Annons:
Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 568 ggr
Eelliiee
7/8/17, 1:01 PM

Så svårt att få vänner

Hej! Jag är 13 år och ska börja sjuan nu. I sexan så började jag i en ny skola med 4 anda tjejer i min klass. De har hittat vänner jättefort är de är med varandra nästan varje dag efter skolan. Jag har lite vänner i den nya klassen fast jag har ingen att lite på direkt. Mina 4 närmsta vänner hamnade på en annan privatskola där inte jag kom in. Det som sårar mig mest är att min Alfta bästa vän från privatskolan nu har börjat umgås med tjejerna i min klass. När jag väl frågar om vi ska vara med varandra någon dag så är det alltid att hon är med tjejerna i min klass. Jag blir bara så himla ledsen. Jag vågar inte heller fråga om jag får vara med då det bara känns jobbigt då och att de säkert inte vill att jag ska vara med de. Jag vet inte hur jag ska göra. Jag har ju lite vänner men inte en enda som väljer mig framför någon annan. Hjälp.

Annons:
elsabergs
7/8/17, 8:01 PM
#1

Jag vet inte riktigt hur du ska göra men tänker att du kanske kan hitta Internet vänner ? Det kanske inte är riktigt samma sak men om du hittar någon att skriva med som bor ganska nära?

hundtok
7/11/17, 10:44 AM
#2

Gör du något efter skoltid? Hur är killarna i klassen?

Darkylucy
7/12/17, 1:24 PM
#3

fråga nån på skolan eller nån du ser tycker värkar vara din still och fråga bara ska vi häng bli vänner hitta på nåt i sån still

the darkynessLyssnar på musik

Upp till toppen
Annons: