Annons:
Etikettövrigt
Läst 768 ggr
Melden
6/3/17, 11:41 AM

Ny skola ångest och vänner.

hej, Jag ska byta skola pågrund ut av att min förra skola ligger för långt bort för att jag flyttat. På ett sätt vill jag inte byta för att jag älskar min skola. Men jag känner att jag behöver det och jag har hittat en skola jag gillar. Men tjejerna där är schysta och så men jag känner inte att jag får någon bra kontakt med dom jag har lagt till några på insta och snap men det tar seriöst en dag för dom att svara på ett sms jag skickar eller så. Och jag känner redan nu att jag inte kommer få sånna nära tjej kompisar på den nya skolan som jag har på min gamla. Dom tjejerna är även väldigt populära jämfört med mig och det är inte så att dom är blyga för det är dom VERKLIGEN inte. Dom är väldigt kaksiga och så mot killarna men mot mig är dom hyfsat snälla.vad ska jag göra och är det något jag gör fel + jag ska börja 8 efter sommarlovet så jag har bara 2 år kvar i skolan.

Annons:
sp0ngeb0b
6/3/17, 1:59 PM
#1

Finns det inga andra, trevligare tjejer eller killar som du kan umgås med? 
Kanske någon annan som är ny och som inte heller har någon speciell person att vara med hela tiden?
Tror det kommer lösa sig, bara du är öppen för att vara vän med alla och inte bara de "populära" tjejerna 🙂

Melden
6/3/17, 6:02 PM
#2

Nej det går bara 4 tjejer i den klassen och resten killar och det är bara jag som är ny i den klassen.

tiger tok
6/3/17, 7:22 PM
#3

Så det är inga/ingen av killarna du kan umgås med om du inte vill vara med tjejerna?

Melden
6/3/17, 9:09 PM
#4

Nä tror inte det men jag har ju inte umgåtts med killarna i för sig. Men jag får väll dras med tjejerna bara.

EndlessEternity
6/4/17, 3:03 PM
#5

Ja alltså du kan ju testa att prata med någon kille som ser snäll ut, kan fatta att det blir lite pinsamt men om det bara går 4 tjejer i klassen så är de antagligen ganska nära. Att vara ny i klassen gör alltid så att det blir lite svårare att ''komma in'', men det kommer att bli bättre efter ett tag :)

Upp till toppen
Annons: