Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 486 ggr
Vetntens
7/30/17, 11:12 PM

Jag tycker om honom (tror jag)

Jag har ett litet problem. Det finns en kille, vi har känt varandra i typ 2 år och vi har massa gemensamma kompisar. Saken är den att jag inte är helt hundra på om jag gillar honom påriktigt eller om jag bara vill ha någon nära mig. Vi pratar alltid om massa "viktiga" saker och han brukar alltid säga att jag är så bra att prata med och mogen. (han är 2 år äldre än mig). Han sa till och med att när jag fyller 18 ska han bjuda på middag och äkta champange. När vi är med varandra vill jag bara att han ska hålla om mig. Men jag vet inte om jag vill vara tillsammans. Vet att man inte behöver vara tillsammans för att vara nära varandra. En grej till är att det kompisgänget vi har gemensamt är så sjukt tight vi är verkligen som familj och spenderar typ 3-4 kvällar i veckan tillsammans. Så om saker skulle gå snett mellan oss skulle det bli jätte stelt och jobbigt. Nu när vi börjar skolan igen och alla kommer hem från sina semestrar kommer vi börja hänga mycket mer igen och jag vill helst veta hur jag ska göra då! Hjälp tack!

Annons:
Anonymos
7/31/17, 5:34 PM
#1

Om du är osäker rekommenderar jag dig att fortsätta vara kompis med honom och inte lägga så mycket energi på vad du egentligen vill. Låt känslorna och tiden visa. Jag var förvirrad innan jag blev tillsammans med min pojkvän, för mig var han definitivt inte en kille jag skulle kunna bli tillsammans med.. Nu har vi varit tillsammans i 1½ år och det finns ingen som jag hellre skulle vilja vara tillsammans med. Vi var bästa vänner i 4 år innan vi blev tillsammans!

/Anonymos

Upp till toppen
Annons: