Annons:
Etikettkropp-och-själ
Läst 754 ggr
Girl13
2017-07-20 13:16

Vita flytningar, varför?

Haii! Har vita flytningar som kommer då och då men ingen mens, vad beror det på? Alltså har inte fått min mens sedan första gången vilket var för nån månad sedan kanske 2, men vad betyder dom vita krämiga flytningarna? Har även väldigt ömma bröst..:(

Annons:
Aleya
2017-07-20 14:09
#1

Flytningar är olika beroende på vilken del i cykeln man är. Kan ju vara mens på g när du säger att du är öm i brösten.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

CorneliaAndersson
2017-07-20 15:37
#2

Som #1 säger så beror det på. Men också beror det på individen. Jag har en del hela tiden. Ganska rikligt alltså, men inte något som stör mig direkt.

Ömma bröst kan vissa få innan mensen drar igång!

Och det här med att det gått ett tag… I början kan det vara oregelbundet. Och även ibland, även om man haft mens ett tag. Men speciellt i början kan det vara ganska oregelbundet :)

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

Girl13
2017-07-21 10:21
#3

#1 #2 Okej! Vi får se när det drar igång igen… Tack för hjälpen!

stinatz
2017-07-22 21:59
#4

Jag har haft min i ett halvår, och den hoppar ändå över en månad ibland, så ta det bara lugnt och ät och sov ordentligt så blir det nog bra ska du se!

Anonymos
2017-07-31 17:35
#5

Om du inte haft mens så länge kan mensen vara försenad och i början är den inte regelbunden. En del har inte ens regelbunden menscykel, för mig var det så och det behöver inte vara något fel för det.

/Anonymos

Upp till toppen
Annons: