Annons:
Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 1016 ggr
Poptart
7/19/17, 1:51 AM

Social katastrof

Jag är otroligt rädd för att delta i redovisningar, tävlingar eller att göra gruppprojekt med personer som jag inte känner så bra eller kan komma överens med. Asså jag känner hur jag får ont i magen, börjar gråta och bara vill därifrån. Har hänt att jag har sprungit hem gråtandes typ 2 gånger. Kommer inte bra överens med extroverter blir bara jätte nervös och säger nästan ingenting. Det är enklare att prata med blyga personer då det känns som att dom inte dömer mig för att vara blyg. Jag hatar min rädsla! Den påverkar mitt betyg och förstör bara allt. Är så pinsam och konstig runt folk. Och jag kan seriöst inte göra någonting utan mina kompisar. förstår inte hur jag ska kunna välja gymnasium och jobb utan dom. Jag skulle inte säga att jag är en introvert då jag gillar att vara med kompisar ofta och mycket. Som bonus kan jag inte prata med killar heller! Började med att min farsa förbjöd mig att prata med killar sen dagis och uppåt vilket sedan utvecklade sig till en ångest. Till er som har fobier och ångest, hur i helsike kommer man över dom!?

Annons:
Honestyisdead
7/19/17, 5:59 AM
#1

Har du pratat med din lärare om det?

Poptart
7/19/17, 3:11 PM
#2

#1 jepp, dom flesta av mina lärare är medvetna om det

Herveaux
7/19/17, 6:15 PM
#3

Jag har social ångest och KBT tillsammans med min underbara psykoterapeut har hjälpt mig mycket.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Darkylucy
7/20/17, 1:09 AM
#4

jag är facktist ochså på riktigt närvös i folksamlingar facktist som på afärerå sånt och pratta med en del jag alldrig träffat spesigelt om det är en tjej jag gillar då blir jag stum typ käns rent ut pinsamt borde ju kunna pratta vanligt men nä😢

the darkynessLyssnar på musik

Äppelsnäckan
8/20/17, 8:35 PM
#5

Jag känner igen mig väldigt mycket, om du vill snacka med någon som har det likadant får du gärna skicka PM eller lägga till mig på snap/insta: linneaandromeda

Ny uppstart hösten 2023!
www.snackan.weebly.com Akvariesnäckor - Fakta, bilder och odling!

Upp till toppen
Annons: