har jag blivit lite tråkig och har nästan alltid svart, grått eller vitt hahah.

#3 Tycker tyvärr inte att beige tycker mest att de smälter in liksom eller så är de lite mörkare och då ser jag bara ännu blekare ut. Men en blek rosa kanske funkar :) Den första klänningen var superfin! 😍

[134643]
4/17/17, 10:22 PM
#5

#4 Visst är den! Jag tycker att Nelly har väldigt många fina, så kika där. Lycka till, jag vet hur svårt det kan vara 😃 Var i England förra veckan, det är helt annorlunda där - balklänningar finns i såå många affärer! Vet helt galet haha, och jag hittade en klänning som jag verkligen älskade 😍

Upp till toppen
Annons: