Annons:
Etikettövrigt
Läst 817 ggr
Linn Is The New
7/13/17, 3:01 AM

Hejdå alla (orkar inte)

Jag är så trött hos attityden hos vissa människor här på iFokus som tror att de kan säga vad som helst och tycka hur som helst. I vissa sammanhang kan folk vara så nervärderande att man undrar vad som står till. Det finns många fina människor, men fy fan vad elaka vissa är här. Jag nämner inga namn, men vissa är mer eller mindre ökända och jag orkar inte med människor som ska hånskratta en rakt i ansiktet för att de inte kan tyda mina texter ordentligt. Hur folk dömer vissa människor som frågar saker i vissa forum, och tillslut nervärderar man TS när man har kommit fram hur dum och trög den är. Ni kanske inte har sett det, men jag tycker det blir jävligt dålig stämning i vissa trådar. Hejdå! 👍

(tonåringar är en av dom trevligaste sajterna, hoppas ni aktiva medlemmar håller det så!)

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Annons:
Hoseok
7/13/17, 9:14 PM
#1

Hej! Jag har varit väldigt inaktiv på iFokus i flera månader nu, bara kikat in då och då. Supertråkigt att höra att folk betett sig illa. Om du / ni orkar, kan ni PM:a mig och berätta vad för personer ni syftar på?

// Värd på TiF

Honestyisdead
7/14/17, 8:08 AM
#2

Det är viktigt att man ser sin egen roll också. Man blir ju ofta bemött på det sätt man själv bemöter andra.

Darkylucy
7/14/17, 1:20 PM
#3

#0 jo månnga är grymma mäniskor fast försök att inte bry dej om massa är eleka mot dej eller så en del är bara eleka skitt i dom var bara dej skälv räckt bara ut tungan till dom som är dum med dej så käns det nog bätre tror jag😈

the darkynessLyssnar på musik

Jukar22vfh
7/14/17, 2:53 PM
#4

Man måste se sin egen roll också ❤️

Darkylucy
7/14/17, 8:30 PM
#5

#4 jag håller med #0 linn

the darkynessLyssnar på musik

Upp till toppen
Annons: