Annons:
Etikettövrigt
Läst 598 ggr
Bellie
2017-06-14 23:02

Säg vad du känner *tråd*

Hej!

Jag känner att det är dags att göra en "säg vad du känner" tråd här på Tonåringar iFokus. För ett tag sen på Twitter var det en kille som lät folk skicka meddelanden till honom med saker de ville säga till personer men som aldrig vågade så han postade det dom hade skickat till honom på hans Twitter. Detta fick jättemycket uppmärksamhet och spreds och hyllades av många. Därför tycker jag att vi gör en egen sån "lek" fast ni själva skriver saker ni vill säga till någon men egentligen inte vågar fast ni inte skriver namnet på den ni menar det till. 

Det kan vara till exempel "Jag älskar dig." eller typ "Du är så himla taskig…" men känn efter själva var gränsen går. Men om ni har svårt att veta var gränsen går så är den ungefär där man hoppas att någon ska dö eller skada sig själva eller liknande så inget om att någon annan ska dö eller liknande. Tycker dessutom inte att det är ok men svordomar så dom försöker vi hålla utanför detta, gäller även "heta" diskussioner och bråk. Och självklart inget som bryter mot sajtens regler. 

En sista regel:

Döm ingen för det dom säger. Inget "men herregud, hur kan du säga så…" osv. Allt e okej så länge det håller reglerna. 

Det är självklart okej att stötta varandra. :)

Börja posta!

Hello It's Me... :3

bellatrixhamstery.weebly.com Lipar

Annons:
Upp till toppen
Annons: