Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 981 ggr
Tortioseshell
2017-05-21 23:18

Känner mig löjlig...

Hej igen, blev två inlägg på rad. Hoppas det är okej! 🙂

Jag har en crush, eller jag är snarare kär i en kille. Jag känner på mig att det aldrig kommer bli något mellan oss men ändå känns det som att det kan bli något, det är väldigt svårt att läsa av honom. Först trodde jag/visste jag att han gillade mig och jag gillade honom jättemycket bara att jag inte hade märkt det än då. Jag freakade ut och började typ "friendzona" honom (hehe hoppas ingen kommer ta illa upp av mitt uttryck) riktigt ordentligt när han gav mig komplimanger om att han tyckte att jag var jättesöt och snygg och att jag var trevlig och snäll osv. När han sa sånt sa jag typ "Men oj vad snäll du är, du är så gullig. Glad att jag har en killkompis som dig." Typ så. Han skämdes väl och skämtade sen bort det han sa, förmodligen för att jag stötte bort honom som jag gjorde. 🤐Sen gav han väl upp på mig och tyckte att jag var jobbig som "inte fattade" hintarna (fast jag gjorde det) och började då fada iväg från mig och började då prata med min andra kompis mer. Jag trodde alltid att han flörtade med henne men jag förstår nu att han inte gjorde det och jag har så jädrans dåligt samvete att jag gjorde så mot honom för nu har jag ju insett att han gillade mig… Jag känner mig så dum… Aja… Vet inte om han fortfarande gillar mig…

Jag tänker på honom varje dag (låter så cheesy…) och jag tänker bara på hur det skulle vara om vi va tillsammans osv. Men nu pratar vi inte längre och det känns som att om jag skrev till honom skulle det va fett weird. Vi har börjat prata lite men ändå, känns mer som att han pratar med min kompis än mig. Känns som att han fortfarande är lite stel mot mig, vilket jag kan förstå, det var ju jag som var dum och inte fattade att han flörtade med mig och gillade mig. 

Det är bara två av mina vänner som vet om att jag är kär i honom, ingen av dom känner honom. Vill så gärna berätta för min andra bästis men jag vågar inte, hon känner honom lika bra som jag och hon skulle vilja försöka para i hop oss eller något haha och hur mycket jag än vill berätta för henne och hur mycket jag än vill bli ihop parad med honom så känns det bara som att jag inte kan… 😕

Vet inte vart jag vill komma… Känner mig lite löjlig över att skriva det här för jag vet att det låter dumt allt ihop och att ingen kan lösa mina små problem men jag behöver bara skriva av mig någonstans. Skrev ett liknande inlägg förut om samma sak. Behöver ingen respons på det här inlägget, ville bara skriva av mig. 

Ps. Bara jag som hatar ordet "kär"?

See yah... 


Annons:
Upp till toppen
Annons: