Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 593 ggr
Tortioseshell
6/11/17, 5:23 PM

Klängig

Hej! Nu har jag vågat snapa min crush. Jag hade nu en "anledning" till att göra det men jag är en person som tänker för mycket på saker så nu ångrar jag mig jättemycket! Lixom det jag skickade kom bara helt plötsligt och tror inte han visste riktigt hur han skulle svara så det blev stelt, vad jag uppfattade det som. Men iallafall sen skickade han en bild på det vi pratade om (haha låter som att vi snackade om något "snuskigt" men det va inte så, det handlade om skolan) och sen skrev han bara "mm" typ. Jag är rädd över att han ska uppfatta mig som konstig och klängig. Jag sa det bara helt plötsligt. Vi har inte chattat på ett väldigt långt tag. Men som sagt tror att han uppfattar mig som konstig och jobbig nu. Jag vill så gärna prata med honom men det känns som att jag slösar hans tid eller nåt. Vill hitta något att prata om som han kan liksom prata vidare på och inte bara svara på. Vill verkligen inte verka jobbig. Vet inte vad jag ska göra…

See yah... 


Annons:
Flöffo
6/11/17, 6:20 PM
#1

Nah, folk brukar inte bryr sig så mycket som man tror. Så länge du inte spammar eller skriver för ofta (försök sätta in dig i hans situation och tänk hur du skulle känt) så tror jag inte han tänker särskilt mycket på det. Han kunde lika gärna varit upptagen med annat och inte haft tid att svara ordentligt. Oavsett så tycker jag det låter som att du överanalyserar det hela. Försök att inte bry dig för mycket om vad andra tycker om dig (vet att det är svårt). Personligen hade jag inte skrivit mer till honom om han inte också engagerar sig i diskussionen och inte verkar pratsugen. Vill han inte snacka med dig och du alltid är den som startar diskussioner är han antagligen inte killen för dig, då blir det bara att du slösar tid på honom.

//Flöffo

Tortioseshell
6/11/17, 9:26 PM
#2

#1 Nee skulle inte våga spamma honom haha. :D Är för fokuserad på att inte förstöra "det" för mig. :D Jag överanalyserar allt heeela tiden. Och nej, det är inte bara jag som startar konversationer hela tiden. Han är (de gånger vi pratar) den första som brukar starta diskussionen. :) Tack så mycket för förståeligt svar. C:

See yah... 


Upp till toppen
Annons: